2019-12-21, 20:54
Medlem
de som jag ogillar mest i guilden (snorungar och allmänt otrevliga) är svenskar... :/
Citera
2019-12-22, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Varför skulle jag inte vilja få en peng tillbaka för den enorma tid som lagts ner om jag ändå ska sluta spela? Korkat resonemang.
För att det är skit pengar i vilket som.
Speciellt om kontot är bundet till andra spel eller att man för den delen ångrar sig och kommer tillbaka.
Okej snackar man 10 k+ men en sketen tusenlapp eller två är det varning på😆

Förövrigt så tycker jag inte att diskussioner kring försäljning av konton hör hemma i tråden.
Citera
2019-12-22, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Räcker med att läsa 2-3 sidor här för att få en att vilja undvika svenskar på wow. Mycket prat i början om att spanjorer var dryga och skulle undvikas MEN tyckte Svensken var jobbigast och mest pinsam.

Men som tur verkade folk inse det och folk slutade skylta med att de är svenskar och betedde sig i stället.
Tyvärr så verkar det just vara svenskar som har guilds med korrupt ledning som roffar åt sig eller är allmänt lättkränkta.
Citera
2019-12-22, 08:21
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Tyvärr så verkar det just vara svenskar som har guilds med korrupt ledning som roffar åt sig eller är allmänt lättkränkta.

Håller med dig till 100%
Men den här gången har jag haft tur och hamnat i en svensk guild med riktigt vettigt folk.
Var lite tveksam när jag "joinade" men det är tvärcoola gamla gubbar runt min egen ålder med familj och ungar och hela köret. Lite trist att inga gamla WoW kärringar dykt upp ännu, men jag tjatar på gubbarna att de ska ge sina fruar en chans vid datorn.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2019-12-22, 10:22
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:

Guilder som bjuder in massor av spelare där de sitter med 2-3 raid lag, de är guilder där ledningen har Hierarki syn, de ska man akta sig för.. Jag gjorde många misstag i vanilla 2005, som inte vill uppleva igen.
Citera
2019-12-22, 13:43
Medlem
Citat:
Finns inte en chans att jag kommer sitta och lira enda tills dess, har redan tröttnat rejält och desto längre in vi kommer i spelet desto mer tid kommer man behöva dumpa såvidare inte bwl och aq är jätteenkelt, risken att priset på konton minskar finns också där då det inte är en jättestor efterfrågan precis, skriker inte succé om classic så kanske likaväl minskar i pris men visst är det inte omöjligt att konton med aq40 gear går för 5k+.

Att svenskar är hemska i spel har varit känt sedan länge, skrev dessutom att de flesta kontona låg på 3k, jag fick 4-5 erbjudanden om att köpa kontot inom en timme efter att jag lagt ut det för 3.3k så varifrån får du 500kr? Kan hålla med dig dock om att det är sjukt att de än idag går för en del pengar, blev lite chockad när jag såg att konton ligger på över 1k.
Jag tror priset kan minska för Naxx gear då det inte finns någon motivering för utveckling därefter då Naxx är sista instancen, men jag tror aq40/bwl gear kmr vara värderat högt just för att det kommer finnas en efterfrågan efter de för folk som vill progress Naxx och då behöver man det absolut bästa och tror att ett bra konto kan gå för 5k+
Citera
2019-12-22, 15:53
Medlem
Citat:
För att det är skit pengar i vilket som.
Speciellt om kontot är bundet till andra spel eller att man för den delen ångrar sig och kommer tillbaka.
Okej snackar man 10 k+ men en sketen tusenlapp eller två är det varning på😆

Förövrigt så tycker jag inte att diskussioner kring försäljning av konton hör hemma i tråden.
Haha tur att jag skiter fullständigt i vad du anser vara en guld eller skitsumma, extrapengar nu vid jul tackar jag inte nej till.

Vad tycker du hör hemma i tråden? Finns inte så mycket att diskutera om ett 15 år gammalt spel som dessutomt suger dase i nuvarande stadie.
Citera
2019-12-22, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Guilder som bjuder in massor av spelare där de sitter med 2-3 raid lag, de är guilder där ledningen har Hierarki syn, de ska man akta sig för.. Jag gjorde många misstag i vanilla 2005, som inte vill uppleva igen.
Sitter i ett guild med nordiska spelare med 45 core raiders, funkar ypperligt.
Citera
2019-12-22, 21:56
Medlem
Citat:
Haha tur att jag skiter fullständigt i vad du anser vara en guld eller skitsumma, extrapengar nu vid jul tackar jag inte nej till.

Vad tycker du hör hemma i tråden? Finns inte så mycket att diskutera om ett 15 år gammalt spel som dessutomt suger dase i nuvarande stadie.
Nej du tillhör antagligen den efterblivna svensken som har svårt med ekonomin vid jul😀

Men hur jävla dum är du om du hänger i en tråd om ett spel som du inte ens tycker om?

Ju du allt som inte har med att gråta över att spelet suger och konton försäljning.
Skapa gnäll tråden för wow Classic istället så kan ni sitta och överträffa varandra i gråta ut inlägg.
Vem vet, det kanske gör någon skillnad....
Citera
2019-12-22, 22:41
Medlem
Citat:
Sitter i ett guild med nordiska spelare med 45 core raiders, funkar ypperligt.

Du är kanske en av dem han nämner.
Citera
2019-12-22, 22:54
Medlem
pulverhonungs avatar
Felpost
Citera
2019-12-24, 00:26
Medlem
okok1s avatar
Jag hör inget ljud när flaggan droppas/plockas/lämnas i WSG. Varför?

Och fan vad jag hatar den inbyggda timern på ice block! 3 sekunder måste man vänta för att trycka på den igen. Funderar starkt på att sluta eller köra på privat server istället. Mage var roligt att spela på privat server när man kunde ta flaggan och ice blocka snabbt för att komma iväg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in