Citat:
Jag började läsa tråden för jag själv har ett straff att se fram emot precis som merparten. Däremot så har jag nu läst sedan sidan 400 och framåt enbart för att läsa Novus och ExConvicts inlägg….
Vilka jävla kungar ni är, det är sånt här flashback skapades för. Legender båda två! Jag tror inte ni förstår hur mycket ångest ni har dämpat och ro ni har gett människor, fucking priceless.
För att vara on topic; Har suttit några veckor i asien(häkte och sedan friad) för många år sedan och nu sist i europa en vecka(häkte innan borgen) och antagligen får jag väl nått år eller två för de men ordet ni två har predikat och som gäller är fingertoppskänsla, bara man är sig själv så är det inte värsta grejen.
Tillbaka till ämnet, all jävla cred som finns till dig Novus och ExConvict – kungar ni är.
Vilka jävla kungar ni är, det är sånt här flashback skapades för. Legender båda två! Jag tror inte ni förstår hur mycket ångest ni har dämpat och ro ni har gett människor, fucking priceless.
För att vara on topic; Har suttit några veckor i asien(häkte och sedan friad) för många år sedan och nu sist i europa en vecka(häkte innan borgen) och antagligen får jag väl nått år eller två för de men ordet ni två har predikat och som gäller är fingertoppskänsla, bara man är sig själv så är det inte värsta grejen.
Tillbaka till ämnet, all jävla cred som finns till dig Novus och ExConvict – kungar ni är.
Snubblade på tråden och läste ovan.
Tack för dom snälla orden och jag vet att ExConvict nog också hade uppskattat dina ord men jag tror inte att ExConvict läser tråden längre då han använde den som sin terapi och jag tror, och verkligen hoppas, att han har gått vidare och funnit ro.
ExConvict visste vad han snackade om och han har definitivt min stora respekt.
Jag är själv inte så aktiv i denna tråd längre lite av samma anledning men även det faktum att få verkligen bidrar till tråden.
Antingen så tvekar jag på att hen ens har suttit eller så märks det att hen har suttit på en kaffevolta men leker thug life eller så har hen suttit på en Klass 3 men leker Pablo Escobar.
Man märker väldigt snabbt vem som är äkta och vem som leker Allan Ballan och målar upp en bild som i många fall är helt felaktig.
Hur som haver, hoppas att du klarar av din tid på bästa sätt.
