Citat:
Ursprungligen postat av
Parasolltroll
Var hon ute med kompisar ofta, med pojkvännen?
Inte vad jag märkt. Hon hängde mycket med sina tjejkompisar och syster, träffat flera vänner och syster.
Jag reagerade första gången jag träffade T. W stod utanför porten och rökte tillsammans med en kvinnlig vän. Jag stannade och pratade som vanligt, W var en riktigt trevlig och glad tjej (i mina ögon). Iallafall, vi pratade så kommer T. W blir glad och säger ”hej älskling!” Han muttrar fram något, hälsar inte på hennes kompis eller mej. W och T pratar lite smått och han skulle gå iväg, så han vänder sej helt enkelt för att gå. Då säger W ”men älskling, får jag ingen puss?” Han går tillbaka för att ge henne en puss och går sedan iväg. Vet inte varför men när detta mötet mellan dom pågick så fick jag en olustig känsla, dåliga vibbar. Han sänkte humöret direkt på en. När han gått så sa W ”nä jag får nog ta en cigg till!” Och här sa vi hej då.
De hade dock mycket fester, nästan varje helg. Det lugnade ner sej efter ett tag.
Tillägg: just det. W presenterade T för mej (var ju första gången jag träffade honom) och sa ”detta är min pojkvän T”. Hon sa inte sambo, hon sa pojkvän. Hon refererade alltid T som sin pojkvän när vi pratade.