Citat:
Citat:
Citat:
Tack för en massa fina ord. Det värmer gott.Tror och hoppas att vi ALLA vill veta sanningen, tror och vill att vi alla har samma mål! sanningen och rätt GM inom lås och bom! jag tycker att de flesta vissa mer som picasso kommer med relevant info,
ingen vill ( förutom en viss person ) vill rikta misstankarna åt del håll just nu.. många hjärtan blöder nu..
Mitt blöder för familjen, och jag säger som en av hockespalran va han nu heter som spalt i Frölunda sa, vette fasiken om man kan fira Jul utan att fått hittat flickan!
ingen vill ( förutom en viss person ) vill rikta misstankarna åt del håll just nu.. många hjärtan blöder nu..
Mitt blöder för familjen, och jag säger som en av hockespalran va han nu heter som spalt i Frölunda sa, vette fasiken om man kan fira Jul utan att fått hittat flickan!
Funderat lite på det där med föräldrarna. Misstankarna kvarstår - så mycket vet vi. Och T sitter inburad till efter nyår. Vad har hänt sen omhäktningen? Inte ett skit! Enligt vad vi kunnat läsa. Men jag misstänker att man håller på lite smått att knyta ihop säcken. Förundersökningssekretessen är hård med tanke på att två misstänkta faktiskt sitter därute och nagelfar varenda liten artikel. Om de kan läsa.
Så kanske är det så att man skall se tystnaden med lite hopp istället för nedslående? Polisen ber inte om hjälp längre - kanske för att analyserna droppat in och de börjar få svar?

Du fyller ut tråden med allt föronödiga frågor. Glömmer alltid sakfrågan.