2023-02-26, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Bra fråga. jag ser Greta fortfarande som ett litet barn. Pedofilivarning att tända på 20-åriga Greta i en tioårings kropp.

Det var just det, hon ser ut som ett barn och jag tycker det är det mest avtändande som finns.
Citera
2023-03-13, 15:18
https://www.friatider.se/greta-har-r...-ga-under-2023
Jag tycker av någon outgrundligt anledning att hon är väldigt attraktiv men det är inte så att jag tittar på henne när det finns porrfilm.
Men alltid när jag ser henne så tycker jag på något sätt att hon är söt. Tänk så hemskt det vore om hon hade blivit lurad av "fetanegerrövs-reklamen" i plastikkirurgi-branschen och satte in silikon eller fyllde upp nått annat. Stackars alla kvinnor som går på sådana myter. Fan vad de måste ha fattat allting fel och kommer att ångra sig.
Citera
2023-07-06, 14:18
Medlem
Knappast, hon verkar ju inte ens ha kommit i puberteten trots sina 20 år.

Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Greta är väl snart 17 bast, men ger av ett mycket vuxet intryck.

Ibland händer det att man fantiserar om henne - en stark kvinna som vågar uttrycka sina åsikter, är både sexigt och kittlande.

Är detta fel?
Citera
2023-07-10, 13:28
Medlem
Adonis.s avatar
Jodå. Greta har mognat fint & ett par små gulliga tuttar har blommat ut. Syns xtra tydligt på den bild där polis bär bort henne.

https://tidningensyre.se/2023/5-juli...-klimataktion/

Hon har sexappeal, that's for sure. Socialt rubbad absolut men det har aldrig hindrat en förr. Hehe

Att utan förvarning dra ner hennes byxor, stoppa in penis & greppa hennes plommontuttar för att sedan rytmiskt & kärleksfullt ge henne den dos av riktig man hon behöver. Givetvis med hennes fulla samtycke.

Inget fel att fantisera om Sverige alldeles egna lilla Yoda, dvs klimatgurun Greta. Mums.
Citera
2023-07-10, 14:51
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Jodå. Greta har mognat fint & ett par små gulliga tuttar har blommat ut. Syns xtra tydligt på den bild där polis bär bort henne.

https://tidningensyre.se/2023/5-juli...-klimataktion/

Hon har sexappeal, that's for sure. Socialt rubbad absolut men det har aldrig hindrat en förr. Hehe

Att utan förvarning dra ner hennes byxor, stoppa in penis & greppa hennes plommontuttar för att sedan rytmiskt & kärleksfullt ge henne den dos av riktig man hon behöver. Givetvis med hennes fulla samtycke.

Inget fel att fantisera om Sverige alldeles egna lilla Yoda, dvs klimatgurun Greta. Mums.

Nog för att det inte är fel att fantisera men små gulliga tuttar är väl ändå att ta i. Ser mer ut som en 12 åring.
Citera
2023-07-10, 19:06
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Nog för att det inte är fel att fantisera men små gulliga tuttar är väl ändå att ta i. Ser mer ut som en 12 åring.

Hon ser faktiskt inte så ung ut längre. Hon har mognat på många sätt, iaf rent fysiskt. Mentalt är hon samma vänsterblivna subba som sin mamma.

Men det är väl knappast ovanligt att män tänder på tonårstuttar. Även dessa små bröst fyller ju sin funktion liksom. Tuttlösa kvinnor är härliga, lite som att sätta en twink. Tänk dig att få ett smakprov av en barbystad Greta, iklädd sin välanvända gula regnjacka. Att med trevande fingrar få leka med hennes styva små tuttvårtor samtidigt som hon hysteriskt gråter (av ångest) & stönar högt & ljudligt.

Nu är Greta inte längre tuttlös. Hon börjar bli kvinna. Bättre sent än aldrig. Som fantasi är hon bättre än vilket porrluder som helst. Endast den rumänska tiggaren vid den lokala ICA butiken känns mer äkta.
Senast redigerad av Adonis. 2023-07-10 kl. 19:10.
Citera
2023-07-10, 23:39
Bannlyst
Kan man väl tända på dömer ingen . Tänder inte på henne hon fick min dotter å bli vegan så jobbigt å handla linsor å grejer .
Citera
2023-07-11, 00:44
Medlem
Pruttmuffs avatar
Greta ser ut som en 15-åring. Hon visar inget vuxet intryck.
Citera
2023-07-21, 08:46
Medlem
Perrablerras avatar
Tycker hon kan vara rätt fin när hon lägger den sidan till. Kan dock tänka mig att fler hade gillat henne om hon sett ut som i filmen nedan

https://mrdeepfakes.com/video/65821/...a-sweetie-pie2
Citera
2023-07-23, 01:30
Medlem
Månsans avatar
Greta har troligen någon sorts kromosomdefekt. Det torde vara skälet till att hon ser lite halvt mongoloid ut och dessutom inte verkar komma i puberteten. Tänder man sexuellt på Greta, en 20-åring i en 12-årings kropp, så tänder man sannolikt också på barn och/eller utvecklingsstörda.
Citera
2023-07-23, 02:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Greta har troligen någon sorts kromosomdefekt. Det torde vara skälet till att hon ser lite halvt mongoloid ut och dessutom inte verkar komma i puberteten. Tänder man sexuellt på Greta, en 20-åring i en 12-årings kropp, så tänder man sannolikt också på barn och/eller utvecklingsstörda.

Troligtvis för att hon inte fick den näring hon behövde som barn utan växte upp på vegankost dvs svältkost.
Citera
2023-07-23, 09:33
Medlem
MongoHasses avatar
Ja, det är så in i helvete mycket fel!!! Usch!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in