2019-12-13, 22:39
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Ett tredje alternativ är att vi ändrar lagstiftningen en aning, och startar upp mentalsjukhusen igen, och sen låter vi några kloka psykiatriker bedöma om dessa människor är tillräckligt friska för att vistas bland vanligt folk.

Mentalsjukhusen kan vi bygga i Norrland, så skapas det arbetstillfällen där uppe i obygden.

Låter dyrt och onödigt! Vi ska självklart utvisa dessa drägg! Alla andra förslag är antisvenska och folk som kommer med sådana idiot förslag borde enligt min menig dömas som förrädare i krigstid!

Nej vi ska inte öppna några jävla sjukhus för babbarna dom ska ut! håll käften på dig helt enkelt#nejut
Citera
2019-12-13, 22:39
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
Vad skulle han säga där? Han bara sitter och stammar obegripligheter

Socioekonomiska faktorer. Faktum är att fattiga svenskar har betett sig precis likadant. Karl Oskar i Amerika kallade också amerikanska journalister för "horunge" eftersom han var fattig.

Tro på SVT, precis likadant då som nu.
Citera
2019-12-13, 22:43
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonov14
Oj, finns fungerande medborgargarden?
Verkar ju va svårt att få till, men bra om det funkar.
Det funkar där i alla fall vet inte hur många dom är nu men det blir så när folk har tröttnat men det är en risk att det kan dra igång något stort om inte polis börjar ta tag i problemet. Hade intressant sms kontakt med en av dom i går men fick inte veta vad dom gjorde för att få fram namn och adresser men dom fick en bit att gå för att komma hem i alla fall
Citera
2019-12-13, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Dom som man kan kalla för medborgargardet fick tag i 5 i går och 2 på söndag. Dom i går pratade tydligen mer än Magnus uggla så det kom fram namn adress på folk men det lämnas till polisen. Nej jag var inte med då jag bor inte där men känner en hel del folk där och
många har tröttnat och tar tag i problemet själva, nej jag vet inga namn.
Är det Kronogårdens elit?
Citera
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Welcome to the Jungle. Sveriges framtid ser dyster ut.
Citera
Medlem
Samhällsnytt har en video. Den ger en bra bild av vad som hände under livesändningen.

https://samnytt.se/exklusivt-har-jublar-invandrarganget-nar-de-stjal-lamottes-mobiltelefon/
Citera
2019-12-13, 22:47
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Är det Kronogårdens elit?
Några av dom fick en promenad, ganska lång
Citera
2019-12-13, 22:48
Medlem
Citat:
Några av dom fick en promenad, ganska lång
Jag menar eliten som bygger hus utanför Kronogården. Är de gardet?
Citera
2019-12-13, 22:48
Medlem
Antonov14s avatar
Citat:
Det funkar där i alla fall vet inte hur många dom är nu men det blir så när folk har tröttnat men det är en risk att det kan dra igång något stort om inte polis börjar ta tag i problemet. Hade intressant sms kontakt med en av dom i går men fick inte veta vad dom gjorde för att få fram namn och adresser men dom fick en bit att gå för att komma hem i alla fall
Låter för bra för att vara sant.
Citera
2019-12-13, 22:49
Medlem
Lamotte fick det han bad om, allt för att swishen ska fortsätta hagla in.
Citera
2019-12-13, 22:52
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Jag menar eliten som bygger hus utanför Kronogården. Är de gardet?
Nej det är folk utanför trollhättan, någon kanske bor i staden men det är lite äldre folk dom lärt sej den hårda vägen kan man kalla det, igen som jobbat på dagis alltså
Citera
2019-12-13, 22:53
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonov14
Låter för bra för att vara sant.
Skulle behöva mer sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto