Citat:
Ursprungligen postat av
lazzaroo77
Jag har nog rökt spice 2 ggr i hela mitt liv. Första gången jag gjorde det kändes det bra, men andra gången kan jag ärligt talat säga att det förstörde mig för hela den dagen.
Jag hade druckit ca 250ml ren vodka innan sedan tog jag bara 3-4 bliss av rent spice, och hela min verklighet var bortblåst.
Jag kunde som du säger, "inte förstå mig på om jag lever eller inte" medan jag gick som om jag hade slagit av knäskålarna. Detta pågick i över 5-6 timmar och slutade med att jag vaknade upp i en port i en okänd förort jag absolut inte var påväg mot.
Jag har lovat mig själv att aldrig ens komma i närheten av denna förödande "dissociativa" drog.
Hoppas verkligen det löser sig för dig, eftersom jag vet själv hur det känns.
Mitt enda tips jag har för dig är att hålla dig borta från skiten i ett par dagar sen går det över, med detta menar jag även gräs inte bara spice.
Hoppas verkligen att mitt svar åtminstone hjälpte på något sätt.
Det känns som att din erfarenhet inte hör hemma här då det där låter som en värstingfärsking upplevelse, en gås som förstörde ditt liv passa dig så att beroendet inte går över i harsh
back on topic:
TS verkar snarare vare lite efter skev något som går över på några dager och verkligen inte något att vara orolig över, själv har spice bara haft kortsiktiga effekter på mig och med någon dag borta från puffandet så känner jag mig precis som en vanlig person igen men jag kan medge att jag upplevt liknande känslor under tiden substans fortfarande funnits kvar i kroppen.
Efter som att det var ungefär en månad sedan tråden skapades undrar jag hur ts mår idag, lever du fortfarande i en annan dimension eller har dina receptorer åter gått till ett normalt tillstånd?