Citat:
Ursprungligen postat av
Jack.Cates
Om man går in i ett förhållande med en snygg kvinna som har ADHD. Vad och vilka problem kan man vänta sig?
Är det sant att ADHD-kvinnor inte kan ha stabila förhållanden, att de knullat runt mycket på kukkarusellen, att de ställer till bprk överallt, gillar knark och annat galet leverne?
Det du frågar stämmer sjukt bra. Var tillsammans med en galet snygg tjej med ADHD för många herrans år sedan. Hon hade ett förflutet med droger, höll på med kriminalitet dvs inbrott osv. Knullade runt extremt mycket innan mig, dumpade mig efter 1 år ungefär och knullade runt som aldrig förr efter mig
Edit: En tjej som är snygg och har ADHD kan du ABSOLUT INTE lita på! Tro mig. De kan inte hålla sig till en kille och med tanke på deras utseende så lämnar de dig för "honom" efter att de har börjat tröttna på dig/knullar "honom" redan bakom din rygg. De drar sjukt hastiga beslut som de senare ångrar. Tjejen jag var tillsammans med misshandlade mig psykiskt, då jag är stark i psyket så brydde jag mig inte trots att jag borde ha lämnat henne för länge sedan. Hon blev fly förbannad över det minsta lilla och kallade mig för det ena och det andra.