2019-12-13, 22:19
Medlem
Låst artikel, https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/journalister-hotades-vid-oroligheter-i-trollh%C3%A4ttan-1.21555747

"Under torsdagskvällen fortsatte oroligheterna på Kronogården när Joakim Lamotte, som använder Facebook som sin journalistiska bas, kom för att genomföra en livesändning från platsen. Situationen spårade ur när polisen blev attackerad och journalister hotades."
Citera
2019-12-13, 22:22
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotlaborj
Fram med lite namn nu.
Namn på vilka?
Citera
2019-12-13, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Namn på vilka?
Pöbeln som tror sig får beträda min mark.
Citera
2019-12-13, 22:25
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonov14
Det begriper du inte.
Ok. ”rÖfVen” dök upp i agenda. Sen då?

Ps. Vi måste stoppa antisemitismen. Eller hur boomer. Det är det absolut viktigaste?
Senast redigerad av Fregretto 2019-12-13 kl. 22:28.
Citera
2019-12-13, 22:29
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
idiot,dom ska utvisas eller dö,bara att välja

Ett tredje alternativ är att vi ändrar lagstiftningen en aning, och startar upp mentalsjukhusen igen, och sen låter vi några kloka psykiatriker bedöma om dessa människor är tillräckligt friska för att vistas bland vanligt folk.

Mentalsjukhusen kan vi bygga i Norrland, så skapas det arbetstillfällen där uppe i obygden.
Citera
2019-12-13, 22:29
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotlaborj
Pöbeln som tror sig får beträda min mark.
Dom som man kan kalla för medborgargardet fick tag i 5 i går och 2 på söndag. Dom i går pratade tydligen mer än Magnus uggla så det kom fram namn adress på folk men det lämnas till polisen. Nej jag var inte med då jag bor inte där men känner en hel del folk där och
många har tröttnat och tar tag i problemet själva, nej jag vet inga namn.
Citera
2019-12-13, 22:32
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Ett tredje alternativ är att vi ändrar lagstiftningen en aning, och startar upp mentalsjukhusen igen, och sen låter vi några kloka psykiatriker bedöma om dessa människor är tillräckligt friska för att vistas bland vanligt folk.

Mentalsjukhusen kan vi bygga i Norrland, så skapas det arbetstillfällen där uppe i obygden.
Varför i norrland när man kan bygga ett i hela Stockholm och sätta staket runt med vakter
Citera
2019-12-13, 22:33
Medlem
Invandrare som beter sig så i Danmark blir hemlösa direkt. Hela familjen förlorar bostadskontraktet. Många skulle även förlora medborgarskapet och bli utkastade med. Danska socialdemokraterna styr Danmark och statsministern är en kvinna som har 10 ggr större stake än Stefan "DN" Östrogen.
Citera
2019-12-13, 22:34
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2

Ironiskt nog så är planen precis tvärtom.
https://newsvoice.se/2019/12/lagforslag-migrationskritiker-psykiatrisk-vard/
Citera
2019-12-13, 22:34
Medlem
Antonov14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Dom som man kan kalla för medborgargardet fick tag i 5 i går och 2 på söndag. Dom i går pratade tydligen mer än Magnus uggla så det kom fram namn adress på folk men det lämnas till polisen. Nej jag var inte med då jag bor inte där men känner en hel del folk där och
många har tröttnat och tar tag i problemet själva, nej jag vet inga namn.
Oj, finns fungerande medborgargarden?
Verkar ju va svårt att få till, men bra om det funkar.
Citera
2019-12-13, 22:36
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
De är dolda makthavare och ingifta i sosseadelssläkter. Samtidigt är de utvalda.

De kan ju passa på att spela Allan nu.. Snart ser vi till att de tvingas att leverera. Samma krav som de har haft på knegarna gäller givetvis för dessa fd översittare. Jag ska peka mitt finger...
Citera
2019-12-13, 22:37
Medlem
Det kanske rör sig om en false flag, Lamotte har kanske hetsat mot de socialt utsatta ungdomarna i utanförskapsområdet och sedan börjat filma när de blivit provocerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in