2019-12-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Alla knegare borde stanna hemma tills politikerna reagerar. När folk vägrar fixa deras läckor eller Internet kommer det ta max en veckan för att börja repartieringen.

Men är det inte mycket mer rimligt att dessa "knegare" stormar makthavarnas nästen och sätter deras huvuden på spetsade pålar, som i franska revolutionen eller dylikt? Är det inte detta som svenskar faktiskt borde göra och borde ha gjort för längesen?

Citat:
Medlöpare och packet ska ha slavjobb och aldrig komma uppåt i näringskedjan. Eller lämna landet, vilket skattebetalarna gladeligen står för.

Varför borde de inte bara dödas istället? Varför inte bara döda allihop? Är det "hemskt" eller vad är egentligen invändningen? Har de ett "värde"? Ska man vara "snäll" och "human"? "Jesus, jesus, bög, bög, bög, människor, bög, bög, jesus, människoliv, barn, bög, bög, jesus" eller hur går argumentationen?
Citera
2019-12-17, 13:04
Medlem
BorisBalkans avatar
Rätt udda video i detta mål,
känns påhittad, slagen kändes inte äkta och urinen var alltför transparent,
Citera
2019-12-17, 13:09
Medlem
Fake news. Man ser klart och tydligt att det är vatten stråle från flaska.
Citera
2019-12-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Rätt udda video i detta mål,
känns påhittad, slagen kändes inte äkta och urinen var alltför transparent,

Är det nån slags försvarsmekanism som sätter igång för att du inte vill tro att det är sant?
Citera
2019-12-17, 13:27
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Jag tycker att du är alldeles för snäll mot pojken bara för att han är svensk. Med tanke på hans utstyrsel ser han ut som en typisk pundare som försökt att slippa undan en knarkbetalning. Detta kan styrkas med vad som sägs i videon d.v.s. "var är mina pengar?".

Vem har sett till att han knarkat och försett klantskallen?

Migration är grunden till alla problem vi har i Sverige idag.
Citera
2019-12-17, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Vet inte om du är ironisk. Jag talar inte om en terrorist som Breivik. Utan att svenskar som fan inte vill bli rånade utan vill ge svar på hot.

Jag pratar också om det, och det har såvitt jag vet inte hänt en enda gång i hela den vita västvärlden, på flera decennier.

Länka gärna till en enda artikel om ett enda fall med en vit man i ett västerländskt land som har hämnats mot icke-vita för något han själv eller hans familj har råkat ut för. Ge mig en enda länk. Inte ens i vapentäta USA hittar du några såna fall alls.
Citera
2019-12-17, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det kan man fråga sig. Ingen svensk vill väl hämnas en batikhäxa som blir mördad av sin afghan.

Problemet är att INGEN har stått upp för sig själv eller sina egna anhöriga heller. Det finns mig veterligen inte ett enda fall i.modern tid, i hela västvärlden, där en vit man har tagit saken i egna händer och hämnats för våldtäkt/mord och dylikt som hans egen syster, flickvän, fru, dotter eller mamma har råkat ut för. Varje dag våldtas minst många hundratals vita kvinnor av icke-vita undermänniskor i olika vita nationer och samhällen. Varje dag mördas massor av vita av negrer, araber och mestiser i Europa och Nordamerika.

Än så länge så har INGEN av alla dessa många tiotusentals vita män som är anhöriga till alla dessa offer gjort något och hämnats. Det är ganska konstigt att inte en enda har utagerat på något sätt. Om det har hänt så måste det ha tystats ner.

Det finns ju några få vita män i hela världen som har gjort något konkret för att hämnas och visa sitt missnöje under det senaste decenniet, men utöver dessa så är det noll och ingenting. Ingen av dessa få som faktiskt har gjort något var själva direkt drabbade heller.

Vad yrar du om? Det finns flera fall där östeuropeer slagit sandnegrer på käften. I Tyskland för några år sen attackerade massa ryssar sandnegrer som våldtagit någon rysk flicka.
Citera
2019-12-17, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Begreppet "sadistpissnegrer" har aldrig varit så relevant som idag. Killen som utsätts kommer antagligen rösta så rasisthögerextremt han bara kan framöver och det gör han rätt i. Förhoppningsvis får han en dag en möjlighet att utkräva sin hämnd, om inte annat när han får se sadistpissnegrerna skeppas bort från landet. Vänsterfreaks som försöker rationalisera dådet bara för att offret var en vit kille, förtjänar att brinna i helvetet tillsammans med sadistpissnegrerna.

Detta att man pissar på svenska barn var redan aktuellt på tidiga 80- och 90-talet. Minns att två äldre mulatter pissade på vår fotboll när vi gick i skolan och skrattade hela vägen därifrån åt alla "Svenssons".
Citera
2019-12-17, 13:36
Medlem
Belavias avatar
Å fy fan! Att skräpmänniskor är skräpmänniskor är sedan gammalt, det behöver inte avhandlas igen.

Det som är verkligt skrämmande är generationsskillnaderna bland vita. De som är 30+ och hyser invandringskritik brukar säga: "Invandrarna pissar på oss"

Det citatet är då menat som en metafor. Den yngre generationen verkar dock inte ha problem med att invandrarna pissar på dem. Inte ens om det sker bokstavligt.

De t.o.m öppnar munnen när de blir pissade i ansiktet. Alltså vad fan! Folk(vita) födda efter -95 är helt jävla förtappade. Vet de inte att det finns en grundvärdighet som man försvarar till VARJE pris?

Till alla ungdomar där ute. Om ni blir pissade i ansiktet(bokstavligt), öppna för fan inte munnen för att komma undan lite billigare. Slå tillbaka! Då motiverar ni andra. Ni "tar en för laget" s.a.s. Det är viktigare än att ni riskerar dödsmisshandel för att ni står upp för er värdighet och självrespekt. Kompromissa aldrig med den!
Citera
2019-12-17, 13:41
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Är det nån slags försvarsmekanism som sätter igång för att du inte vill tro att det är sant?

Nej inte alls, jag vill tro att det är sant, men jag vill också tro att unga idag gör mycket för att gå virala, vad går mer viralt?
Citera
2019-12-17, 13:44
Medlem
iptrixs avatar
Rubriken behöver plats och tidpunkt, imnsho.

Kan ni träskallar tänka på det när ni skapar nya trådar, så måste inte moderatorerna hela tiden gå in och fixa det ni inte orkade?
Citera
2019-12-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Vad yrar du om? Det finns flera fall där östeuropeer slagit sandnegrer på käften. I Tyskland för några år sen attackerade massa ryssar sandnegrer som våldtagit någon rysk flicka.

VÄSTERLÄNDSK VIT MAN. Vad är det du inte förstår? Jag avser dessutom riktig hämnd där någon icke-vit misshandlas grovt eller dödas, eller misshandlas och förnedras offentlig, som svar på något de eller någon annan orch har gjort. Fulla polacker och ryssar som vevar på stan någonstans i Tyskland uppfyller inga av kriterierna.

Du hittar nog inget fall med en östeuropeisk vit man som har hämnats mot icke-vita heller. Enda undantaget är väl ryska skinnskallar som hade ihjäl lite svartingar på stan för ett antal år sedan. Sånt gjorde ju å andra sidan svenska skinnskallar på 90-talet också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in