2019-12-13, 00:20
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Noobs/retards/folk som du: Buuhuu, moment x är inte alls som jag minns det.

Vi med erfarenhet: Nej, det är ju det vi har sagt hela tiden men ni lyssnar inte.

Ni: Håll käft, ingen bryr sig om vad ni säger.

Och att det är en "lättare" version (1.12) påverkar minimalt, knappt värt att nämnas.

Nja, inte påstått att jag minns det utan att det var det det snackades om vid annonseringen av och upp till release av classic, en av de mäktiga sakerna som var bäst med wow och på sin topp i wow, nu har jag spelat lite mer och kan ändra min åsikt lite då jag haft några bra bgs med stora strider i mitten och 5v5s osv utan att det är över på 10 min, så vissa kanske t.om vill pvpa chockerande nog.

Intala du dig själv att mer anpassade och snällare patcher som vi får spela igenom "påverkar minimalt".
Citera
2019-12-13, 10:59
Medlem
Ganska nyss dingat 56 med min mage som horde. Vart är bästa stället för mig att aoe/frost-blizzard farma? Lite segt med exp nu.
Citera
2019-12-13, 15:05
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tribzor
Ganska nyss dingat 56 med min mage som horde. Vart är bästa stället för mig att aoe/frost-blizzard farma? Lite segt med exp nu.

Heartglen i wpl kanske? Akta dig för eliterna
Citera
2019-12-13, 16:12
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tribzor
Vid den leveln kör du Commander Gor'shak! Inne i BRD till lvl 58, går på några timmar. Sen sholo och strat till 60. På några timmar menar jag från 54 till 58

4 mages 1 priest!
Senast redigerad av Kapuff 2019-12-13 kl. 16:35.
Citera
2019-12-13, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Noobs/retards/folk som du: Buuhuu, moment x är inte alls som jag minns det.

Vi med erfarenhet: Nej, det är ju det vi har sagt hela tiden men ni lyssnar inte.

Ni: Håll käft, ingen bryr sig om vad ni säger.

Och att det är en "lättare" version (1.12) påverkar minimalt, knappt värt att nämnas.

Raids som mc onyxia är ju väldigt enkla i 1.12 bla pga talents buff samt bossnerfs.

Det är ju som att köra black temple i patch 2.4.3 och säga att det aldrig varit svårt.
Senast redigerad av Gunslinger77 2019-12-13 kl. 16:41. Anledning: Fel patch i text
Citera
2019-12-13, 16:26
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocw2U8ZNLAS
Du gör ju inte direkt reklam för horde. Behöver bara citera detta inlägg så har jag all ammunition jag behöver.

Om man tror att den ena eller andra faction är överlägsen på något sätt så är man dum. Den största skillnaden är racials och shaman/paladin. Sedan beror det mer på server hur folk beter sig, toxiskt beteende tenderar till att sprida sig. Med tanke på ditt inlägg så är du nog i en toxisk miljö. Du kan ju inte ens stava.
Skälvklart snackade jag med en tunga I munnen! Jag spelar alliance ibland och tycker generellt att alliansen har bättre spelare. Jag har aldrig känt att alliance och jag har riktigt klickat dock, då menar jag interaktionen med andra spelare. Det finns idioter på Horde sidan man kan bli galen på, men dom är betydligt flera på alliance. Titta bara på APES den bästa EU guilden på ally sidan, dom är kända för att vara toxic, inte för att vara bra. Dom är bra, men kända för att vara toxic!

Vem vill spela med ett gäng horungar även om dom är bra på spelet?
Senast redigerad av Kapuff 2019-12-13 kl. 16:29.
Citera
2019-12-13, 19:12
Medlem
wastaahs avatar
Så kul att folk klagade på denna form av AV som ett jävla tåg och sa att den är så tråkig för "det e bara rush meta". Sen börjar metan privatservrar etablerat hitta in redan, där närmre halva horde försvarar och alliance antingen försöker rusha för livet eller ger in och försöker slåss så har du helt plötsligt jämna games på 20-25 min. Har riktigt kul i en bg för första gången på länge!
Citera
2019-12-13, 20:33
Medlem
Vet någon hur det ligger till med WSG-questen, om det går att göra varje quest för varje bracket, eller om jag gör questet för bracketen t.ex. 30-39 är jag "klar" då, och kan inte göra samma quest när jag är i 40-49-bracketen?

Är questet som ges här: https://classic.wowhead.com/npc=15350/horde-warbringer#starts
Citera
2019-12-14, 05:40
Medlem
diskretpunkts avatar
Nu när spelet är några månader ute, har ni sett några Deathchargers reins där ute? eller i folkmun kallat baron mounts. Det är alltså det ovanligaste mountet och allmänt mest eftertraktade, och droppas enbart av Baron Rivendare, sista bossen i stratholme undead med en uppskattad droprate på 1 av 5000 kills.
På Gehennas vet jag 1 på alliance sidan night elf hunter och 1 på horde-sidan, undead mage som har mountet. Fyll gärna på ni som sett det ingame
Citera
2019-12-14, 05:53
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
Nu när spelet är några månader ute, har ni sett några Deathchargers reins där ute? eller i folkmun kallat baron mounts. Det är alltså det ovanligaste mountet och allmänt mest eftertraktade, och droppas enbart av Baron Rivendare, sista bossen i stratholme undead med en uppskattad droprate på 1 av 5000 kills.
På Gehennas vet jag 1 på alliance sidan night elf hunter och 1 på horde-sidan, undead mage som har mountet. Fyll gärna på ni som sett det ingame

Har inte sett en enda ännu. Farmade den som en galning med min Gnome mage back in the days men såg den aldrig ens droppa.
Har jobbat som ett svin hela hösten och inte hunnit/orkat spela mer än typ 7-8 timmar i veckan men från den 19:e är jag ledig ända till den 7/1 då ska det hårdpumpas. Håll tummarna för er lilla favoritgnome

MVH/Gnomegirl
Citera
2019-12-14, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
Ja, en snubbe i mitt guild har den. Vad jag hört så ska det finnas en till alliance på servern som har den. Svårt att veta hur det är på horde-sidan eftersom den inte sticker ut så mycket där.
Citera
2019-12-14, 11:54
Avslutad
Tappade suget och var svårt att få ihop allt med jobb och skola. Men kör hårt ni
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in