2019-12-18, 20:46
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anal-fabeterna
Pratar du om Kremer?

Du verkar ha bättre kolla än bosse bög

Rääääva

Bärs som bärs
Hahahaaaaaaaaa
Fjädefät härinne i hans 3-rummare har byggt en trådsanning med Krämer som Vittne.Fan ugglan,ge
Krämer lite meducin så får du vilken jävla sanning du vill!!Har diu lite vett i pannbenet så börjar du skala av alla "sanningar du har gentemot PU och ber han om ursäkt.
Citera
2019-12-18, 20:51
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Vadå sakta ner?Helena Lämnar Stadshotellet ca 02.05 och that's it och längre kommer du aldrig ugglan
Citera
2019-12-18, 21:17
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Vadå sakta ner?Helena Lämnar Stadshotellet ca 02.05 och that's it och längre kommer du aldrig ugglan

Min fetning: Det har jag (och några "vi") redan gjort och föga överraskande gillar du det inte. Perfekt. Nu kör vi på!
Citera
2019-12-18, 21:42
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Hahahaaaaaaaaa
Fjädefät härinne i hans 3-rummare har byggt en trådsanning med Krämer som Vittne.Fan ugglan,ge
Krämer lite meducin så får du vilken jävla sanning du vill!!Har diu lite vett i pannbenet så börjar du skala av alla "sanningar du har gentemot PU och ber han om ursäkt.

Ni får väl vara lite nyanserade iaf. Nu är det ju så att PU själv har bekräftat det omtalade besöket hos sin dåvarande polare PK. Sedan är det fler personer som pekar ut PU som trolig GM lr medhjälp. Dock betyder det ju självklart inte att han faktiskt är inblandad men han är en av de som i nuläget har flest fingrar pekande mot sig. Är det någon som har fakta att komma med som kan rentvå PU från misstankar är säkert de flesta tacksamma. Jag kan ju säga att min magkänsla säger mig att han troligen inte är GM, men det är inte myrket att komma med.
Citera
2019-12-18, 21:44
Medlem
Xeitums avatar
Citat:

Är det en förhoppning eller en vild gissning? För du sitter väl knappast på fakta som gör att du kan vara så säker på det, eller?
Citera
2019-12-18, 22:05
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Sorry, jag glömde KM.........

Sedan finns det faktiskt ganska starka indikationer från ett håll på att det är just TS som är "mannen med pilotglasögon". Det skulle onekligen vara oerhört befriande om vi kunde få identiteten på "mannen med pilotglasögon" helt spikad någon gång. Samma sak gäller också för GW Perssons två gubbar. Om vi kunde få dessa tre namn svart på vitt är jag säker på att vi skulle kunna ta stora steg framåt i tråden och faktiskt ge polisen viktiga inputs.

Jag har ganska länge nu läst bakåt i tråden och funderat mycket, och är fortfarande nyfiken på det som Propparn verkar ha haft i åtanke, nämligen att TS dåvarande flickvän ska ha varit AS P*rsson. Om hon skulle vara släkt med den släkten P*rsson som ägde torpet vid Kusabäcken - där också intressanta fynd efter en yngre kvinna har gjorts - är det inte utan att det blir riktigt intressant.

I vilken mån då? Skulle han passa in i hela pilotsekvensen, inflyttningsfesten, taxin, "tafsande" inne på stad, observationerna på bron? Han hade alltså "flickvän" vid denna tid............
Citera
2019-12-18, 22:50
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Är det en förhoppning eller en vild gissning? För du sitter väl knappast på fakta som gör att du kan vara så säker på det, eller?

Det är ett självmål. 7.2PaRichterskalan vet vad som hände, men tror att han ska kunna typ få "tyst på oss" med ett tvärsäkert uttalande - men att det uttalandet innehöll mer än vad som var avsikten.

7.2PaRichterskalan är en av de tråddeltagare som jag sedan länge har på listan över personer som var med och/eller vet vad som hände Helena. 7.2PaRichterskalan gjorde nyss ett stort misstag!

Det har hettat till i tråden nu när TS kom på tapeten igen, tillsammans med PU och KM - och AS P*rsson!
Citera
2019-12-18, 22:58
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
I vilken mån då? Skulle han passa in i hela pilotsekvensen, inflyttningsfesten, taxin, "tafsande" inne på stad, observationerna på bron? Han hade alltså "flickvän" vid denna tid............

Nu är det väl knappast troligt att detta uppmålade scenario har ngn som helst substans och det tror jag de allra flesta i tråden inser.
Lite trist att det måste skrivas den här typen av "sensationella" inlägg, bara för att få synas o höras mest i tråden.
Lite tragiskt.
Citera
2019-12-18, 23:06
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:

Det hävdas att TS hade en flickvän vid namn ASP, men när det var exakt vet inte jag. Men oavsett: ASP var kanske inte med den kvällen? Att ha en flickvän men ändå "prassla" är ju ingen nyhet.
Citera
2019-12-18, 23:07
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Nu är det väl knappast troligt att detta uppmålade scenario har ngn som helst substans och det tror jag de allra flesta i tråden inser.
Lite trist att det måste skrivas den här typen av "sensationella" inlägg, bara för att få synas o höras mest i tråden.
Lite tragiskt.

Så du kan bekräfta att TS inte är till exempel "mannen med pilotglasögon" eller misstänkt? Flera källor hävdar att han har varit inne på förhör under senare år. Du får gärna utveckla och vara tydligare. Trovärdighet och inte bara prat gillar vi skarpt!
Senast redigerad av Ugglan. 2019-12-18 kl. 23:10.
Citera
2019-12-18, 23:20
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Så du kan bekräfta att TS inte är till exempel "mannen med pilotglasögon" eller misstänkt? Flera källor hävdar att han har varit inne på förhör under senare år. Du får gärna utveckla och vara tydligare. Trovärdighet och inte bara prat gillar vi skarpt!

Du vet ju redan att jag är helt inne på KM som både pilot och GM.
Skulle det visa sig att jag är fel ute, så får jag bara acceptera mitt misstag.
Nåt försök att få dig in på min linje är inte lönt. Jag har inget uttalat behov av att synas o höras hela tiden i tråden.

Du kör ditt race. Just nu kör du nån form av helgardering... 1X2
TS,PU och KM.
Citera
2019-12-18, 23:33
Medlem
Jubberos avatar
Citat:

Sen borde det väl vara rätt självklart att du kan argumentera för din nya pilotaspirant, när du också har flera källor?

Istället försöker du göra det lätt för dig genom att försöka rulla över jobbet på andra.

En rak och enkel fråga till dig då.....
Var TS med på festen?
Det borde du rimligtvis ha ett rakt svar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in