Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Du skrev även i HOL tråden att åklagarnas häktningspunkter var fel. Men jag tror inte åklagarna går in med felaktiga misstankar till en häktningsförhandling.
Du skrev i andra tråden om Olafsen.
Du har en agenda att förminska Olafsen hemskheter.
Hans belastningsregister och alla kontaktförbud mot olika kvinnor och nu även häktad för flera kidnappningar, våldtäkter, hot och misshandel visar helt klart att han är en fara.
Jag frågar dig igen, vilka misstankar som åklagarna lade fram är fel enligt dig. Kan du försöka svara på det.
Allt lär komma fram i januari och tills dess tycker jag som jag skrivit tidigare att det är fel att lägga ut så mycket information om honom när man inte vet allt eller?
Varför lägga så mycket energi på någon om du inte har ett personligt agg mot honom?
Jag har idag en flickvän som tidigare blivit våldtagen, tror du att hon eller någon i hennes närhet skulle göra så som du gör?
Denna person som gjorde det mot henne har ännu inte åkt fast.
Tror du att någon av dessa kvinnor som detta handlar om skulle tycka att det känns bättre av att du gör det du gör?
Jag vet att FO's "nya" flickvän mår riktigt piss just nu.
Hon får ta emot hot från olika personer och har även blivit misshandlad efter det att FO blev häktad, allt pga att personer som har agg mot honom försöker tvinga henne att vittna mot FO trots att han aldrig gjort henne illa.
Är detta rätt tycker du?
Under misshandeln så fick hon missfall.
I dagsläget vågar hon knappt gå ut och inte heller kontakta polisen angående detta då hon är rädd för att alla kommer tro att hon ljuger.
Hela den här grejen är sjuk.
Varför ska de här personerna gå på henne?
Kan du ta reda på fakta/information om detta oxå?
Det enda du kan se är det som FO är misstänkt för men du tänker inte på de runtomkring honom som får ta så mkt skit och som sagt varför henne?
Du hade inte ens en aning om att FO hade träffat en annan.
Dessa personer som är skyldiga till hoten och misshandeln på henne kanske är rätt att lägga ut så här oxå men eftersom ingen av oss känner till eller vet vilka de här personerna är så kan vi inte göra detta och skulle inte vilja göra det heller för hennes skull.
Hade vart så mycket bättre om du kunde tänka och ta reda på mer innan du lägger ut så mkt som du gör!
Jag har fått tillåtelse idag att berätta om henne och det som hänt henne