2019-12-13, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Ni kastar skit på invandrargängen o gen 2 invandrarna - det är INTE deras fel
utan ministrarnas som släppt in dem eller deras upphovsmän.

Enklast är Gastarbeitersystemet utan rätt till medborgarskap - o får de barn som ställer
till något deporteras heeelaaa familjen - utom svenskmamzidioten om hon inte skulle vilja följa med

Socioekonomiska faktorer o problem - vems fel är det? Regeringens så klart - den har inte sett
till att lösa de socioekonomiska problemen

Det finns inga socioekonomiska problem, vad yrar du om. Då borde svenska pensionärer bete sig likadant som avskrapet på videon. Allt handlar om kultur. Vi har ingen tydligen och de har allt för mycket. Sen tillåter regeringen detta ske eftersom det är deras röstboskap.
Citera
2019-12-13, 06:35
Medlem
Citat:

Enklast är Gastarbeitersystemet utan rätt till medborgarskap - o får de barn som ställer
till något deporteras heeelaaa familjen - utom svenskmamzidioten om hon inte skulle vilja följa med

Socioekonomiska faktorer o problem - vems fel är det? Regeringens så klart - den har inte sett

Varför beter sig inte fattiga svenskar som neandertalare och sabbar hela stadsdelar? Dom får bidrag. Oftast för mycket bidrag dessutom. Detta är tacken på att vi svenskar gav dessa odjur en ny chans i livet.
Citera
2019-12-13, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Vad var hans syfte med reportaget från Trollhättan? Vad skulle han rapportera?

Har du missat "oroligheterna" i Trollhättan med stenkastande ungdom mot polis mm. Vilken sten kröp du upp under?
Citera
2019-12-13, 06:42
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Fast det var efter omständigheter likt detta som fick Anton att gå bananas. Det var självklart fel sätt att få ur sin frustration, men jag har full förståelse varför han kände som han gjorde. Det är trots allt hundratusentals svenskar som känner den där klumpen i halsen, men som tur är så har de flesta vett att inte göra vansinnes dåd.
OT: Lundin hade liksom många andra ensamvargsterrorister mentala problem. Hade det inte varit invandring så kanske det hade varit något annat. Eller så hade han bara tagit livet av sig Men den här tråden handlar inte om Lundin. SD har redan börjat förespråka återvandring, men det förutsätter naturligtvis att ursprungsländer tar emot också. Tror dock det är försent.

Man kan dock alltid hoppas att så många som möjligt ser hur mesig polis vi har. Tror det behövs att etniska svenskar organiserar sig i självförsvarsorganisationer.
Senast redigerad av Herostratos 2019-12-13 kl. 06:47.
Citera
2019-12-13, 06:42
Medlem
Koettbullens avatar
Det som är sjukt är att en stor andel svenskar naziststämplar moderaterna för att de ens tog en fika med SD. Förintelseöverlevare kastas fram i rampljuset för politiska poäng. Samtidigt finns det områden i Sverige som är totalt förlorade. Hur kan så många svenskar vara så ängsliga mot hårdare tag, nationalism och dylikt samtidigt som de blundar för den utveckling som har skett i vårt land? Som t.ex. Åkesson har varnat för i över tio år? De måste ju medvetet välja att inte se verkligheten. För områden som Kronogården finns i nästan alla större svenska städer. Det går liksom inte att vara helt omedveten om dem. Man måste aktivt blunda av ideologiska skäl.

Hur kan man vara mer bekymrad över att Tuffa Uffe tar en fika med Åkesson, eller att Lamotte "provocerar" genom att ställa fullt legitima frågor, än det faktum att områden där svenskar inte är välkomna har vuxit fram?

När jag ser motståndet mot Lamotte från svenskar, som klagar på att han provocerar och får skylla sig själv, undrar jag om vi inte förtjänar detta. Sverige måste kanske bli sämre innan allt kan bli bättre igen?
Citera
2019-12-13, 06:44
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moshindeiru
Har du missat "oroligheterna" i Trollhättan med stenkastande ungdom mot polis mm. Vilken sten kröp du upp under?
Det är nog lätt att missa kravallerna som föranledde Lamottes besök om ens främsta källa för nyhetsinhämtning är gammelmedia. Då kan man luras att tro att Lamotte baktalar de fina unga männen, jag menar barnen.
Citera
2019-12-13, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
HAN PROVOCERAR MEDVETET.

Och? I ett land med yttrandefrihet har du rätt att uttrycka dina åsikter. Blir du provocerad och kränkt av det är det ditt problem. Uppför dig istället så behöver ingen provocera något.
Citera
2019-12-13, 06:52
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Det som är sjukt är att en stor andel svenskar naziststämplar moderaterna för att de ens tog en fika med SD. Förintelseöverlevare kastas fram i rampljuset för politiska poäng. Samtidigt finns det områden i Sverige som är totalt förlorade. Hur kan så många svenskar vara så ängsliga mot hårdare tag, nationalism och dylikt samtidigt som de blundar för den utveckling som har skett i vårt land? Som t.ex. Åkesson har varnat för i över tio år? De måste ju medvetet välja att inte se verkligheten. För områden som Kronogården finns i nästan alla större svenska städer. Det går liksom inte att vara helt omedveten om dem. Man måste aktivt blunda av ideologiska skäl.

Hur kan man vara mer bekymrad över att Tuffa Uffe tar en fika med Åkesson, eller att Lamotte "provocerar" genom att ställa fullt legitima frågor, än det faktum att områden där svenskar inte är välkomna har vuxit fram?

När jag ser motståndet mot Lamotte från svenskar, som klagar på att han provocerar och får skylla sig själv, undrar jag om vi inte förtjänar detta. Sverige måste kanske bli sämre innan allt kan bli bättre igen?

Sverige är galet. Som du säger, det är värre att två av de 3 största partierna i riksdagen diskuterar politik än att polis får sten kastat mot sig i "problemområden"

Jag tror Sverige måste bli sämre innan de blir bättre.
Journalister och politiker kan fortfarande ignorera dessa problemområden och no go zoner. Dom bor så långt ifrån den verkligheten.
Det är först när östermalm har brinnande bilar o våldtäkter överallt dom kommer vakna.
Och medelsvennson måste lida mer innan hen vaknar. Dessa skyldiga partier har forfarande stort stöd. Men när medelsvensson vaknar kan de gå fort.

Blev själv svinförbanand när jag såg hans livesändning. Dessa individer måste ur sverige.
Citera
2019-12-13, 07:00
Medlem
OG81s avatar
Man kokar. Jag ser bara kroknäsan bakom masken och vill krossa den när han kläckar ur sig sina 3 ord.
Citera
2019-12-13, 07:02
Medlem
Citat:

Det finns ändå ett individansvar. Jag var uppväxt i ganska fattiga förhållanden, ingen i familjen var högskoleutbildad, skilsmässobarn, haft depression till och från sen yngre tonåren och epilepsi som hindrat mig från att ta körkort. Inte sprang runt som en jävla grottmänniska och var hotfull mot andra/förstörde för andra.

Istället gjorde jag bra ifrån mig i skolan och blev den första i min familj att ta högskole-examen. Detsamma gäller min invandrarkompis. Han har aldrig använt sin bakgrund som en ursäkt för något. Nu sitter han med ett riktigt välbetalt jobb.

Idioterna i Lamottes video bor i Sverige, ett av få länder i världen där högskoleutbildning inte är en klassfråga. Men istället för att få bra betyg i gymnasiet så skolkar de och skapar kaos i samhället. Sen tar de på sig offerkoftan och skyller på samhället och svenskar. Socioekonomiska faktorer är till stora delar bullshit.
Citera
2019-12-13, 07:19
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Det finns ändå ett individansvar. Jag var uppväxt i ganska fattiga förhållanden, ingen i familjen var högskoleutbildad, skilsmässobarn, haft depression till och från sen yngre tonåren och epilepsi som hindrat mig från att ta körkort. Inte sprang runt som en jävla grottmänniska och var hotfull mot andra/förstörde för andra.

Istället gjorde jag bra ifrån mig i skolan och blev den första i min familj att ta högskole-examen. Detsamma gäller min invandrarkompis. Han har aldrig använt sin bakgrund som en ursäkt för något. Nu sitter han med ett riktigt välbetalt jobb.

Idioterna i Lamottes video bor i Sverige, ett av få länder i världen där högskoleutbildning inte är en klassfråga. Men istället för att få bra betyg i gymnasiet så skolkar de och skapar kaos i samhället. Sen tar de på sig offerkoftan och skyller på samhället och svenskar. Socioekonomiska faktorer är till stora delar bullshit.
Skolkar dom? Har vi skolgång på kvällstid? o du får gärna uppge ålder på de MASKERADE personerna då du vet att dom skolkar.

Du häller honung över dig själv o dina prestationer men vad har det med en grupp killar i trollhättan o göra? Känner du till deras utbildning?

Kaoset skapas genom o inte möta ungdomarna på deras villkor. Du gör precis som halvmesyren o låtsaspolisen lamotte o dennes gehang. Peka, filma o ställ dig mitt emot i en provokation.

Stort, ger säkert kudos inom ungdomsgängen..NOT.
Citera
2019-12-13, 07:25
Medlem
Och gammelmedia, de korrekta herrarna och damerna förundras över varför det hatas så mycket på alla forum...

Jag säger inte att det är ok, jag bara undrar om det är så konstigt ? Ge nätgranskaren mer resurser istället så kommer ingen våga nämna detta och problemet är löst.

Antingen agerar myndigheterna eller så tvingas människor agera...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in