Citat:
Du får impeachment när det går rätt till uppfattar jag det Pelosi som.Tror ni att hönan Pelosi kommer att ruva på sitt ruttnande impeachment-ägg till EFTER valet november 2020? Tror ni att Senaten, under förhandlingens ordförande Roberts, högsta domstolens chefsdomare, kommer att avfärda impeachment omgående, eller att Republicans kommer att dra ut på processen för att förnedra Democrats med förhör av bl.a. pappa och son Joe och Hunter Biden och av Hussein Obamas utrikesminister John Kerry's styvson som också tjänade mångmiljonbelopp som det Putin-kontrollerade ukrainska oljebolaget Burismas styrelseledamot?
Är republikanerna i senaten mer intresserade av att försöka fokusera på den växande ekonomin och minskande brottsligheten, än av att förnedra Democrats genom deras vittnesförhör i Senaten under Högsta Domstolens ledning? Som dessutom sabbar deras "No Malarkey"-valkamopanjsturnéer i de första delstatsvalen. Jag hoppas och bettar på det senare. Men det kan vara en process som många bara inte vill vara med om.
Är republikanerna i senaten mer intresserade av att försöka fokusera på den växande ekonomin och minskande brottsligheten, än av att förnedra Democrats genom deras vittnesförhör i Senaten under Högsta Domstolens ledning? Som dessutom sabbar deras "No Malarkey"-valkamopanjsturnéer i de första delstatsvalen. Jag hoppas och bettar på det senare. Men det kan vara en process som många bara inte vill vara med om.
Och då pratar vi inte om fantasier om vad man tror en impeachment ska gå till.
Ni säger trumpen är oskyldiga, men visar sig inte vara så när det kom till att huset röstade för Impeachment.
För trumpen sade sig ha BEVIS på att vara oskyldig, men valde att inte visa detta BEVIS.
Och då återstår bara två svar, skyldig eller vill hamna i en impeachment.
Men varför vill man inte ta impeachment och när ni säger trumpen är oskyldig.
Verkar som ni också vet om trumpen inte är oskyldig.
Kan vara pga talesmän för POTUS erkände brottet.