2019-09-08, 05:49
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jag kunde överhuvudtaget inte komma åt wikipedia igår, fick sidfel som om jag inte fick någon kontakt med servern, har du kollat om det bara är ett tillfälligt problem?
Det var ett tillfälligt problem. Igår kväll gick det att översätta igen.
Citera
2019-09-17, 11:06
Medlem
Harry_s avatar
är det bara fel hos mig ?
när jag använder FF så visas inte datumet på filmerna när dom har laddats upp på YouTube
Citera
2019-10-05, 23:01
Medlem
Patrik2108s avatar
Hur kan man ändra land, tex. google.se , som default för google. När jag gör sökning direkt i adressfältet så kommer google.fi automatiskt eftersom jag bor i Finland. Jag vill ha en annan default. Jag har googlat på detta men bara hittat svar som inte leder nånvart.

edit. Jaha då fick jag ändrat det strax efter att jag frågat. Det var i google inställningen skulle göras.
Senast redigerad av Patrik2108 2019-10-05 kl. 23:06.
Citera
2019-10-21, 19:03
Medlem
firefox ansvarig?

har haft firefox kanske en månad och fått ett problem dom ville att jag skulle verifiera mitt konto och när jag klickat och fått mail tillbaka så står det varifrån det är skickat, men det är fel ip adress...försöker hitta nån ansvarig på kontaktsidorna men bara massa forum,maillistor och annat strul-dom borde ha nån kundtjänst med telefon eller epostadress för tekniska frågor...!
Citera
2019-10-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av complain
har haft firefox kanske en månad och fått ett problem dom ville att jag skulle verifiera mitt konto och när jag klickat och fått mail tillbaka så står det varifrån det är skickat, men det är fel ip adress...försöker hitta nån ansvarig på kontaktsidorna men bara massa forum,maillistor och annat strul-dom borde ha nån kundtjänst med telefon eller epostadress för tekniska frågor...!

Vad menar du med fel IP adress och vad spelar det för roll?
Citera
2019-10-22, 00:39
Medlem
sommarlovs avatar
Du menar nog Google-konto?
Kan du vara mera specifik?
Citera
2019-10-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av complain
Herre gud vilket rörigt inlägg. Vilket IP står det då?
Citera
2019-10-24, 13:18
Medlem
Det står typ,är det du som loggar in (firefox) ip:83.226.167.135
Citera
2019-10-24, 13:23
Medlem
Nej det är mail från Firefox och ip numret stämmer inte med det som står i datorn, kanske bra om det är rätt så det inte är grannen som tjuvkopplat nånting...
Citera
2019-10-29, 17:06
Medlem
Retardation1337s avatar
Jag har ett märkligt problem som har dykt upp.
Har alltid varit en dyrkare av firefox, men nu sviker webbläsaren mig.

Jag kan inte ladda något innehåll på exempelvis facebook förutom den blåa "meny-raden" längst upp, resten av sidan är helt blank. Inga knappar är responsiva.

Liknande problem när jag skall logga in på youtube/gmail med mitt google-konto, jag kan skriva in mitt användarnamn. Men varken när jag trycker på enter eller "nästa" för att börja skriva in lösenordet så händer absolut ingenting.

Det finns säkert fler ställen som inte fungerar, men har inte hittat några mer än så länge.

Båda två exemplen fungerar i Microsoft Edge, vad fasen är det som händer?
Citera
2019-11-04, 18:17
Medlem
HejaFinlands avatar
Min webläsare gör alla sökningar med Yahoo oavsett mina inställningar.

Enda kopplingen till Windows är datorns operativsystem som nog inte har med detta problem att göra, men vad är det annars för ämne?

Hej, jag använder Firefox som webbläsare och har google inställt som sökmotor. Men hur jag än söker så kommer sökningen i Yahoo, med helt värdelösa sökresultat. Jag skriver in i ett google-sökfält men resultaten blir Yahoo! Väljer jag andra sökmotorer som Bing blir det ändå Yahoo! I inställningarna för Firefox har jag Google och Yahoo finns inte ens med som val.

Är det någon som vet hur jag kan få bort denna överväxling till Yahoo?

Ps. Om jag öppnar ett webbläsarfönster i "privat surfning" blir det google-sök eller vad jag nu väljer. D.s.
Citera
2019-11-04, 18:57
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Kolla i Firefox om du har nåt Yahoo-tillägg installerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in