2019-12-13, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
De ändras dygn till dygn
Hur menar du då att ljudfilerna ändras? Jag försökte leta efter vad MB sa 10 dec om middagen med sitt fan. Tidpunkten måste ju vara densamma?
Citera
2019-12-13, 03:18
Medlem
bleeckerstreets avatar
Vem är tjejen som gått på crosstrainern i 17 timmar? Hon har fan mer energi än alla programledarna tillsammans, in med henne nästa år.

Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Hur menar du då att ljudfilerna ändras? Jag försökte leta efter vad MB sa 10 dec om middagen med sitt fan. Tidpunkten måste ju vara densamma?

Säker på att du kollat rätt? 10 dec, spola fram till 13:52:30, inringare "My".
Senast redigerad av bleeckerstreet 2019-12-13 kl. 03:29.
Citera
2019-12-13, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Pontus har fortfarande inte blivit inbjuden till buren...?
Här är Pontus i den blå jackans officiella facebooksida. Där finns en intervju av årets Musikhjälpen och han kommer senare att bli inbjuden till glasburen.
https://m.facebook.com/PontusiMusikhjalpen/?locale2=sv_SE
Citera
2019-12-13, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleeckerstreet
Vem är tjejen som gått på crosstrainern i 17 timmar? Hon har fan mer energi än alla programledarna tillsammans, in med henne nästa år.

Säker på att du kollat rätt? 10 dec, spola fram till 13:52:30, inringare "My".
Jätteskumt, här är ljudfilen för 10 dec från kl 12.03
https://sverigesradio.se/avsnitt/1408969
Det är någon helt annan som ringer in vid den tiden. Vet du vilken önskelåt det var?
Citera
2019-12-13, 05:47
Medlem
bleeckerstreets avatar
Du tittar på fel tid. 13:52 är inte klockslaget utan tiden i sändningen, SVT-sändningar börjar från ”noll” kl 06 varje dag. Klockslaget borde vara 19:52 m a o

Tillägg: får ta tillbaka mitt gnäll på Miriam när hon kan köra livesång på den här nivån lite spontant innan hon ska lägga sig kl 05:50.
Senast redigerad av bleeckerstreet 2019-12-13 kl. 06:03.
Citera
2019-12-13, 06:40
Medlem
Märks att folk ej bryr sig om mh längre, knappt folk på torget. Västerås är ju ett shithole trots allt men ändå, lite mer drag i torget hade man kunnat förvänta sig. Tycker också skatteintänkterna och bidragen borde gå till att förhindra hemskheter som händer på vår hemmafront och inte i någon jävla by i Afrika.

Vi har nog med problem i vårt land och alla dessa pengar hade fan kunnat justera vårt egna samhälle till det bättre. Som en slags kollektiv skatteåterbäring som bör ägnas hemmagynnande insatsner. Nej fy bövele, tvi.

Mysigt program dock.
Citera
2019-12-13, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleeckerstreet
Du tittar på fel tid. 13:52 är inte klockslaget utan tiden i sändningen, SVT-sändningar börjar från ”noll” kl 06 varje dag. Klockslaget borde vara 19:52 m a o

Tillägg: får ta tillbaka mitt gnäll på Miriam när hon kan köra livesång på den här nivån lite spontant innan hon ska lägga sig kl 05:50.
Tack, nu hittade jag! Fy, vilken hemsking hon är. Hon borde sätta in 130 000 kr från sina egna pengar till MH som straff. Har hon ingen social kompetens?
Citera
2019-12-13, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkylatorn95
Märks att folk ej bryr sig om mh längre, knappt folk på torget. Västerås är ju ett shithole trots allt men ändå, lite mer drag i torget hade man kunnat förvänta sig. Tycker också skatteintänkterna och bidragen borde gå till att förhindra hemskheter som händer på vår hemmafront och inte i någon jävla by i Afrika.

Vi har nog med problem i vårt land och alla dessa pengar hade fan kunnat justera vårt egna samhälle till det bättre. Som en slags kollektiv skatteåterbäring som bör ägnas hemmagynnande insatsner. Nej fy bövele, tvi.

Mysigt program dock.

Räcker inte med ca 60 % skatt för att staten Ska sköta ett land finansmässigt?
Citera
2019-12-13, 12:39
Medlem
mest 25-30 åriga babbar och svenska småtjejer utanför buren
Citera
2019-12-13, 13:56
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill

Själva live-sändnings-rutan börjar om efter 12 eller 24 timmar. Så 15 minuter in på torsdagen är på torsdagen och 15 minuter in på fredagen är på fredagen.
Citera
2019-12-13, 14:03
Medlem
Bättre tryck i Lund förra året.. förstår inte varför de får ha sina mobiler i år? Innan fick de inte alls ha de
Citera
2019-12-13, 15:09
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Bättre tryck i Lund förra året.. förstår inte varför de får ha sina mobiler i år? Innan fick de inte alls ha de

Vilka menar du, programledarna eller publiken? Jag gick förbi där i eftermiddags, när Takida sjöng. Själva företeelsen tycker jag fortfarande känns absurt, med folk som glor på en glasbur där några pseudo-kändisar snackar skit och väljer låtar, men ok, folk är tydligen där och småtjejerna och en del tonnisar är ju där och hänger...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in