Citat:
Ursprungligen postat av
Trevligt.konto
Skönt att höra! Kommer väll en svavelosande arg-video från bilen snart då.
Undrar om hans fru/familj följer hans live? Dom måste isåfall blivit svårt traumatiserade.
Så jävla farligt var det väl för fan inte. Lite blattar som ville bevisa att dem var "vildaste apan i djungeln" men som inte vågade göra något allvarligt. Knappast ett trauma att se, men provocerande att uppleva - synd att polisen var där som beskyddande mur. Skulle vara kul att se resultatet av beslutsångest hos apfolket.
"Roligaste" tillfället jag haft med en apa som fått beslutsångest när han skulle tuffa till sig, var när jag skulle bli rånad (kniv i fickan och de pratade massor om att jag var skyldig dem saker) & det slutade med att jag fick krokben framför mig istället och kallad svennejävel. Nej, det var inte roligt & tyvärr en vardag för många att uppleva till följd av den nya adelns intrång i samhället.
Citat:
Ursprungligen postat av
tdlefnierregus
Jag tror den enda vägen är som nån nämnde tidigare i tråden. Att straffa hela familjen med utvisning om det är möjligt, indraget socialbidrag/bostadsbidrag, får lämna bostaden. De kan få 3 chanser
Jag har fick nys om det när det blev lagstadgat i Schweiz. Har sedan dess varit positivt inställd till en sådan förändring i invandrares samhällskontrakt.