Citat:
Ursprungligen postat av
gleek
Du har fattat och sammanfattat helt korrekt!
Håller med om att det kan bli rörigt, när det efter flera citeringar inte längre går att följa ursprungsfrågan. Blir inte riktigt lika bra trådat som andra diskussionsforum kan ha det (brukar bli rörigt där med för folk svarar i fel subtrådar)
Visst gick det att klicka in på citeringar förut? Jag följde intensivt mordet på Id* i Thättan, samt den där dagispedofilen, och hade bestämt för mig att det gick då (2013/2014).
Sen har jag haft väldigt mycket runt mig, och inte hunnit med fb, o glömde bort lösenordet till min gamla profil o fick skaffa en ny.
Men jag uppfattar det som att du bekräftar min känsla av att det har funkat så förr.
Hur som helst - en lättnad att jag uppfattat rätt och kunde sammanfatta era teorier.
Jag tror mycket väl att de kan stämma, men håller även med den som skrev att det inte är omöjligt att mamman faktiskt bekostade åtminstone en del av hans missbruk (även jag har en gammal bekant vars mor betalar en stor del av hens knark).
Kändes dock viktigast att belysa att de två inläggen inte syftade på nuvarande utredning.