Citat:
Ursprungligen postat av
enargen
Tja.
Förekommer pissvägran på klass III anstalter?
Kan komma o åka på några månader.
Kan ja ta med benzo i röven och vid ankomst lämna positivt up, o senn flytta på Benz genom kaffevoltan?
Det förekommer att folk vägrar lämna urinprov, särskilt ifall de sitter inne för ett straff som inte har med narkotika att göra.
Deras vistelse brukar bli betydligt mer tråkig än vad den redan är.
Du kan ju alltid försöka smuggla in, men lycka till att försöka sälja piller när du får misskötsamhets rapporter på dig pga du vägrat lämna urinprov.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blaskig
Finns det några mesiga personer som sitter i fängelse? Hur klarar sig dom i så fall? Struntar man i en sån eller mobbas dom sönder?
Det finns personer av all möjliga slag inne på anstalterna, i regel skiter folk i varandra såvida inte de söker bråk eller skapar problem.