2019-12-13, 17:53
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampan1994
Jag var i kontakt med Lamottes fru för ett par timmar sedan. Joakim är hemma och mår efter omständigheterna relativt bra.

Skönt att höra! Kommer väll en svavelosande arg-video från bilen snart då.

Undrar om hans fru/familj följer hans live? Dom måste isåfall blivit svårt traumatiserade.
Citera
2019-12-13, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Du menar att man inte ska kunna åka dit en natt och ta bilder med en kamera på en offentlig plats? Vad gör ungdomarna uppe mitt i natten? Varför kastar dom skit på polisen?

Du menar också att det är rätt av 200 ungdomar att bli upprörda över detta? Kan dom inte prata med honom och visa en bättre sida då, civiliserat?

Vanliga tidningar, vad försörjer dom sig på, ungdommar? Varför granskar dom inte orsakerna och samtalar med dessa vildar?

Provokation leder till tittar siffror och de han älskar mest 💰💰💰 sen vilken bild de ger bryr han sig inte om.
Citera
2019-12-13, 17:55
Medlem
Fan va roligt det hade vart om han åkte dit och ingen var där😂 hade han vart tvungen att springa runt och ducka själv och låtsas 😂😄
Citera
2019-12-13, 17:55
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Om man nu vill visa en rättvis bild av Kronogården och rapportera läget samt höra vad invånarna har att säga kring händelserna senaste tiden varför väljer inte Joakim Lamotte att bjuda in invånarna till en lokal och ha en normal diskussion där han garanterat hade fått svar på sina frågor? Istället väljer han att komma en natt till torget och filma med sin kamera provocerande för att han vet att det finns 200 ungdomar som kommer bli upprörda över detta och reagera på sättet dom reagera idag och den bilden är det han vill att ni ska se. Ni går på skitsnacket om att han ska vara någon journalist som rapporterar verkligheten, han är en rasist som försörjer sig på äldre folks pengar som en liten snyltare. Och han kostar samhället mer än alla upplopp i Sverige med tanke på den poliseskorten och oroligheterna han för med sig.

Han är i sin fulla rätt att vistas där och filma där.
Om ligisterna hade hjärnor, ville visa upp ett lugnt område och inte ge Lamotte material så skulle de hålla sig hemma, borta från platsen där han filmar eller åtminstone bete sig som folk. Då skulle de aktivt arbeta emot Lamotte.
Fast de har inga hjärnor.

Hoppas människor utomlands ser Lamottes filmer så de får se hur dagens Sverige ser ut ocensurerat.
Polisen borde skämmas.

Edit:

Citat:
Fan va roligt det hade vart om han åkte dit och ingen var där😂 hade han vart tvungen att springa runt och ducka själv och låtsas 😂😄

Ungefär det jag var inne på i mitt inlägg.
Citera
2019-12-13, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Han är i sin fulla rätt att vistas där och filma där.
Om ligisterna hade hjärnor, ville visa upp ett lugnt område och inte ge Lamotte material så skulle de hålla sig hemma, borta från platsen där han filmar eller åtminstone bete sig som folk. Då skulle de aktivt arbeta emot Lamotte.
Fast de har inga hjärnor.

Hoppas människor utomlands ser Lamottes filmer så de får se hur dagens Sverige ser ut ocensurerat.
Polisen borde skämmas.
Det verkar som Sveavägen har fullt upp nu inför jul med ny bottennivå på SCB och lo.
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Jag tror den enda vägen är som nån nämnde tidigare i tråden. Att straffa hela familjen med utvisning om det är möjligt, indraget socialbidrag/bostadsbidrag, får lämna bostaden. De kan få 3 chanser

Sen tycker jag att polisen borde utrustas med någon färgspray som inte går att ta bort inom några dagar. Då är det bara att spraya de som är kaxiga och sen besöka området dagen efter och plocka in de som har färg i ansiktet
Citera
Medlem
Citat:
Provokation leder till tittar siffror och de han älskar mest 💰💰💰 sen vilken bild de ger bryr han sig inte om.
Sveavägen har fullt upp på fb inför jul.
Citera
2019-12-13, 17:58
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Det var starkt gjort av skalman att vara ensam på kronogårdstorg. Det är inte många som hade vågat

Nä, allra minst Robert Arsleberg
Citera
2019-12-13, 17:58
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Skönt att höra! Kommer väll en svavelosande arg-video från bilen snart då.

Undrar om hans fru/familj följer hans live? Dom måste isåfall blivit svårt traumatiserade.
Så jävla farligt var det väl för fan inte. Lite blattar som ville bevisa att dem var "vildaste apan i djungeln" men som inte vågade göra något allvarligt. Knappast ett trauma att se, men provocerande att uppleva - synd att polisen var där som beskyddande mur. Skulle vara kul att se resultatet av beslutsångest hos apfolket.
"Roligaste" tillfället jag haft med en apa som fått beslutsångest när han skulle tuffa till sig, var när jag skulle bli rånad (kniv i fickan och de pratade massor om att jag var skyldig dem saker) & det slutade med att jag fick krokben framför mig istället och kallad svennejävel. Nej, det var inte roligt & tyvärr en vardag för många att uppleva till följd av den nya adelns intrång i samhället.
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Jag tror den enda vägen är som nån nämnde tidigare i tråden. Att straffa hela familjen med utvisning om det är möjligt, indraget socialbidrag/bostadsbidrag, får lämna bostaden. De kan få 3 chanser
Jag har fick nys om det när det blev lagstadgat i Schweiz. Har sedan dess varit positivt inställd till en sådan förändring i invandrares samhällskontrakt.
Senast redigerad av GoUoD 2019-12-13 kl. 18:04.
Citera
2019-12-13, 17:59
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Nä, allra minst Robert Arsleberg
Han hade aldrig vågat åka dit
Citera
2019-12-13, 18:00
Medlem
Citat:
Skräll att de är en av Jonas gardells lekajer som försvar invandrarnas beteende hahaha.
Citera
2019-12-13, 18:00
Medlem
Citat:
Om man nu vill visa en rättvis bild av Kronogården och rapportera läget samt höra vad invånarna har att säga kring händelserna senaste tiden varför väljer inte Joakim Lamotte att bjuda in invånarna till en lokal och ha en normal diskussion där han garanterat hade fått svar på sina frågor? Istället väljer han att komma en natt till torget och filma med sin kamera provocerande för att han vet att det finns 200 ungdomar som kommer bli upprörda över detta och reagera på sättet dom reagera idag och den bilden är det han vill att ni ska se. Ni går på skitsnacket om att han ska vara någon journalist som rapporterar verkligheten, han är en rasist som försörjer sig på äldre folks pengar som en liten snyltare. Och han kostar samhället mer än alla upplopp i Sverige med tanke på den poliseskorten och oroligheterna han för med sig.
han åkte ju dit för att intervjua dom,
varför ska folk bli upprörda över det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in