Citat:
Ursprungligen postat av
Friherr
Jag tror man måste se sossarnas våldsamma propaganda just nu mot bakgrund av Anna Kinberg Batras totala kollaps i opinionen när hon öppnade för SD. Sossarna har ett svagt hopp om att det går att upprepa det.
Sanningen är nog den att dom helt enkelt inte
har något annat än brunstämpling att komma med. Inga argument, ingen politisk plattform, inget.
Desperationen växer, då dom fattar att om det blir ett konservativt block så är det game over för sosseriet i en minst en generation framåt.