Citat:
Har läst ikapp några sidor för jag var tvungen att ta en paus från allt dillande i tråden.J*an W*est ger bort två lägenheter till M*ikael L*ljungman som använder dem till att byta till sig B*juhrs lägenhet på Strandvägen.
Det är den svängen som ni relaterar till när ni introducerar dem i tråden här. Men inte ett skit om vad det har med KL och HOL att göra.
En postare här verkar väldigt betuttad i KL. En annan väldigt avundsjuk på den framgångsrike och lite strame HOL. Och en tredje är ju helt ute och cyklar hela hela tiden med sina alternativa teorier.
Bra engagemang men det är samtidigt ett jäkla massa dillande, ryggkliande och nonsens här senaste dygnet.
Fram med bevis nu på Ljungmans inblandning och det skumma som inte stämmer med HOL. Börjar nästan bli lite löjligt hörni, eller hur damtjusarn & Co?
Det är den svängen som ni relaterar till när ni introducerar dem i tråden här. Men inte ett skit om vad det har med KL och HOL att göra.
Han jobbar annars på bra Mikael för att försöka framstå som en hederlig man. Kristen, politiker, miljökämpe, visionär och jurist.
Från något av hans senare Twitterinlägg:
”Satt i juryn som en representant med 30 års erfarenhet av innovation för Rotary Stockholm Strand i ”Årets innovation” för SM i entreprenörskap UF företagen 2019. Vilken gåva, vilken energi och vilken möjlighet. Jag känner mig kunnigare och villigare att bidra. Mycket att berätta.”
”30 års erfarenhet av innovation” Han har iaf humor Mikael.
Läs inläggen. Stor underhållning. mpljungman
Han har nåt luftslott med ett antal bolag där fru och annan släkt frontar. Mest småpengar. Nåt skit har han för sig men att framställa L*jungman som knarkboss och anstiftare till detta mordförsök är väl helt utan belägg hittills.
Ni kanske kan diskutera det internt tills ni har en vettig grund till tråden.
Från något av hans senare Twitterinlägg:
”Satt i juryn som en representant med 30 års erfarenhet av innovation för Rotary Stockholm Strand i ”Årets innovation” för SM i entreprenörskap UF företagen 2019. Vilken gåva, vilken energi och vilken möjlighet. Jag känner mig kunnigare och villigare att bidra. Mycket att berätta.”
”30 års erfarenhet av innovation” Han har iaf humor Mikael.
Läs inläggen. Stor underhållning. mpljungman
Han har nåt luftslott med ett antal bolag där fru och annan släkt frontar. Mest småpengar. Nåt skit har han för sig men att framställa L*jungman som knarkboss och anstiftare till detta mordförsök är väl helt utan belägg hittills.
Ni kanske kan diskutera det internt tills ni har en vettig grund till tråden.
Bra engagemang men det är samtidigt ett jäkla massa dillande, ryggkliande och nonsens här senaste dygnet.
Fram med bevis nu på Ljungmans inblandning och det skumma som inte stämmer med HOL. Börjar nästan bli lite löjligt hörni, eller hur damtjusarn & Co?
Det börjar inte bara att bli löjligt... det är otroligt löjligt.
Karin är fortfarande misstänkt... och inget annat som ens pekar i någon annan riktning har hittats.
Vad håller ni på med damtjusarn & Co?
Toppjuristens bakslag: ”Har betydelse för utredningen”
Publicerad 24 nov 2019
Krävde att få tillbaka beslag
Nu har toppjuristen krävt att få tillbaka tre föremål som polisen tagit i beslag från henne.
På torsdagen hölls en förhandling om beslagen vid Stockholms tingsrätt. Toppjuristen närvarade själv i rätten. Hon gav intryck av att vara märkt av tiden som misstänkt för anstiftan till försök till mord.
Tingsrätten beslutade att fastställa beslagen. ”Den beslagtagna egendomen kan skäligen antas ha betydelse för utredningen rörande brott”, skriver rätten i beslutet.
Efter förhandlingen frågade Expressen toppjuristen vilka föremål det handlar om, och ställde flera andra frågor om fallet, men hon svarade med tystnad.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/toppjuristens-bakslag-har-betydelse-for-utredningen/
Där är vi nu... oavsett vilka långsökta teorier som dras upp här så är Karin fortfarande misstänkt.
Herrejävlar