2019-12-14, 16:50
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Nej, även om det är säkra uppgifter så blir de inte offentliga direkt, utan först när förundersökningen är klar.

Med 100% säkerhet kan jag säga att det finns massor av säkra uppgifter som vi inte har någon aning om, just pga förundersökningssekretess.

Du börjar gå mig på nerverna.

Är du inte läskunnig ? Alt bara dryg?
Jag har INTE skrivit DIREKT !!!
Jäkla skillnad på det jag skrev och hur du tolkar det hela.

Går jag dig på nerverna är det bara till att låta bli att läsa mina inlägg, svårare än så är det inte.
Citera
2019-12-14, 17:32
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Alla är vi olika, men mig hade de inte stoppat.
Instämmer helt, hade inte klarat av att sitta still och vänta.
Citera
2019-12-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Är du inte läskunnig ? Alt bara dryg?
Jag har INTE skrivit DIREKT !!!
Jäkla skillnad på det jag skrev och hur du tolkar det hela.

Går jag dig på nerverna är det bara till att låta bli att läsa mina inlägg, svårare än så är det inte.
Typ bara du som kommer med något nytt! Så fortsätt forska! Tacksam ❤️
Citera
2019-12-14, 19:22
Medlem
Skaraborg2s avatar
För tillfället inte så mycket ny information.

Citat:
Ursprungligen postat av minaskor40
Typ bara du som kommer med något nytt! Så fortsätt forska! Tacksam ❤️

För tillfället kommer det inte så mycket ny information tyvärr.

Stiltje i trådens egen utredning men det kommer att framkomma mera med tiden. De personer som kanske skulle kunna komma med fler uppgifter är de som bor i Tollarp? Hur går pratet på byn t. ex.? Tycker att det faktiskt har framkommit mycket sedan tråden startades den 23 november.
Senast redigerad av Skaraborg2 2019-12-14 kl. 19:25.
Citera
2019-12-14, 19:41
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
För tillfället kommer det inte så mycket ny information tyvärr.

Stiltje i trådens egen utredning men det kommer att framkomma mera med tiden. De personer som kanske skulle kunna komma med fler uppgifter är de som bor i Tollarp? Hur går pratet på byn t. ex.? Tycker att det faktiskt har framkommit mycket sedan tråden startades den 23 november.
Ja, det har varit väldigt tyst här de senaste dagarna, utan några nya uppgifter alls. Fick hör av en bekant som känner en när släkting till E att A.A ska vara den som pushat droger till E, men huruvida det är snack eller fakta låter jag vara osagt.
Citera
2019-12-14, 19:43
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Är det sagt något om när Emil(Ia) ska begravas?
Citera
2019-12-14, 20:35
Medlem
Skaraborg2s avatar
Få svar på en hel del frågor framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Ja, det har varit väldigt tyst här de senaste dagarna, utan några nya uppgifter alls. Fick hör av en bekant som känner en när släkting till E att A.A ska vara den som pushat droger till E, men huruvida det är snack eller fakta låter jag vara osagt.

Det vi vi förstås inte ännu om det är sant eller inte.

Ingen rök utan eld. Vi kommer att få veta mera med tiden och få svar på en hel del av våra frågor.
Citera
2019-12-14, 20:56
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Det vi vi förstås inte ännu om det är sant eller inte.

Ingen rök utan eld. Vi kommer att få veta mera med tiden och få svar på en hel del av våra frågor.
Ja, håller öronen öppna då det emellanåt dyker upp lite info/snack från bekanta i Tollarp och då det nått mig att en person nära mig tydligen kände E. Ska se vad jag kan lära mig, när jag träffar personen ifråga bästa vecka.
Citera
2019-12-14, 21:46
Medlem
Skaraborg2s avatar
Nästa vecka.

Citat:
Ja, håller öronen öppna då det emellanåt dyker upp lite info/snack från bekanta i Tollarp och då det nått mig att en person nära mig tydligen kände E. Ska se vad jag kan lära mig, när jag träffar personen ifråga bästa vecka.

Det är bra att du håller öronen öppna och att du skall träffa den här personen som verkar ha känt Emilia under nästa vecka.
Citera
2019-12-14, 21:49
Medlem
Citat:

Enligt ett rykte ska E varit med vid tre dödsfall (3 olika tillfällen) pundarpolare som avlidit pga överdos. Någon som vet mer & kan bekräfta om det stämmer?
Jag vet med säkerhet att det hänt 1 gång.
Citera
2019-12-14, 22:08
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Korrigering

Citat:
Ursprungligen postat av oneofakindorwhat
Enligt ett rykte ska E varit med vid tre dödsfall (3 olika tillfällen) pundarpolare som avlidit pga överdos. Någon som vet mer & kan bekräfta om det stämmer?
Inget jag hört något om. Vet du vilka droger det röet sig om i det fallet du vet med säkerhet?
Att döma av de droger som diskuterats så har det väl mest rört sig om diverse bensodiazepiner, opiater och MDMA/Ecstasy. Och visst, fel kombo av bensodiazepiner kan vara andningsdeprimerande och sänka pulsen såpass att kroppen lägger av.
#EDIT: Kombination av opiater och vissa bensodiazepiner av starkare typ, kan ta död på en även vid relativt låga doser.
Senast redigerad av ATWA.Manson 2019-12-14 kl. 22:11. Anledning: Edit
Citera
2019-12-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oneofakindorwhat

Jag vet med att det har hänt i alla fall en gång med hennes pojkvän, och då var det E som hetsade honom att ta mer och till sist tryckte in tabletter i munnen. Så hon var inte så oskyldig som alla tror...(lätt att kolla upp för er som inte tror på det för att man är ny)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in