2019-12-13, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Mest troligt låter han hela saken marineras lite till, han är säkert hemma och välbehållen.
Senaste jag läste igår var att han fick hjälp av polis till sin bil. Inget konkret, bara vad jag läste som hastigast.
Källa? De står att de har sökt han men ej fått ngn kontakt med han.
Citera
2019-12-13, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Var det inte en kille som dog kort efter att han konfronterat ascjberg?

Var är lamotte förresten? Livstecken?

Jo, Bechir Rabani.
Dock så ryktas det friskt om anabola och oxhjärta där, samt att han var oerhört stressad på slutet.
Han skulle komma ut med något senare som skulle förändra Sveriges syn på Aschberg radikalt.
Mycket märkliga omständigheter men verkar ha varit naturliga orsaker. (Gemensamma vänner med honom)
Citera
2019-12-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Var det inte en kille som dog kort efter att han konfronterat ascjberg?

Var är lamotte förresten? Livstecken?
Bechir? Megafonerna. Dog i sitt hem utan obduktion.
Citera
2019-12-13, 12:52
Avslutad
Bara för SD att ge Lamotte en engångsbetalning på 5 miljoner. Sen åker han runt och visar hur djuren i förorten är med kamera för hela Sverige att beskåda. Lamotte kan på egen hand ge SD 1%-enhet extra.
Citera
2019-12-13, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dic3man
Journalist är ingen skyddad titel så min hund får kalla sig journalist om denne vill och kan.

Om det var ett svar till mig så ja, självklart är det så. Men presskort från journalistförbundet får inte vem som helst. Man måste kunna uppvisa godkända slutbetyg från lärarhögskola/universitet.

Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Källa? De står att de har sökt han men ej fått ngn kontakt med han.
Media säger detta ja... Glömde du bort att de tog hans utrustning och slog sönder den? Telefonen han använde sen har säkert ett annat nummer.
Citera
2019-12-13, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Om det var ett svar till mig så ja, självklart är det så. Men presskort från journalistförbundet får inte vem som helst. Man måste kunna uppvisa godkända slutbetyg från lärarhögskola/universitet.

Media säger detta ja... Glömde du bort att de tog hans utrustning och slog sönder den? Telefonen han använde sen har säkert ett annat nummer.
Men vet du vad som hände Bechir, megafonerna??? Han dog utan att de gjorde en obduktion på han.
Citera
2019-12-13, 12:58
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Men vet du vad som hände Bechir, megafonerna??? Han dog utan att de gjorde en obduktion på han.
Du kan inte bli lite mer off topic?
Citera
2019-12-13, 13:00
Medlem
Studsbolls avatar
Någon som vet vad som hänt med Lamotte? Blev han så skrämd av kaosfolket att han inte ens vågar uppdatera sin Facebook? Tystnaden är beklämmande.
Citera
2019-12-13, 13:00
Medlem
Citat:

Jag vet inte vad som hände där nej.
Inom islam så är det inte tillåtet att obducera (hans föräldrar är muslimer).
Så antagligen ingen obduktion nej. Men många i hans bekantskapskrets vittnar om just oxhjärta och anabola. Det är vad jag går på.
Han var hemma sista tiden och jobbade på avslöjandet dag och natt, han sov knappt enligt flickvännen.
Menar vi att han blev mördad av Aschberg genom telepati eller? Hans brorsa, om jag minns honom rätt; hade aldrig låtit detta vara om han inte visste dödsorsaken.
Citera
2019-12-13, 13:01
Medlem
Undrar om ngn skulle komma till Aftonbladet när polisen var där och säga till anställda: Era horor, ska ha döda er!? Skulle även då polisen göra ingenting och inte gripa personen? Eller finns det ngn order till pomisen fr styrande svin i detta land att regimkritiker ska inte skyddas?
Citera
2019-12-13, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Någon som vet vad som hänt med Lamotte? Blev han så skrämd av kaosfolket att han inte ens vågar uppdatera sin Facebook? Tystnaden är beklämmande.

Som sagt, han låter nog det marinera lite.
Trenderna på twitter i Sverige talar för att det fortfarande är aktuellt med händelsen.
Citera
2019-12-13, 13:05
Medlem
NilssonApans avatar
Citat:
Googla, nätet är fullt av den historien och några skumma grejer till runt Aschberg. Lamott behöver vara försiktig där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in