2019-12-14, 12:11
Medlem
Om man är inaktiv från centralen i ett par veckor, är det någon risk att man blir kickad av JH, eller är det lugnt? Har inga planer på att sluta, men tänker ta en liten paus på ett par veckor.
2019-12-14, 13:00
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av www.dope
Om man är inaktiv från centralen i ett par veckor, är det någon risk att man blir kickad av JH, eller är det lugnt? Har inga planer på att sluta, men tänker ta en liten paus på ett par veckor.
Coacherna är ju online 24/7 varför frågar du inte dom så får du korrekt svar
Än att lägga in en fråga på FB??
2019-12-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Coacherna är ju online 24/7 varför frågar du inte dom så får du korrekt svar
Än att lägga in en fråga på FB??

Skulle gissa han vill vara anonym ?
Men det är ju tur du med alla dina tusentals inlägg säger vettiga saker.
2019-12-14, 15:46
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Skulle gissa han vill vara anonym ?
Men det är ju tur du med alla dina tusentals inlägg säger vettiga saker.
Vad är ditt problem?Han frågar jag svarar!Du kommenterar mig är det ett stort problem för dig?
Har du inga kompisar?
Om jag så lagt 10.512 eller 74 Inlägg så tror jag inte det är din huvudvärk heller.
Ingen säger eller påstår det är vettiga inlägg eller svar heller.
Jag ska ge dig ett råd,du behöver inte hjälpa mig jag har bra kött på benen.
Tagga ner och håll dig till fokus
2019-12-14, 21:03
Medlem
Extremeflys avatar
Är det någon som fakturerar CW?
Tänkte om man jobbar som frilansare åt dom så står där att man ska fakturera dom för att få sin lön.
Hur går ni tillväga med det?
2019-12-15, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Är det någon som fakturerar CW?
Tänkte om man jobbar som frilansare åt dom så står där att man ska fakturera dom för att få sin lön.
Hur går ni tillväga med det?

Nej dom skickar en till dig, betrakta den som en lönespec. Du behöver ge dom din bankinfo/paypal. Thats it.
2019-12-16, 10:56
Medlem
Har jobbat nu i lite drygt 3 veckor. I början så tyckte jag det flöt på riktigt bra, slängde iväg runt 1000 i veckan med 2-3 timmar på kvällarna. Igår hörde sig en dryg coach av sig till mig och började gnälla om längden på mina meddelanden, låg tyddligen på runt 100 i snitt och det var extremt dåligt tyckte han. Han gnällde även på loggmissar om helt irrelevanta saker som inte en jävel skulle behöva ha kännedom om. Så fick någon typ av varning nu och i fortsättningen behöver jag logga i princip allt och skriva 150 tecken i varje meddelande.

Så alla ni i denna tråd som snittar 100+ meddelanden i timmen och får det och låta så jävla eneklt, och andra som säger att ni bara skriver 75 tecken och knappt loggar eller kollar överhuvudtaget om vad som skrivits innan er. Berätta gärna hur ni kan lyckas med detta utan att få dessa coacher i nacken?

Känns ju som att det är just coacher som är här inne och skriver för att värva nytt folk. För just nu kommer jag nog lägga ner skiten, inte värt att spendera sån tid på att läsa,logga och skriva meddelanden som coacherna kräver. Även om man inte skattar så blir det en negerlön i slutändan
2019-12-16, 11:13
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lespice
Har jobbat nu i lite drygt 3 veckor. I början så tyckte jag det flöt på riktigt bra, slängde iväg runt 1000 i veckan med 2-3 timmar på kvällarna. Igår hörde sig en dryg coach av sig till mig och började gnälla om längden på mina meddelanden, låg tyddligen på runt 100 i snitt och det var extremt dåligt tyckte han. Han gnällde även på loggmissar om helt irrelevanta saker som inte en jävel skulle behöva ha kännedom om. Så fick någon typ av varning nu och i fortsättningen behöver jag logga i princip allt och skriva 150 tecken i varje meddelande.

Så alla ni i denna tråd som snittar 100+ meddelanden i timmen och får det och låta så jävla eneklt, och andra som säger att ni bara skriver 75 tecken och knappt loggar eller kollar överhuvudtaget om vad som skrivits innan er. Berätta gärna hur ni kan lyckas med detta utan att få dessa coacher i nacken?

Känns ju som att det är just coacher som är här inne och skriver för att värva nytt folk. För just nu kommer jag nog lägga ner skiten, inte värt att spendera sån tid på att läsa,logga och skriva meddelanden som coacherna kräver. Även om man inte skattar så blir det en negerlön i slutändan

Hur kunde du ha missat om du är helt ny, att du ska faktiskt skriva i snitt 150 tecken, samt även logga allt? Lärde du dig ingenting på utbildningen?
2019-12-16, 11:43
Medlem
Jag jobbar med detta, helt ok, inte så illa som det låter. Förväntar du dig en heltidslön på det så får du jobba ihjäl dig. Men för att tjäna 5-8000 extra i månaden räcker det med ca 2 timmar varje kväll (högre lön då).
2019-12-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillhaenKille
Smarre jobb ju.....Jag besvarar 700 mess i timmen, 11 timmar om dan, 7 dar i veckan. Får 1 krona per mess

Jobbar också med detta. Hur i helvete hinner du med 700 mess i timman? Det känns typ omöjligt..
2019-12-16, 12:21
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisastankar
Jobbar också med detta. Hur i helvete hinner du med 700 mess i timman? Det känns typ omöjligt..
Tror du på allt folk skriver här
Om du själv får ut 5-8000 på 2 dagars arbete ska du vara nöjd öka dosen till 4 timmar så
kan du nästan klara dig på det 6 timmar så har du ju minst 15,000 i näven då sliter du inte
ens ihjäl dig
haha 700 mess i timmen han kanske menat 70
2019-12-16, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Tror du på allt folk skriver här
Om du själv får ut 5-8000 på 2 dagars arbete ska du vara nöjd öka dosen till 4 timmar så
kan du nästan klara dig på det 6 timmar så har du ju minst 15,000 i näven då sliter du inte
ens ihjäl dig
haha 700 mess i timmen han kanske menat 70

Vem sa något om två dagars arbete?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in