2019-12-14, 14:02
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skithyvel
Exakt gnället mot Lamotte är desperata halmstrån från packet på vänstersidan, tyvärr är just också de utan fungerade hjärna. Det märks att de har lågt IQ, kan tänka mig att det är de 10% som ligger under 85% i IQ i västvärlden.
Kanske spelar IQ in, men doktriner har vi alla.

Det går att avprogrammera människor, därför tror jag snarare att det handlar om uppväxt snarare än IQ.

Allas våra hjärnor styrs av våra doktriner. Det är steg ett att inse detta, om förbannelsen över detta folk ska kunna brytas.
Bryter vi inte hjärntvätten kommer inget konstruktivt att göras.
Citera
2019-12-14, 14:03
Avslutad
Är inte förvånad. Invandrarnas släkte visar som vanligt att dom är obegåvade, fullständigt talanglösa och besitter kortsiktigt tänkande. M.ao avskum som inte är värda ett skit. ''Filma mig inte horunge'' men endå så ställer dom sig 1cm från kameran.
Citera
2019-12-14, 14:03
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det är inte heller så att blattarna har någon som helst jävla aning om vilken agenda Lamotte har, dom vet sannolikt inte ens vem han är.

Vilken icke-blatte som helst med en kamera hade åkt på samma behandling.

Snacket om hans "agenda" är bara tröttsam damage control, som syftar att ta bort fokus från de verkliga problemen. Det kanske funkade 2015, men idag är det mest pinsamt & tragiskt.

Aftonbladet borde skicka dit nån okänd ensam vit journalist med en kamera en kväll och bevisa hur enkelt det är att jobba journalistiskt där.
Bör icket vara några problem.
Citera
2019-12-14, 14:05
Medlem
trailblasers avatar
Det spelar ingen roll om de blir provocerade av Lamottes närvaro. Det jag såg från Trollhättan var ett beteende så främmande och så skrämmande...
Citera
2019-12-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ

Förmågan att dra logiska och rimliga slutsatser verkar rent allmänt ha gått ner ordentligt på senare år. Åtminstone hos vissa. Förmågorna på Sveavägen 68 ligger på en all time low.

Helt ofattbart egentligen. Jag förstår inte hur det är möjligt att en så stor del av samhället helt tappat det logiska. Eller har det alltid varit såhär? Kanske har dessa personer fått allt mer utrymme på senare tid?

Jag menar, det kan väll inte finnas många fler länder där utbildning är avgiftsfri samtidigt som utbildning knappt värdesätts i arbetslivet?
Citera
2019-12-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Vem är muslim?

Känner massor med muslimer som inte hatar bögar.
Haha åk ner t Mellanöstern med ditt fjanteri.. Varför tror du vi är skapade med 2 olika kön och de krävs en man å kvinna för att föröka mänskligheten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Thornberg är i alla fall ute i verkligheten.

Thornberg tog tror jag ämbetet Rpc motvilligt. Han hade nog helst suttit kvar i tryggt bo som SÄK-chef dit inga media når, men fick kanske ultimatum från regeringen annars förlängdes inte förordnandet på SÄK?
Thornberg vet bättre än oss experter härinne på fb att han gick in i en myndighet i sönderfall, som många andra ex. Försäkringskassan och Transportverket och Försvarsmakten.

Angående Lamotte - stammar han från Vallonien eller Normandie? Namnet ger frågan.
Människor härifrån står långt ifrån pk-buren i Sverige. Oftast är de mycket dugliga och rättframma men alltför ödmjuka och dränks av judarna i Sverige.
Den senare sorten representeras i detta ämne mot just Lamotte av den groteske ryssjuden Aschberg.

Denne mångmiljonär Ascberg - stammande från elitistiska bolsjeviker som var föregångare till nutida plundare av Ryssland - som gjort sitt kändisskap i Sverige på apkonster i judemedia och som byggt sitt vanrykte som den skrovliga vrålapa han är i enlighet med sina anletsdrag, menar alltså att Lamotte är en billig figur som utnyttjar media och internet för egen vinnings skull?

Aschberg fruktar en konkurrent som kan dränera judens samlade rikedom då Lamotte kan så tvivel i svensken att mångkultur kanske inte är så bra alla gånger.

tillägg: den groteske juden drev i en skräpkanal på tv en motsvarighet till den amerikanska förlagan "Dolda Kameran" i ett program den skurne kallade "Ballar av stål" i vilket vilket hans hejdukar for runt i Stockholm med mikrokameror och mikrofoner och förlöjligade inte ont anande mänskor i offentlig verksamhet.
Personligen kände jag kollegor som drabbades av den dreglande gäddkäften och som knappast tog sig upp mer.
Och Aschberg har mage att förlöjliga konkurrenter till honom...
Senast redigerad av Lantarbetaren 2019-12-14 kl. 14:33.
Citera
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Aftonbladet borde skicka dit nån okänd ensam vit journalist med en kamera en kväll och bevisa hur enkelt det är att jobba journalistiskt där.
Bör icket vara några problem.

Här är ett exempel när 60 minutes blir attackerade i ett utsatt område. Så är inte bara Lamotte som blir attackerad.

https://mitti.se/nyheter/polisen-utreder-attack-mot-tv-team/?view=app
Citera
2019-12-14, 14:11
Medlem
svårt att tro att invandrare skulle bete sig så respektlöst det skulle vara otacksamt.

gratis allt och ny identitet har dem fått av samhället det finns ingen anledning för dem att härja

den där lamotta gör vad som helst för att få lite uppmärksamhet
Citera
2019-12-14, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Thornberg tog tror jag ämbetet Rpc motvilligt. Han hade nog helst suttit kvar i tryggt bo som SÄK-chef dit inga media når, men fick kanske ultimatum från regeringen annars förlängdes inte förordnandet på SÄK?
Thornberg vet bättre än oss experter härinne på fb att han gick in i en myndighet i sönderfall, som många andra ex. Försäkringskassan och Transportverket och Försvasmakten.

Angående Lamotte - stammar han från Vallonien eller Normandie? Namnet ger frågan.
Människor härifrån står långt ifrån pk-buren i Sverige. Oftast är de mycket dugliga och rättframma men alltför ödmjuka och dränks av judarna i Sverige.
Den senare sorten representeras i detta ämne mot just Lamotte av den groteske ryssjuden Aschberg.

Denne mångmiljonär Ascberg - stammande från elitistiska bolsjeviker från Ryssland - som gjort sitt kändisskap i Sverige på apkonster i judemedia och som byggt sitt vanrykte som den skrovliga vrålapa han är i enlighet med sina anletsdrag, menar alltså att Lamotte är en billig figur som utnyttjar internet för egen vinngs skull?

Aschberg fruktar en konkurrent som kan dränera judens samlade rikedom då Lamotte kan så tvivel i svensken att mångkultur kanske inte så bra alla gånger.

Lyssna gärna på intervjun. Jag tycker Thornberg är vettig och det känns som att han tar problemen på allvar.

Väldigt många svenskar har f.ö. vallonpåbrå. Jag har det själv till 1/128 . . .
Citera
2019-12-14, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Kanske spelar IQ in, men doktriner har vi alla.

Det går att avprogrammera människor, därför tror jag snarare att det handlar om uppväxt snarare än IQ.

Allas våra hjärnor styrs av våra doktriner. Det är steg ett att inse detta, om förbannelsen över detta folk ska kunna brytas.
Bryter vi inte hjärntvätten kommer inget konstruktivt att göras.

Nu har man haft 1400 år til at bryta Islam's hjärntvät af masserne - hvordan har succesraten været i det syfte?

Ikke god!

Nu findes 1,6 milliard muslimer i verden og de ekspanderer fortsat.

At Sverige på nogen måde skulle besidde opskriften på hvordan muslimer omdannes til gode civiliserede samfundsstøtter står på ingen måde lysende klart - derimod står det lysende klart at Sverige besidder opskriften på hvordan et engang mønstersamfund frivilligt og fuldt medvidende ødelægger sig selv og bliver forpost for barberi, tyranni og den sorte middelalder.
Citera
2019-12-14, 14:18
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattyacid
Herregud, vilken sopa! Tro fan de blir helt tokiga när han kommer med sina fördomar och sin kamera och ska visa ”hur verkligheten ser ut”. Hade ju inte varit hälften så stökigt om han inte var där försatt sprida sin pissiga syn. Sen att genierna på andra sidan gör exakt som förväntas av dem är ju för tragiskt. Går ju inte ens att skriva så förutsägbara manus som här. Patetiskt från alla inblandade. Enda vettiga var ju polisen som, märkbart trött, undrade vad hans plan var. För det kunde man fan fråga sig. Men cashen ska ju in...

Typiskt vänsterextremistisk retorik om "det goda våldet".

Nej, Lamotte har inte skapat klansamhällena, Lamotte har inte gruppvåldtagit moder Svea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in