2019-12-14, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offwiththeirheads
Jag vet med att det har hänt i alla fall en gång med hennes pojkvän, och då var det E som hetsade honom att ta mer och till sist tryckte in tabletter i munnen. Så hon var inte så oskyldig som alla tror...(lätt att kolla upp för er som inte tror på det för att man är ny)

Vart ska jag kolla upp detta? Är det pojkvännen ”J” du syftar på?
Citera
2019-12-14, 22:56
Medlem
Skaraborg2s avatar
Pojkvän.

Citat:
Jag vet med att det har hänt i alla fall en gång med hennes pojkvän, och då var det E som hetsade honom att ta mer och till sist tryckte in tabletter i munnen. Så hon var inte så oskyldig som alla tror...(lätt att kolla upp för er som inte tror på det för att man är ny)

Den här pojkvännen var hon väl inte tillsammans med den 22 november.

Detta var väl en f. d. pojkvän? Antar att hon hade flera olika.
Citera
2019-12-14, 23:09
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Var det pojkvännen som avled?
Citera
2019-12-14, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Hur kan det vara lägre vattennivå på natten pga tekniskt utrustning?

Citat:
Ursprungligen postat av svartviol02
Gissar på att det låg ironi bakom det inlägget..

Om det inte åsyftas att det finns ett pumphus i fyndplatsens närhet. Vramsån är även en vattentäkt.
Senast redigerad av Tollarp86 2019-12-14 kl. 23:54.
Citera
2019-12-15, 00:02
Medlem
Har de 11 polarna från långshyttan flyttat till Tollarp? Hillbillys hela bunten! Hoppas de får tag i rätt mördare och hoppas han är en lokal värsting som glappar med hela käften så fler åker in
Citera
2019-12-15, 01:15
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tollarp86
Om det inte åsyftas att det finns ett pumphus i fyndplatsens närhet. Vramsån är även en vattentäkt.
Regnet påverkar väl också vattendjupet.
Citera
2019-12-15, 02:09
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Regnet påverkar väl också vattendjupet.
Ja, just nu är det mycket mer vatten i åar och älvar häromkring.
Citera
2019-12-15, 02:41
Medlem
Citat:

Hon var med när H tog en överdos.
Citera
2019-12-15, 02:56
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kstadnyfiken
Hon var med när H tog en överdos.
Vem är H? Dog den personen?
Att vara med när någon tar en överdos, är inte i sig brottsligt. Men väldigt sorgligt förstås, samt nåt som kan leda till starka skuldkänslor (om man hade möjlighet att hindra det tragiska utfallet).
Citat:
Mitt fetade.
Det du beskriver låter närmast som uppsåtligt mord. Och en sådan extrem smutskastning av BO i fallet som diskuteras, borde du kunna belägga med någon länk till info om att det förhåller sig på det sättet. Inte bara häva ur dig att det är "lätt att kolla upp" för oss andra. Är det så lätt att kolla upp, borde det vara ännu enklare att hänvisa till någon källa, för den som "vet".
Citera
2019-12-15, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Vem är H? Dog den personen?
Att vara med när någon tar en överdos, är inte i sig brottsligt. Men väldigt sorgligt förstås, samt nåt som kan leda till starka skuldkänslor (om man hade möjlighet att hindra det tragiska utfallet).

Mitt fetade.
Det du beskriver låter närmast som uppsåtligt mord. Och en sådan extrem smutskastning av BO i fallet som diskuteras, borde du kunna belägga med någon länk till info om att det förhåller sig på det sättet. Inte bara häva ur dig att det är "lätt att kolla upp" för oss andra. Är det så lätt att kolla upp, borde det vara ännu enklare att hänvisa till någon källa, för den som "vet".

H var hennes pojkvän. Han dog av överdosen. Men E tryckte då rakt inte in något i munnen på honom och tog väldigt illa vid sig och mådde skit när han dog.

Ja, även jag är nyreggad, för att jag följde tråden och kände att jag kunde bidra med lite. Jag kände E, vi umgicks inte men vi tyckte bra om varandra.
Citera
2019-12-15, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Inget jag hört något om. Vet du vilka droger det röet sig om i det fallet du vet med säkerhet?
Att döma av de droger som diskuterats så har det väl mest rört sig om diverse bensodiazepiner, opiater och MDMA/Ecstasy. Och visst, fel kombo av bensodiazepiner kan vara andningsdeprimerande och sänka pulsen såpass att kroppen lägger av.
#EDIT: Kombination av opiater och vissa bensodiazepiner av starkare typ, kan ta död på en även vid relativt låga doser.

Minns tyvärr inte & är dåligt insatt i den världen. Killen hade iallafall varit på beh & tog ett återfall, det absolut sista återfallet... Ha**us Bor*ström. Hopas jag maskerar oki nu (aldrig delat namn här)
Citera
2019-12-15, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pk.kris
H var hennes pojkvän. Han dog av överdosen. Men E tryckte då rakt inte in något i munnen på honom och tog väldigt illa vid sig och mådde skit när han dog.

Ja, även jag är nyreggad, för att jag följde tråden och kände att jag kunde bidra med lite. Jag kände E, vi umgicks inte men vi tyckte bra om varandra.

Vad för typ av droger handlar det om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in