2019-11-12, 08:13
Medlem
Indos avatar
Jag vill veta vem offret är och vad den har sagt eller gjort för att få ett skott i huvudet..

Jag har träffat på Alex då och då under affärer jag har haft med gemensamma vänner till oss båda och då har han alltid varit helt uppskruvad på Cola eller helt väck på Habbar, Nästintill psykotisk vissa gånger. Han är verkligen ingen att bråka med då han är så jävla oberäknelig och skev i huvudet. Sen är han galet stor han måste lätt vara 2 och 5 lång och vältränad.

Tror även att han tycker att hela den här mordhärvan är häftig, han sjunger ju om det i varenda låt som han har släppt så han kände väl att han måste göra det som han säger att han gör annars tappar han trovärdighet.

Men som sagt .. Vem är offret??

/ IND🌀
🆓 CEESAY / ALPHA
Citera
2019-11-12, 15:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jag vill veta vem offret är och vad den har sagt eller gjort för att få ett skott i huvudet..

Jag har träffat på Alex då och då under affärer jag har haft med gemensamma vänner till oss båda och då har han alltid varit helt uppskruvad på Cola eller helt väck på Habbar, Nästintill psykotisk vissa gånger. Han är verkligen ingen att bråka med då han är så jävla oberäknelig och skev i huvudet. Sen är han galet stor han måste lätt vara 2 och 5 lång och vältränad.

Tror även att han tycker att hela den här mordhärvan är häftig, han sjunger ju om det i varenda låt som han har släppt så han kände väl att han måste göra det som han säger att han gör annars tappar han trovärdighet.

Men som sagt .. Vem är offret??cs
offret är en äldre man från balkan, läste jag i tråden eller på aftonblaskan.

/ IND🌀
🆓 CEESAY / ALPHA

offret är en äldre man från balkan.
Citera
2019-11-12, 19:29
Medlem
Sitter fortfarande en kvinna häktad ? Kan vara en kvinna som är född 91 och heter E*elie?nån som vet?
Citera
2019-11-25, 23:50
Medlem
Gustavoss avatar
Domen verkar ha släppts, hur många år fick han?
Citera
2019-11-25, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavos
Domen verkar ha släppts, hur många år fick han?

Är du på riktigt? Åtal har inte ens väckts och lär inte göras inom 6-12 månader.
Citera
2019-12-02, 18:28
Medlem
Gustavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Är du på riktigt? Åtal har inte ens väckts och lär inte göras inom 6-12 månader.

Skrev det precis efter att jag vaknat och senare insåg jag att det var en dröm... haha
Citera
2019-12-02, 20:49
Medlem
Har en nära som är vän till Al*x C*esay, har fått berättat för mig att han faktiskt har klippt någon. Och att motivet var en obetalad knarkskuld. Mer vet jag inte..
Senast redigerad av Kortinzo 2019-12-02 kl. 20:50. Anledning: Felstavningar
Citera
2019-12-15, 17:01
Medlem
TheFrenchGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kortinzo
Har en nära som är vän till Al*x C*esay, har fått berättat för mig att han faktiskt har klippt någon. Och att motivet var en obetalad knarkskuld. Mer vet jag inte..

Alex Ceesay är en wannabe-gangster, ingen karlakarl.
Citera
2019-12-15, 19:50
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFrenchGuy
Alex Ceesay är en wannabe-gangster, ingen karlakarl.
Fast han har ju tydligen dödat någon. Hur är det har snuten fått tag i negern?
Citera
2019-12-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Fast han har ju tydligen dödat någon. Hur är det har snuten fått tag i negern?
Alex är på Kronoberg
Citera
2019-12-22, 23:44
Bannlyst
Fick han verkligen så mycket damer som han brukar sjunga om i sina låtar?
Citera
2019-12-23, 00:10
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Fick han verkligen så mycket damer som han brukar sjunga om i sina låtar?
Antagligen inte då han t.ex. sparkade ner en för honom helt okänd betydligt yngre tjej (ifrån en barstol). Han sparkade henne gul och blå tills dess att andra stoppade honom.
Hennes brott bestod i att hon när frågan ställdes av Alex kompisar om hon ville följa med som hans tjej på en efterfest, så svarade hon att hon inte var intresserad av Alex.

Han är uppenbarligen inte enbart en pundare utan även ett totalt pundhuvud!
Nu sitter han häktad och lider säkert alla helvetets kval som påtvingat "ren"!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in