2019-12-16, 23:26
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Tack Pyro869! De var dock lite väl svaga. Hittade denna men den kostar lite väl mycket bara för att jaga en specifik effekt. Tänkte mest köpa den för att glädja min käre mor som alltid älskade den effekten

Men är det swimming som i att större stjärnor sticker eller flying fish du söker? Är det sistnämnda finns ex FF från Extreme för typ 149kr
Citera
2019-12-16, 23:30
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Tack Pyro869! De var dock lite väl svaga. Hittade denna men den kostar lite väl mycket bara för att jaga en specifik effekt. Tänkte mest köpa den för att glädja min käre mor som alltid älskade den effekten

Rätt trist i filmen. Har för mig att det är gula toppar i verkligheten. Just det segmentet gillade jag i den

Menar du det sista segmentet i Illusion? Isåfall kanske du ska köpa en Silent Stars. Första tårtan här: https://www.youtube.com/watch?v=LJIm6CsZ4jc

Ploppade också ut stjärnor sådär

Fox är ju mer riktiga svansar som rör sig lite random på himlen

Om du menar fiskarna så har du det segmentet i vissa tårtor, såsom Pantera och Eldorado från Extreme tex. Även i Miami från Linders har jag för mig
Citera
2019-12-16, 23:40
Medlem
Citat:
Finns en liten tårta från Starsfireworks med bara fish för 100-125kr om jag inte minns fel. Heter Erotica 25shots, finns film på deras hemsida men kvaliten är ganska kass.
Citera
2019-12-17, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Även Monster var ju Extreme. Första versionen var en El Camino. Likaså Scorpion, King Cobra osv var från Extreme

Såg förresten att han ändrat storsäcken i år. Brukar aldrig gilla den då jag tycker man ofta pregar in massa tårtor som i sig inte är så bra. Men för första gången ser den faktiskt bra ut. Monza och en hel del Hammargrens Men kanske inte jätteprisvärd sett till om man köper delarna löst, eller?

Är Hammargrens tårtor bra? Blir inte så impad av det jag sett på youtube men de kanske är bättre irl?
Citera
2019-12-17, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Fast ser ganska maffiga ut https://www.youtube.com/watch?v=71HZQA92FVg

Ja den ser maffig ut. Men samma effekter rakt igenom. Tråkigt
Citera
2019-12-17, 08:06
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Gotte, är på jakt efter en Brocade Crown.

Någon som btw känner till någon tårta som har effekten där krevaden sticker iväg i olika mönster?
Vet bara att min kusin kallade dem för möss när vi var små men har inte sett dem på flera år. Ser typ ut som vita stjärnor som ger sig iväg i obestämda mönster
Är du ute efter den nya Brocade Crown så är det samma tårta som Hanssons/FM Super Bombastic och Mighty Explosive
Citera
2019-12-17, 08:25
Medlem
Pilsnerologs avatar
Ingen som lurat fram en film på Aggeri eller Electric?
Citera
2019-12-17, 10:13
Medlem
Yerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Ingen som lurat fram en film på Aggeri eller Electric?
Hade också gärna velat se video på dem och Le Mafia.
Citera
2019-12-17, 10:52
Medlem
RostigHyvels avatar
Någon som har testat Imola? Hur var knallarna, går den lågt/högt?
Citera
2019-12-17, 10:53
Medlem
tigerrakets avatar
Jag hade velat se bilder från tillverkningen så att de verkligen kan backa upp att de är "handgjorda" och att Shells-en är välgjorda. Det är ju nämligen inte första gången Sven säger att något är "proffs-grejjer" av en ren händelse så är alla dyrare varor proffs.

Synd att det inte ingår någon "proffs-produkt" i storsäcken. Nu är det bara stor-"medel"-säcken
Citera
2019-12-17, 11:18
Medlem
Pyronostalgis avatar
Rätt säker klagosången kring Svens 50mm-tårtor kommer svänga kraftigt när filmerna kommer kvällen 26:e. Tippar också att Le Mafia kommer anses vara årets fetaste nyhet i kategorin större kaliber.
Citera
2019-12-17, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Rätt säker klagosången kring Svens 50mm-tårtor kommer svänga kraftigt när filmerna kommer kvällen 26:e. Tippar också att Le Mafia kommer anses vara årets fetaste nyhet i kategorin större kaliber.

Vad vet du som inte vi vet !?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in