2019-11-04, 19:19
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Kolla i Firefox om du har nåt Yahoo-tillägg installerat.

Jag har inget. Men jag loggar in på Yahoo mail ibland, jag har letat på deras sida om de gör något men har inte hittat något
Citera
2019-11-26, 01:53
Medlem
Nej jag provade firefox i datorn, men jag har läst nånstans att man kan få nya ip nummer, kanske inte så viktigt?
Citera
2019-12-19, 19:40
Medlem
Reggaemans avatar
Någon annan som har blivit utloggade från ert Youtubekonto och inte kan logga in igen, får bara upp rutan
"Det inträffade ett problem när du loggade in på YouTube" ?

Jag vet att det är Firefox det är fel på för att jag kan logga in på mitt konto både i mobilen och i Chrome
Citera
2019-12-20, 07:41
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Någon annan som har blivit utloggade från ert Youtubekonto och inte kan logga in igen, får bara upp rutan
"Det inträffade ett problem när du loggade in på YouTube" ?

Jag vet att det är Firefox det är fel på för att jag kan logga in på mitt konto både i mobilen och i Chrome

Har inga problem alls med detta. Blir det sak samma om du rensar cookkies samt cash?
Citera
2019-12-20, 09:24
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Har inga problem alls med detta. Blir det sak samma om du rensar cookkies samt cash?

Aldrig haft något problem med detta innan, men idag verkar det fungera...måste vart nåt knas med Firefox bara som de har fixat nu
Citera
2019-12-20, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Aldrig haft något problem med detta innan, men idag verkar det fungera...måste vart nåt knas med Firefox bara som de har fixat nu

Jag har råkat ut för samma sak. I samband med att jag raderade rätt mycket i visningshistoriken.
Tror att Google lägger in en tidsspärr om det sker "onormala" händelser i ditt Youtubekonto.
Citera
2019-12-21, 14:18
Medlem
NightWalker1s avatar
s.3 translator fungerar inte längre på firefox.
jag har sökt och testat flera stycken olika translators men har inte hittat någon som fungerar som s3 gjorde, dom jag har testat öppnar bara google translate som en sidebar och det ser ju förjävligt ut.

någon som vet någon bra translator som översätter en hel sida utan att förändra annat än själva texten?
Citera
2019-12-21, 14:26
Medlem
SuperPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
s.3 translator fungerar inte längre på firefox.
jag har sökt och testat flera stycken olika translators men har inte hittat någon som fungerar som s3 gjorde, dom jag har testat öppnar bara google translate som en sidebar och det ser ju förjävligt ut.

någon som vet någon bra translator som översätter en hel sida utan att förändra annat än själva texten?
Simple Translate använder jag själv sedan år tillbaka, kanske passar dig? https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/simple-translate/
Citera
2019-12-21, 14:34
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperPutte
Simple Translate använder jag själv sedan år tillbaka, kanske passar dig? https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/simple-translate/
den använder google translate..
Citera
2019-12-21, 14:42
Medlem
SuperPuttes avatar
Citat:
den använder google translate..
Det gör väl s.3 translator också? Vad är problemet? Men, lycka till....
Citera
2019-12-22, 00:26
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperPutte
Det gör väl s.3 translator också? Vad är problemet? Men, lycka till....
det är möjligt men när s.3 översätter så gör den inte om layoten på sidan så som dessa andra översättare gör.
hade hoppats att det skulle finnas någon likvärdig ersättare men det verkar dåligt med det
Citera
2019-12-22, 21:56
Medlem
SuperPuttes avatar
Citat:
det är möjligt men när s.3 översätter så gör den inte om layoten på sidan så som dessa andra översättare gör.
hade hoppats att det skulle finnas någon likvärdig ersättare men det verkar dåligt med det
Ang sidans layout förblir den oförändrad med Simple Translate. Du kan högerklicka på sidan och sedan välja "Översätt denna sida". https://ibb.co/0XPbfWs
Senast redigerad av SuperPutte 2019-12-22 kl. 22:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in