Citat:
Ursprungligen postat av
MostyBlejsX
Personligen läser jag Efternamns inlägg med stor behållning. Han har ju bidragit med mer än de flesta och dessutom bifogat en massa material från domstolar. Sen är det självklart upp till var och en att bedöma sanningshalten i annan information och teorier han lämnar.
Fortsätt med det du.
Att beställa en massa FUP går hur lätt som helst för vem som helst att fixa.
Jag är mer intresserad av om det som läggs upp är relevant överhuvudtaget till skjutningen - därav frågor.
Vad jag ifrågasätter är att
det är BR som sitter på sannolika skäl men huvudfokus är konstant på FO med väldiga utsvävningar från E08.
Men nu har han fått en alldeles egen tråd där kukfoton, förtalskampanjer per mail på Karolinska, Darrarklanen och annat kan skvallras om.
Jättebra.
Om FO ska bakas in som medhjälpare så borde därmed en kartläggning av deras relation vara det första att undersöka.
Det vill säga mellan FO och BR.
Och om nu E08 påstår sig prata med jämna mellanrum med en misstänkt vid namn Karin Lilja så borde detta vara relevanta frågor att ställa. Hon påstås nämligen ha en nära och mångårig relation med FO.
Om nu FO ska inkluderas i skjutningen så blir det väldigt svårt att baka in personen med ett töntigt smeknamn som ansågs så trovärdig av bland annat E08 dvs "fulis" som plötsligt poppade upp.
Oskyldiga KLsom ansåg att FO var oskyldig blev ...oskyldig.
Teorin från E08 (som du läser med stor behållning) blev att "tjejen" Julia var anstiftare, "fulis" blev ett offer som bara ville snacka med HOL som drog vapen.
Innan sagan var slut låg skulden på HOLs nya särbo.
Dvs den som E08 säger att KL skyr som satan av svartsjuka.
Den vars dotter anklagades att skicka mail av läkaren - som KL råkar ha som älskare just då.
Snurrigt? Något.
....och märkligt nog är det som om det vore ett manus som KL skulle gilla:
All skuld projiceras på HOL själv (som lyckas både låsa, skjuta och bära en portfölj) och sen ligger hans nya familj bakom som orsak.
Men som sagt - nu råkar det vara Billy som sitter på högsta misstankegraden.
Det är osedvanligt tyst från E08.
Men nu får vi se vad KL säger om detta vid förfrågan (om kopplingen FO och BR) och om BR passar in i hennes egna alternativa teorier - KL som fortsatt misstänkt vill säga.