2019-12-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag är säker på att han jobbade hårt och spred god stämning omkring sig i omklädningsrummet.

Ingen risk att Guidetti bränner sitt krut redan nu, åtminstone. Så på den punkten kan du vara lugn.

Mer oroande är väl att Ludwig Augustinsson utgör en del av Bundesligas just nu sämsta försvar(?), vars uselhet säkert bidrog till att Quaison kunde göra det där hattricket.
Ludde har precis kommit tillbaka från längre skada så han kan inte lastas särskilt mycket för Bremens problem tbh.
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Ludee var riktigt kass idag
Han spelade även yttermitt dock. Hela Bremen var otroligt dåligt. Konstig sits iom att han precis kommit tillbaka från skada med.
Citera
2019-12-18, 09:16
Medlem
Ludwig Augustinsson har spelat bra alla matcher sedan han kom tillbaka från skadan, men såg inte gårdagens match så kan inte yttra mig om den. Hoppas klubben börjar vinna så dem inte åker ut.
Citera
2019-12-21, 15:42
Bannlyst
Gökyeres eller hur han stavar, gjorde mål idag igen! Kul! Joker?

Hrgota fortsätter också ösa in mål. Gjorde ett mål på straff idag! Kul!

Ken Sema är tillbaka från skada och starar dagens match mot Calgari!

John Guidetti är inte ens med på bänken för alaves haha. Lär väl ha rest tillbaka till sthlm för ´´behövlig´´ ledighet´´
Citera
2019-12-21, 15:53
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Gökyeres eller hur han stavar, gjorde mål idag igen! Kul! Joker?

Hrgota fortsätter också ösa in mål. Gjorde ett mål på straff idag! Kul!

Ken Sema är tillbaka från skada och starar dagens match mot Calgari!

John Guidetti är inte ens med på bänken för alaves haha. Lär väl ha rest tillbaka till sthlm för ´´behövlig´´ ledighet´´

Va tusan, nu sjunker stämningen i omklädningsrummet.
Citera
2019-12-21, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Va tusan, nu sjunker stämningen i omklädningsrummet.

hahahahaha
Citera
2019-12-21, 16:25
Medlem
Känns mer hoppfullt än det gjort på länge nu för landslaget, fler och fler svenska spelare gör bra ifrån sig i olika toppligor. Spelare som Quaison, Isak, Sebastian Andersson, Kulusevski, Gyökeres osv fortsätter ta steg framåt i sin utveckling. Får vi teamkänslan att fortsätta fungera bra har vi ett bättre landslag än det som gick till kvartsfinal i VM förra året. Får vi in spelare som Kulusevski i startelvan innebär det att vi kan spela tekniskt bättre, vi har fler spelare på mittfältet som kan slå sin gubbe och slå bra passningar. Allt hänger inte längre på Forsberg då. När Berg slutar har Janne gott om alternativ i anfallet, han kan välja mellan Isak, Quaison, Sebastian Andersson, Gyökeres, Jordan Larsson och andra.
Citera
2019-12-21, 19:18
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nergus
Känns mer hoppfullt än det gjort på länge nu för landslaget, fler och fler svenska spelare gör bra ifrån sig i olika toppligor. Spelare som Quaison, Isak, Sebastian Andersson, Kulusevski, Gyökeres osv fortsätter ta steg framåt i sin utveckling. Får vi teamkänslan att fortsätta fungera bra har vi ett bättre landslag än det som gick till kvartsfinal i VM förra året. Får vi in spelare som Kulusevski i startelvan innebär det att vi kan spela tekniskt bättre, vi har fler spelare på mittfältet som kan slå sin gubbe och slå bra passningar. Allt hänger inte längre på Forsberg då. När Berg slutar har Janne gott om alternativ i anfallet, han kan välja mellan Isak, Quaison, Sebastian Andersson, Gyökeres, Jordan Larsson och andra.

Det där duger inte. John äger omklädningsrummet så utan honom blir det svårt. Janne kan ju ge honom en plats liknande den Allbäck hade. Det skulle ge extra shining och Vigges fru skulle bli glad.
Citera
2019-12-21, 19:25
Medlem
Citat:
Det där duger inte. John äger omklädningsrummet så utan honom blir det svårt. Janne kan ju ge honom en plats liknande den Allbäck hade. Det skulle ge extra shining och Vigges fru skulle bli glad.

haha jag tycker fortfarande det är konstigt som fan att folk gnäller på VNL och hans fru över dem ryktena media spred den där samlingen när de VÄLDIGT tydligt blev dementerat att han inte hoppade över samlingen p.g.a Guidettis petning, utan för att födseln för hans barn hade komplikationer etc.

Ja de är vänner.. men det är fortfarande absolut ingenting som pekar på att Vigge skulle skita i landslaget om Guidetti blir petad förutom de artiklarna den gången, som var rakt igenom fel och skitsnack.
Citera
2019-12-21, 19:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
haha jag tycker fortfarande det är konstigt som fan att folk gnäller på VNL och hans fru över dem ryktena media spred den där samlingen när de VÄLDIGT tydligt blev dementerat att han inte hoppade över samlingen p.g.a Guidettis petning, utan för att födseln för hans barn hade komplikationer etc.

Ja de är vänner.. men det är fortfarande absolut ingenting som pekar på att Vigge skulle skita i landslaget om Guidetti blir petad förutom de artiklarna den gången, som var rakt igenom fel och skitsnack.

Man måste ju ändå hålla med om att John inte bör ha en plats i landslaget. Lite skämt om artikeln är väl bara av godo.

För egen del har jag tappat intresset för landslaget sedan Durmaz gnällde inför presskåren.
Citera
2019-12-21, 20:20
Medlem
Citat:
Man måste ju ändå hålla med om att John inte bör ha en plats i landslaget. Lite skämt om artikeln är väl bara av godo.

För egen del har jag tappat intresset för landslaget sedan Durmaz gnällde inför presskåren.
Jag håller med till 110% att Guidetti bör ryka och borde gjort det sen ett tag tillbaka. MIsstänkte att du skämtade men har sett ett par pers nämna incidenten och varit mer seriösa så jag valde att svara denna gång haha.

In med Jordan över Guidetti.
Citera
2019-12-21, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Jag håller med till 110% att Guidetti bör ryka och borde gjort det sen ett tag tillbaka. MIsstänkte att du skämtade men har sett ett par pers nämna incidenten och varit mer seriösa så jag valde att svara denna gång haha.

In med Jordan över Guidetti.

jordan,hrgota gyköres alla före john
Citera
2019-12-21, 20:43
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Allas vår Jimmy Durmaz känns inte direkt glödhet just nu - åtminstone inte rent fotbollsmässigt. Avstängd efter bråk efter avslutad match, rapporterar SVT Text. Känns inte direkt som att han stärker sina aktier inför EM.

Citat:
FOTBOLL Jimmy Durmaz i Galatasaray var involverad i ett stort bråk efter en cupmatch i tisdags mot Tuzlaspor. Nu straffas han med tre matchers avstängning och böter på 20 000 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in