2019-12-21, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Många människor är idioter och ser inte vad de själva egentligen står för, detta är inget nytt och inget som motsäger mig. Det syns också på det skriver nu, du kan inte bemöta argumenten och går då istället till angrepp på budbäraren.

Jag har bemött argumenten hela tiden, din sopprot. Ditt argument är att du tror dig veta vad jag accepterar eller ej. Mitt argument tillbaka var att det är efterblivet att gå runt och tro att man vet saker om andra. Nu säger du att folk inte själva vet vad de tror på och men att du vet det. Nu hävdar jag att du förmodligen är smått psykotisk för det du skriver låter inte friskt.
Citera
2019-12-21, 13:59
Medlem
Citat:
Röstar du ofta för sådant du inte accepterar?

Det händer ! Senast röstade jag på Miljöpartiet. De ville stoppa förbifart Stockholm. Det accepterade inte jag.
Citera
2019-12-21, 14:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Det händer ! Senast röstade jag på Miljöpartiet. De ville stoppa förbifart Stockholm. Det accepterade inte jag.

Du gillade inte det men du accepterade det, du röstade ju för det. Försök skilja på vad du gillar och vad du accepterar.
Citera
2019-12-21, 14:02
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag har bemött argumenten hela tiden, din sopprot. Ditt argument är att du tror dig veta vad jag accepterar eller ej. Mitt argument tillbaka var att det är efterblivet att gå runt och tro att man vet saker om andra. Nu säger du att folk inte själva vet vad de tror på och men att du vet det. Nu hävdar jag att du förmodligen är smått psykotisk för det du skriver låter inte friskt.

Du fortsätter med personpåhopp på budbäraren och jag tackar för det eftersom det visar att du själv inte tycker dina argument håller. Hade du tyckt annorlunda skulle du inte behöva hoppa på budbäraren.
Citera
2019-12-21, 14:02
Medlem
Leker män med eld så är det deras egna fel.

Leker kvinnor med elden är det såklart eldens fel.
Citera
2019-12-21, 14:05
Medlem
Citat:
Du fortsätter med personpåhopp på budbäraren och jag tackar för det eftersom det visar att du själv inte tycker dina argument håller. Hade du tyckt annorlunda skulle du inte behöva hoppa på budbäraren.

Vad är det jag inte har besvarat då, tycker du? Det var du som började med påhoppen iom att du säger att jag accepterar våldtäkter. Jag påpekade bara hur efterblivet det resonemanget är.
Citera
2019-12-21, 14:08
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Vad är det jag inte har besvarat då, tycker du?

Du har inte kunnat argumentera emot ett enda av mina argument och har därför styrt över på personangrepp, så gör ofta de som står naken utan argument men inte kan ta det och ompröva sin inställning.

Du kommer inte ifrån att du accepterar en kraftig ökning av våldtäkter när du röstar för en politik som leder till det. Och det vi accepterar borde inte vara brottsligt.
Citera
2019-12-21, 14:12
Medlem
Citat:
Du har inte kunnat argumentera emot ett enda av mina argument och har därför styrt över på personangrepp, så gör ofta de som står naken utan argument men inte kan ta det och ompröva sin inställning.

Du kommer inte ifrån att du accepterar en kraftig ökning av våldtäkter när du röstar för en politik som leder till det. Och det vi accepterar borde inte vara brottsligt.

Men har du fått kallbrand mellan tinningarna eller? Gå igenom det vi har skrivit till varandra hittills i tråden. Jag har bemött allt du har skrivit till mig, inklusive det du skrev nu
Citera
2019-12-21, 14:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Fast många av dem som röstade på tex socialdemokraterna röstade antagligen på sossarnas "trygghetspaket" som de presenterade före valet. Alltså röstade de emot kriminalitet och för trygghet.
Citera
2019-12-21, 14:15
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men har du fått kallbrand mellan tinningarna eller? Gå igenom det vi har skrivit till varandra hittills i tråden. Jag har bemött allt du har skrivit till mig, inklusive det du skrev nu

Det här är precis den utväg alla troll som förlorar debatten använder, "jag har bemött det tidigare, läs tråden".
Citera
2019-12-21, 14:16
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast många av dem som röstade på tex socialdemokraterna röstade antagligen på sossarnas "trygghetspaket" som de presenterade före valet. Alltså röstade de emot kriminalitet och för trygghet.

Hur tycker du det "trygghetspaketet" fungerar?
"Vi såg inte det komma", hur länge ska man köra med det?
Citera
2019-12-21, 14:18
Medlem
Citat:
Det finns ju också gott om Svenskar som kränker och tycker att kvinnor är mindre värda. Inte minst här på flashback. Alltså är det smartare att gå till grunden med varför folk tänker så, istället för att skifta fokus och få det att låta som om endast invandrare står för den typen av tankegångar.

Dessutom erbjuder nassarna och alt-högern knappast något vettigt alternativ för de som är feminister. De är ju uttalade antifeminister i många fall...
Det finns statistik på att män födda utanför europa och/eller är andra generationens invandrare är överrepresenterade i sexualbrott.
Vissa sexualbrott har även tillkommit som nya fenomen i sverige, och då tydligt kan kopplas till masinvandring.

Medan svenska män inte gör något alls för att skydda svenska kvinnor så röstar svenska män antingen för samma politik eller blundar för problemet.

Svenska män måste lära sig att stå upp för sig själva, sitt folk och inte minst sina kvinnor som just nu far alltför illa utav dessa män som massimporteras.

Man behöver inte vara nazist för att inte tycka att detta är fel, kvinnor ska inte våldtas och speciellt inte utav som det klart och tydligt kan kopplas till, invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in