2019-12-11, 23:25
  #7621
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsedick.mpeg
Jag började läsa tråden för jag själv har ett straff att se fram emot precis som merparten. Däremot så har jag nu läst sedan sidan 400 och framåt enbart för att läsa Novus och ExConvicts inlägg….

Vilka jävla kungar ni är, det är sånt här flashback skapades för. Legender båda två! Jag tror inte ni förstår hur mycket ångest ni har dämpat och ro ni har gett människor, fucking priceless.

För att vara on topic; Har suttit några veckor i asien(häkte och sedan friad) för många år sedan och nu sist i europa en vecka(häkte innan borgen) och antagligen får jag väl nått år eller två för de men ordet ni två har predikat och som gäller är fingertoppskänsla, bara man är sig själv så är det inte värsta grejen.

Tillbaka till ämnet, all jävla cred som finns till dig Novus och ExConvict – kungar ni är.

Snubblade på tråden och läste ovan.

Tack för dom snälla orden och jag vet att ExConvict nog också hade uppskattat dina ord men jag tror inte att ExConvict läser tråden längre då han använde den som sin terapi och jag tror, och verkligen hoppas, att han har gått vidare och funnit ro.

ExConvict visste vad han snackade om och han har definitivt min stora respekt.

Jag är själv inte så aktiv i denna tråd längre lite av samma anledning men även det faktum att få verkligen bidrar till tråden.

Antingen så tvekar jag på att hen ens har suttit eller så märks det att hen har suttit på en kaffevolta men leker thug life eller så har hen suttit på en Klass 3 men leker Pablo Escobar.

Man märker väldigt snabbt vem som är äkta och vem som leker Allan Ballan och målar upp en bild som i många fall är helt felaktig.

Hur som haver, hoppas att du klarar av din tid på bästa sätt.
Citera
2019-12-12, 08:28
  #7622
Medlem
TattooedFuckers avatar
Nu är man ute igen efter kaffevoltan på 2 mån och hann med 4 anstalter

Sörbyn klass 3 Nästan helt fritt på blattar och överlag bra folk . Öppnar avdelningar kl 0530 och stänger 22 en riktig lallar anstalt bland personal 😂 sökte mig bort för att hamna i Stockholm o ha närmare hem och få sysselsättning för de var de dåligt med samt 20% överbeläggning ....

Helge Fossmo sitter där även några livstidare samt poliser som mördat sina fruar

4 avdelningar med dubbelbeläggnlng på alla avdelningar i allrum ....

Anstalt 2
Tillberga klass 3
Va där över en helg på innan jag vart knallad ... skitställe me 80% pedofiler o våldtäktsmän.... o 50% blattar

Överbelagt


Anstalt 3
Hällby klass 1

Va där i 10 dagar på isol i väntan på förflyttning . Plitar o mat va helt ok i den mån och ett gäng grabbar som skrek på varandra

Täby klass 3
Nyöppnat efter renovering med 6 platser


Ej överbelagt

Härligt gäng med grym mat 👍 kan inte klaga på nåt alls förutom att de inte finns sysselsättning Och jävligt bra personal samt sjukvård !

Saknar grabbarna redan efter ha varit ute en timme men nu bär de av till kärringen och barnen 👌
__________________
Senast redigerad av TattooedFucker 2019-12-12 kl. 08:39.
Citera
2019-12-12, 13:46
  #7623
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Muckade från tillberga finns allt från folk som har knullat sin pappa till olovlig körning . Kulturprofilen sitter på pav B.

Skulle säga 80% är våkdtäksmän

Ja ... vi va nog där samtidigt 👍va där där i 3 dagar tills de flytta mig till hällby

Va inne på D tror ja de var mot fabriken andra huset .

Tror ja hälsa på 4 pers . Min första fråga va sitter du för innan ja ens hälsa på folk för vägra skaka hand med våldtäktsmän eller pedofiler
Citera
2019-12-12, 14:00
  #7624
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonsmannen
TheoriginalMasterZ,

har du nån kul händelse /anekdot från nån av gångerna du suttit?
Oja dock är inte frågan riktad till mig men lite då o då kommer kommer de in ett riktigt jävla orginal

I mitt fall . Jag muckade idag

Kom en snubbe under helgen som har hela 2 veckor för han hade en planta hemma

Nåja när han kom till anstalten så såg vi han en riktig hippie till snubbe lukta sprit gjorde han med så han fick sitta på isol och gubben är 70+

Väldigt speciell människa som är vegan . Käkar morrätter och totalt sönderrökt o nerknarkad o paranoid mentalitet som en 10 åring och munnen gick i ett

Han sögs in i tvn när den va på och matos, använder ej toapapper m m

Tänk psykfall .
Citera
2019-12-12, 22:43
  #7625
Medlem
TattoedFucker

Haha.. vilken lirare. Å 2 veckor

En bekant som suttit på en öppen anstalt ute på vischan berättade om nån gammal herre som satt för ett flertal mordbränder.
Om jag minns rätt så hade visst nån bonde eldat massor ute på nåt gärde, å gubben hade bara stått med stora ögon å rå-glott.... en aning pyro 😂
Citera
2019-12-12, 22:44
  #7626
Medlem
TattoedFucker, välkommen ut förresten! Hoppas det kommer rulla på bra!
Citera
2019-12-13, 22:58
  #7627
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonsmannen
TattoedFucker

Haha.. vilken lirare. Å 2 veckor

Haha exakt . Ja finns massor av puckon där inne men även bra folk

En bekant som suttit på en öppen anstalt ute på vischan berättade om nån gammal herre som satt för ett flertal mordbränder.
Om jag minns rätt så hade visst nån bonde eldat massor ute på nåt gärde, å gubben hade bara stått med stora ögon å rå-glott.... en aning pyro 😂

Citat:
Ursprungligen postat av annonsmannen
TattoedFucker, välkommen ut förresten! Hoppas det kommer rulla på bra!


Tackar . Jodå de börjas redan inte ens varit hemma 1 dag o redan börja jobba igen efter semestern
Citera
2019-12-14, 08:30
  #7628
Bannlyst
Dessa historier låter som att läsa på Högskolan numera som manlig student. Ett levande fängelse med psykisk tortyr. Era berättelser om fängelset låter mycket bättre än de läroanstalter som staten erbjuder. Så kan tyvärr inte avråda er kriminella bana.
Citera
2019-12-14, 11:50
  #7629
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13333
Dessa historier låter som att läsa på Högskolan numera som manlig student. Ett levande fängelse med psykisk tortyr. Era berättelser om fängelset låter mycket bättre än de läroanstalter som staten erbjuder. Så kan tyvärr inte avråda er kriminella bana.
Alltså med rätt folk och bra mat är de riktigt trevligt men tristessen äter upp en så För gäller o få rutiner o fort
Citera
2019-12-15, 10:53
  #7630
Medlem
enargens avatar
Tja.
Rättegången klar.
Får dom nästa vecka.
Åklagaren yrkade endast på 3 månader, helt okej.


Välkommen ut TattooedFucker
Citera
2019-12-15, 19:56
  #7631
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enargen
Tja.
Rättegången klar.
Får dom nästa vecka.
Åklagaren yrkade endast på 3 månader, helt okej.


Välkommen ut TattooedFucker

Tackar

Så sitter du 2 mån . Skulle rekommendera sörbyn om du gillar att jobba i lagården så får du ut typ 2000 kr varannan vecka men jobba 7 dagar i veckan

Annars är Täby jävligt bra måste ja säga ✌️Liten avd och bra folk och riktigt bra käk
Citera
2019-12-17, 06:51
  #7632
Medlem
enargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Tackar

Så sitter du 2 mån . Skulle rekommendera sörbyn om du gillar att jobba i lagården så får du ut typ 2000 kr varannan vecka men jobba 7 dagar i veckan

Annars är Täby jävligt bra måste ja säga ✌️Liten avd och bra folk och riktigt bra käk

Tja,
Bara jag slipper en massa mena blattar och afrikaner.

Som du skrev vore :
https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/sorbyn/#kontakt

Eller Täby. Uppdaterar när jag får domen och när jag stället in mig.

Skönt att vara hemma över jul och nyår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in