2019-10-27, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Hur svårt är det att få ihop 90g till mount och ridingskill vid level 40? Köper inget onödigt och har inte alls satsat på profesions, har nu 39g och är level 34. Kommer jag ha nån chans?

Svar ja.

Det är normalt att ha mellan 25-40g mellan level 30-35. Lägg inte ned mer tid på dina professions nu däremot utan spara och försök göra så mycket Quests som möjligt som ger mellan 25-75 silver i rewards. Vissa elite Quests ger t.om 1 guld och mer.

Gråa vapen, gröna BoE items, cloth och spidersilk säljer bra hos vendorn, men detta vet du nog redan.
Citera
2019-10-28, 06:27
Medlem
Bonnatorps avatar
Bestämde mig för att lämna datorn igång och försöka göra enklare questande via chrome remote desktop på mobilen under pendlandet till plugget.
Att klicka för att gå är helt överkomligt.
Att inte kunna vrida kameran särskilt smidigt är typ överkomligt om den är rätt inställd.

Att vara helt beroende av att dutta med två fingrar för att högerklicka för att gå för att vrida kameran, det är nog en av de mest frustrerande upplevelser jag haft i teknisk väg.
Får nog köpa en blåtandsmus och se om det går vägen.

Spelet blev för övrigt tusen gånger roligare vid level 15ish.
Citera
2019-10-31, 07:29
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Oväntat underhåll 07:20 och framåt. Någon som vet vad som händer? Skulle vara en fix i Dire Maul påstås det. Men hur länge ska det vara nere? Måste spela. Kommer att städa i flera timmar annars.
Citera
2019-10-31, 07:34
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Uppe igen (07:32). Var bara en restart.
Citera
2019-10-31, 08:23
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocw2U8ZNLAS
Uppe igen (07:32). Var bara en restart.
Och nu nere igen?
Citera
2019-10-31, 10:12
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Och nu nere igen?

World servern går ned med jämna mellanrum på vissa servrar. Flightpathen är fucked och få folk att disconnecta. Allt är fucked. :/
Citera
2019-10-31, 10:15
Medlem
hejhejvilkengrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocw2U8ZNLAS
World servern går ned med jämna mellanrum på vissa servrar. Flightpathen är fucked och få folk att disconnecta. Allt är fucked. :/
Funkar bra på dreadmist, inge lagg, dc's eller fp buggar. Spelar du på gehennas eller?
Citera
2019-10-31, 12:08
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejvilkengrej
Funkar bra på dreadmist, inge lagg, dc's eller fp buggar. Spelar du på gehennas eller?

Gehennas, ja.
Citera
2019-10-31, 12:37
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
blir nog bra, verkar vara den bästa EU servern, hoppas bara att den inte är toxic med många skandinavier vilket är lätt hänt.
Kommer försöka gå med i GRIND dreamstate eller eheroes efter att ha frågat runt lite och dom ska va bäst på hordesidan, spelar nog inte så stor roll vilken då jag förväntar mig samarbete mellan de större guilderna då gehennas är så mycket pvp det bara kan bli.

Har en bra bit till 60 dock, levelingen är en grind jag inte vsrit med om tidigare men den är ändå rolig och i vissa fall väldigt belönande.

Ska bli riktigt kul att twinka, kommer nog hålla mig till 19 men återstår att se, vad heter er guild?

<Parasite Kill Squad>
Jag vill ha den bästa och enda twink guiden på Horde sidan. Men jag kommer satsa på 39 med en lock och en mage, dock kommer jag ha en 19 Rogue för att recrutera folk med men tror inte 10-19 BGs kommer vara så kul. Som 39 kan du köra AB och du blir inte 1shottad av rogues plus att du har fler abilitys. Just nu hjälper vi folk att geara upp i instanser men vissa saker som leg enchants finns inte ännu. Man skickar leggsen till sin lvl 60 för PvP leg enchants men jag har köpt 2 stycken necromancer leggings. Ett par jag equipat och ett par jag ska enchanta sen.
Citera
2019-10-31, 12:40
Medlem
ms18s avatar
Vad är grejen med att vanish inte gör ett skit 40% utav gångerna? Mobsen skiter i det och får fortfarande aggro.
Citera
2019-10-31, 13:08
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlmag
Hahs alliance tycker precis lika om horde, så jävla massa hords som hela tiden gankade och jävlar med low level alliance och tex när Dire Maul öppnade så står de nästan varje kväll och gankar alla som försöker ta sig dit för att fixa pre bis, hords är fega jävla kräk som alltid hoppar på en själv när de är 3-5 st.

Sprang tex själv med en horde en bra bit i feralas och i i dm, men så fort 2 andra hords dök upp så hoppa han på mig.

Hords är i regel autiska människor som tex springer med sin main och gankar low levels, sen när de får pisk grinar de i world.

Men är väl den typen av människor som dras till att spela karaktärer som tex gröna orcer och ubdeaths

Den stora sklillnaden är att alliansen är små äckliga horungar som i ett fantasi spel där du kan göra allt väljer att spela människa och rida på en häst.

Dom är CP störda och jag har deletat alla mina alliance gubbar på zandalar. 1 månad bortkastad men det blev en läxa. En Alliance är en hora. Minns det, även om han tar dig i en fight... Han e en Hora
Senast redigerad av Kapuff 2019-10-31 kl. 13:10.
Citera
2019-10-31, 15:41
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Den stora sklillnaden är att alliansen är små äckliga horungar som i ett fantasi spel där du kan göra allt väljer att spela människa och rida på en häst.

Dom är CP störda och jag har deletat alla mina alliance gubbar på zandalar. 1 månad bortkastad men det blev en läxa. En Alliance är en hora. Minns det, även om han tar dig i en fight... Han e en Hora

Du gör ju inte direkt reklam för horde. Behöver bara citera detta inlägg så har jag all ammunition jag behöver.

Om man tror att den ena eller andra faction är överlägsen på något sätt så är man dum. Den största skillnaden är racials och shaman/paladin. Sedan beror det mer på server hur folk beter sig, toxiskt beteende tenderar till att sprida sig. Med tanke på ditt inlägg så är du nog i en toxisk miljö. Du kan ju inte ens stava.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in