Citat:
Ursprungligen postat av
RobRoys
Verkligen? Artikeln du bifogat var ju dessutom ett sällsynt taffligt lågvattenmärke, där man förringar Janouchs arbete till att handla om rent tiggeri samt blandar in privata detaljer vars upplägg man varken känner till eller har med att göra, att hon skulle "utnyttja" sina föräldrar. Det är inte ovanligt att gamla föräldrar skänker bort delar av arvet i livets slutskede. Att Janouch sedan utnyttjar ett system som hon samtidigt kritiserar ligger ju i sakernas natur medan Özzen blåser ett system som han samtidigt försvarar och gladeligen är en del av, med hjälp av korrupta politiker och andra tjänstemän som det ser ut. Ej heller att förglömma det viktigaste - Janouch har ännu ej betalat svartlöner tii blivande terrorister.
Är detta nästan samma sak så lever vi på olika planeter.
Nåväl, om ni kommer på andra tankar eller hittar en ny plattform så skulle det uppskattas om ni ville meddela oss här i tråden om det. Tack för er insats.
Jag har ju ingen direkt anledning att delta i den här tråden men vill berätta hur mina kontakter med media varit. I månadskiftet maj/juni i år när jag fick besked om att ett förslag till beslut från en tjänsteman om sanktionsavgifter antagligen skulle bli klart i slutet och medtaget i kallelsen till MBN´s arbetsutskott i slutet av juli och att jag som anmälare skulle få det tillsänt tänkte jag att det vore bäst att vara beredd och sondera terrängen i alternativa media för att de skulle kunna uppmärksamma sanktionsavgifter mot Özz Nujjen för olovligt byggande.
Först kontaktade jag Katerina Janouch som jag tycker faller sig helt naturligt eftersom det var hon som fick uppgifterna om de 85.000 utläckta och publicerade dem. Jag tycker hon gjorde det bra och vet att vissa andra här i tråden tycker hon var fel person. Hur som helst gav hon ett lite snarvt svar på mitt sista mail så jag drog mig så jag tyckte det var klokt att inte lägga alla ägg i samma korg.
Så jag kontaktade samhällsnytt och Egor Putilov. Han var mycket intresserad men blev vad jag uppfattar lite irriterad på mig när jag sa att jag gärna skulle bli anonym eftersom det finns folk i SD som ogillar mig. Han skrev lite surt att han är anställd som fri journalist och verkar som sådan utan skygglappar.
Det är sådana här webskribenter som vill ha en levande person i sina stories och det är enkelt att förstå: Läsvärdet ökar och det blir en intressantare läsning med personifierade skurkar och hjältar.
Nåväl: Det finns ännu mer skit från AFA-Expo om Egor Putilov och en massa andra mobbare än Janouchatt hämta
på nätet så varsågod XXXXXXXXXXX.
Jag skulle gärna berättat här i tråden om en massa andra saker, uttalanden, information och händelser kring detta ämne. Jag avstår på grund av att denna tråd är fylld av elaka personangrepp och destruktivt tjafs som enbart gynnar makthavarna.
Vill man göra något bra för Sverige nu innan jul skall man sätta in en slant på Joakim Lamottes konto/swish. Han riskerade verkligen sitt liv för att beskriva dagens verklighet i många sk utanförskapsområden för de boende och fattar man inte hur illa ställt det är när man ser denna film så är man helt hjärn/känslodöd. Jag hoppas han inte riskerar detta en gång till - det räcker och han och hans familj skall känna vår tacksamhet nu till julen.
God jul!