2019-12-11, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinhao
Jag kan tänka mig att det är ganska tacksamt att ta över Arsenal just nu. Det kan ju liksom bara bli bättre, så att så otroligt tror jag inte det är.
Ja, men att tro att han ska hoppa in som interim är ju något helt annat.
Citera
2019-12-11, 17:04
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Arsenal fansen förtjänar INTE carlo..
Citera
2019-12-11, 17:31
Medlem
Dickenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Arsenal fansen förtjänar INTE carlo..

Det är lugnt, vi vill inte ha honom.
Citera
2019-12-11, 17:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippe86
En av de mest dekorerade tränarna i världen kommer inte hoppa på som interimtränare i Arsenal, varför skulle han vilja det?
Ancelotti är utan jobb och han vill tydligen att fortsätta så varför skulle han inte vara intresserad av Arsenal? dessutom så har Ancelotti`s b.f. datum som tränare gått ut.

Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Generalen lever i en annan värld än oss andra
Arsenal tackar nej till Ancelotti enligt Ornstein. Till skilnad från dig så är inte jag deluded.
Senast redigerad av Generalandersson 2019-12-11 kl. 18:02.
Citera
2019-12-11, 22:02
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Det är lugnt, vi vill inte ha honom.

Lol
Citera
2019-12-11, 22:51
Medlem
Ovcharkas avatar
Klasskillnad idag igen på Bayern och Spurs. Vad behöver dom? Vad är felet? Bayern å sin sida är ett mästarlag varje säsong.

Nåt måste till Tottenham. Jag tror att snabba backar vore en bra investering. Ytter, mitt...

Bayern sa fan aldrig ens förlåt. "Åh, du har bollen - TACK!"

Jag har sagt att både Utd och Spurs behöver Skriniar. En snabb, ung mittback som skiter i.
Citera
2019-12-12, 00:32
Medlem
Dickenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Klasskillnad idag igen på Bayern och Spurs. Vad behöver dom? Vad är felet? Bayern å sin sida är ett mästarlag varje säsong.

Nåt måste till Tottenham. Jag tror att snabba backar vore en bra investering. Ytter, mitt...

Jag har sagt att både Utd och Spurs behöver Skriniar. En snabb, ung mittback som skiter i.

Lugna dig lite, knappast så att matchen betydde något.
Citera
2019-12-12, 09:09
Medlem
Ledarens avatar
Citat:

Tottenham ställde upp med sin C-elva. Inte så mycket att hämta från den här matchen som man inte redan visste innan.
Citera
2019-12-12, 10:13
Medlem
Citat:

Nu ställde man knappast upp med ordinarie elva igår och en förlust var i princip garanterad men jag håller med dig om att det finns problem.

Tottenhams givna styrka just nu är offensiven med Kane, Lucas, Son och Alli där den sistnämnde fått en renässans under Mourinho. Finns inte mycket att klaga på där förutom att det skulle behövas en striker a la Llorente som kan avlasta Kane.

Lloris är skadad och har ju som bekant alltid en del misstag och tabbar i sig men har räddat laget otaliga gånger och är i grund och botten en riktigt bra målvakt tillika kapten i klubben. Gazzaniga har släppt in lite för många tveksamma bollar.

De stora problemen finns i mitt tycke i försvaret, som läcker in mål och till stor del består av spelare som vill lämna klubben, samt mittfältet. Jag vet inte vad Eriksen sysslar med men jag känner i varje fall inte igen honom. Han fick chansen från start igår men tog den inte. Så länge han är under isen finns det ingen i laget som kan sätta de avgörande passningarna och han lär väl inte komma i form innan det är dags att lämna. Det jag sett av Lo Celso har inte imponerat på mig.

Vidare har Eric Dier varit urusel i sin defensiva roll med bolltapp, felpassningar och tveksamma ingripande i varje match sedan Mourinho tog över. Jag vet att Mourinho är ett fan av honom men hittills kan han knappast ha imponerats.
Winks har inte heller varit bra och är oerhört begränsad, känns allt mer som en alibispelare som varken hotar framåt eller gör det defensiva jobbet särskilt bra. Tappar väldigt mycket boll och slår bort enkla passningar även han.
Dessa två fyller 26 respektive 24 tidigt nästa år och det kan tyckas att det börjar bli dags att ta nästa steg och börja prestera regelbundet men det verkar liksom inte finnas en högre nivå. Detsamma gäller för Sánchez i försvaret, som snart gjort 100 matcher för klubben och som fortfarande ser väldigt valpig ut.
Moussa Dembélé är oerhört saknad i Tottenham och hans skada och efterföljande försäljning var enligt mig startskottet på den svacka som klubben fortfarande kämpar för att komma ur. Man behöver en liknande spelartyp på mitten.
Citera
2019-12-12, 10:43
Medlem
Citat:
Nåt måste till Tottenham.
Senaste ryktet är ju att Mou satt Fellaini som högsta prio i transfer i Januari...
Citera
2019-12-13, 15:09
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Senaste ryktet är ju att Mou satt Fellaini som högsta prio i transfer i Januari...
Nej senaste ryktet bland folk som vet något om fotboll är tydligen att:
Citat:
Arsenal and Man Utd keeping transfer tabs on £42m Swedish teenage sensation Dejan Kulusevski after stunning Parma loan
https://www.thesun.co.uk/sport/football/10546607/arsenal-man-utd-transfer-dejan-kulusevski/

(Vem orkar by sig? 😁 )
Senast redigerad av covfefe... 2019-12-13 kl. 15:11.
Citera
2019-12-13, 19:43
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Klopp och Milner har förlängt sina kontrakt med Liverpool. Klopp till 2024 och Milner till 2022.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in