2015-01-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Javisst är hon het, riktigt söt! Varför hon dissar Facebook vet jag inte, men kan tänka mig att
hon inte vill exploateras i den äckliga skvaller- och kvällspressen. Hon får jobben tack vare att hon
är duktig och inte genom Hänt i Veckan eller Aftonblaskorna!

Sen är det någon som tycker hon ser ut som en tandlös lämmel, sånt skitsnack är dåligt och lågt.

She is really hot! I agree.
Citera
2015-01-31, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Hon är med i nya Beck och är fortfarande snygg. Ser jävligt tight ut, det verkar som att hon har en riktig tonårskropp.

Vad hette hon i tre kronor och i rederiet
Citera
2015-01-31, 22:33
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson33
Nina Remmer i Rederiet.
Citera
2015-01-31, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson33

Nina Remmer i rederiet.
Citera
2015-01-31, 22:36
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Nina Remmer i rederiet.
Haha Är du jag?
Citera
2015-02-01, 15:38
Medlem
Citat:
Haha Är du jag?

Haha, upptäckte det inte förrän nu.
Citera
2015-02-15, 21:46
Medlem
Schnyggves avatar
Hon är rätt mysig alltså...
Citera
2015-02-27, 18:13
Medlem
Hon gick något år eller två på Skärholmens Gymnasium, bodde i Bredäng då. Vi var väldigt bra kompisar i gymnasiet. Supergullig tjej som då höll på och modellade lite. Då var hon vegetarian, vet inte om hon är det idag. Ser exakt likadan ut idag, till och med samma frisyr. Hon bytte sen till Östra Reals gymnasium och vi hade bara kontakt ett litet tag efter det. Hur som helst en fantastiskt go tjej och jag är jätteglad att det gått så bra för henne, hon hade skådespelardrömmar redan då!
Citera
2016-01-07, 07:14
Medlem
jabberwoks avatar
Marie syns i rutan mest hela tiden i Fredriksdalsteaterns "Den stressade" som visades i SVT på trettondagen. Medioker föreställning men Marie och hennes behag gör varenda minut sevärd. Hon är så sagolikt vacker och sexig. Se föreställningen på SVTplay:
http://www.svtplay.se/video/5704040/...sade-avsnitt-1
Citera
2016-01-07, 15:06
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabberwok
Marie syns i rutan mest hela tiden i Fredriksdalsteaterns "Den stressade" som visades i SVT på trettondagen. Medioker föreställning men Marie och hennes behag gör varenda minut sevärd. Hon är så sagolikt vacker och sexig. Se föreställningen på SVTplay:
http://www.svtplay.se/video/5704040/...sade-avsnitt-1
Går i repris på SVT1 nu, mycket trevlig dekolletage hon bjuder på (nu kommer snart Wermland med påpekandet att han sett hennes behag IRL...)
Citera
2016-01-19, 19:18
Medlem
Knullkungens avatar
Hon har fått barn. Pappa är regissören Mårten Klingberg.
Citera
2019-12-12, 19:13
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Hon är med i nya Beck och är fortfarande snygg. Ser jävligt tight ut, det verkar som att hon har en riktig tonårskropp.
Hon är med i Julkalendern och fortfarande skitsnygg, nu 42 år gammal. Ovanligt med tjejer som ser bra ut när dom passerat 40-strecket men Marie tillhör dom få undantagen som finns. Har missat henne i Beck så det blir till att kolla in henne i Beck såhär i efterskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in