2019-12-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Domarna är ett bra underlag när det inte finns skäl att tro att det är extrem skillnad mellan hur stor risk det är att bli dömd för samma handling, så du har fel.

Men om du förnekar flyktingarnas alla våldtäkter ska du förstås inte måla upp våldtäkter som ett problem. Som jag sagt bör det vi accepterar legaliseras.

Förstår att du tycker att det bör legaliseras men jag är rätt övertygad om att de allra flesta människorna inte håller med dig eller tycker att det är acceptabelt. Jag tror inte heller att de håller med dig om att endast invandrare våldtar och således är det idiotiskt att lägga allt fokus på dem.
Citera
2019-12-21, 13:32
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag tror inte heller att de håller med dig om att endast invandrare våldtar och således är det idiotiskt att lägga allt fokus på dem.

De allra flesta accepterar våldtäkterna, det styrks av att de röstar på en politik som leder till en extrem ökning av våldtäkter.

Citat:
Jag tror inte heller att de håller med dig om att endast invandrare våldtar och således är det idiotiskt att lägga allt fokus på dem.

Jag har inte påstått att endast invandrare våldtar men att de är extremt överrepresenterade. Men om du tycker så här är det förstås fel att lägga fokus på män då även kvinnor begår våldtäkt.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2019-12-21 kl. 13:37.
Citera
2019-12-21, 13:37
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Radikal islam och vanliga svenskar? Samma sak enligt dig. Samma kvinnosyn, samma kultur, samma acceptans för våldtäkter och kvinnoförtryck. Utvisar vi alla utlänningar kommer svenska män begå precis lika många våldtäkter som utlänningarna begick. Ja så är det. Absolut.

Haha vem ska vinna kategorin årets idiot på flashback i år? Konkurrensen är ju stenhård och nu kommer ytterligare än (kvinna förvånande nog) och gör den ännu hårdare.

Jösses
Apan! Har jag nämnt något om det du tar upp ovanför? Alla ni idioter som skriver här på FB tror att bara SD tar makten så försvinner alla problem. Ni tror att det är svaret på allt. Jag är väl insatt i statistik och tycker som de flesta andra att det är förjävligt att invandrare som tas om hand här begår brott och att de är överepresenterade i våldtäktsstatistiken osv. Men problemen försvinner ju knappast för att vi röstar på SD. Dessutom så fanns våldtäkt och kvinnomisshandel långt innan flyktingströmmarna kom och då har jag all rätt att kalla det för ett mansproblem. Ett problem i samhället som utförs mestadels av män.
Citera
2019-12-21, 13:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Apan! Har jag nämnt något om det du tar upp ovanför? Alla ni idioter som skriver här på FB tror att bara SD tar makten så försvinner alla problem. Ni tror att det är svaret på allt. Jag är väl insatt i statistik och tycker som de flesta andra att det är förjävligt att invandrare som tas om hand här begår brott och att de är överepresenterade i våldtäktsstatistiken osv. Men problemen försvinner ju knappast för att vi röstar på SD. Dessutom så fanns våldtäkt och kvinnomisshandel långt innan flyktingströmmarna kom och då har jag all rätt att kalla det för ett mansproblem. Ett problem i samhället som utförs mestadels av män.

Problemen är här för att stanna, det är för sent att backa bandet nu. Gilla det läge du har röstat fram och sluta gnäll.
Citera
2019-12-21, 13:43
Medlem
Citat:
De allra flesta accepterar våldtäkterna, det styrks av att de röstar på en politik som leder till en extrem ökning av våldtäkter.

Det är ett efterblivet resonemang eftersom det är gruppen män med extremt dålig kvinnosyn som våldtar. De du tycker att man ska rösta på istället, som du anser skulle lösa hela problemet med våldtäkter, driver oftast en rent antifeministisk politik och bryr sig egentligen inte ett skit om våldtäkter. De vill bara kasta ut invandrare, that's it.
Citera
2019-12-21, 13:44
Medlem
Citat:
Jag har inte påstått att endast invandrare våldtar men att de är extremt överrepresenterade. Men om du tycker så här är det förstås fel att lägga fokus på män då även kvinnor begår våldtäkt.

Jag tycker att man bör lägga fokus på dålig människosyn. Då fångar man in alla. Män, kvinnor, invandrare, rubbet
Citera
2019-12-21, 13:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är ett efterblivet resonemang eftersom det är gruppen män med extremt dålig kvinnosyn som våldtar. De du tycker att man ska rösta på istället, som du anser skulle lösa hela problemet med våldtäkter, driver oftast en rent antifeministisk politik och bryr sig egentligen inte ett skit om våldtäkter. De vill bara kasta ut invandrare, that's it.

Du får rösta hur du vill men när du röstar för massimport av våldtäktsmän kan du inte komma ifrån att du accepterar våldtäkter. Sluta upp med den förnekelsen.
Citera
2019-12-21, 13:51
Medlem
Citat:
Du får rösta hur du vill men när du röstar för massimport av våldtäktsmän kan du inte komma ifrån att du accepterar våldtäkter. Sluta upp med den förnekelsen.

Och när du går runt och berättar för folk vad du tycker att de accepterar så kan du inte komma ifrån att du kommer att uppfattas som totalt efterbliven. Vem som helst, som är psykotisk nog, kan gå runt och tycka att andra tycker och tänker på ett visst sätt. Det säger mer om dig än om den du projicerar på.
Citera
2019-12-21, 13:53
Medlem
Citat:
Om de inte hade accepterat det skulle de röstat annorlunda.

Sjuk argumentation.
Citera
2019-12-21, 13:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och när du går runt och berättar för folk vad du tycker att de accepterar så kan du inte komma ifrån att du kommer att uppfattas som totalt efterbliven. Vem som helst, som är psykotisk nog, kan gå runt och tycka att andra tycker och tänker på ett visst sätt. Det säger mer om dig än om den du projicerar på.

Många människor är idioter och ser inte vad de själva egentligen står för, detta är inget nytt och inget som motsäger mig. Det syns också på det skriver nu, du kan inte bemöta argumenten och går då istället till angrepp på budbäraren.
Citera
2019-12-21, 13:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Sjuk argumentation.

Röstar du ofta för sådant du inte accepterar?
Citera
2019-12-21, 13:56
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73

Ok, nej fram till nyligen pratade SD inte om återvandring så du har rätt i att deras politik inte är tillräckligt kraftfull. Dessutom blir SD mer och mer liberala, även om de nu som sagt lite smått äntligen tagit upp återvandring på agendan. Men det som behövs är en mer radikal politik som den AFS står för. Deras politik skulle leda till en kraftig minskning av våldtäkterna i Sverige.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-12-21 kl. 14:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in