Citat:
Ursprungligen postat av
MauriceP
BO är nergrävd i sanden troligtsvis, kroppsdelen är funnen där med djur spår.
Källa på det blir svårt eftersom jag inte kan utsätta "så att säga kollegor" i en svår situation.
Bågskyttebanan och omkring där, kolla bilspår, spår efter spade i marken, släp spår, matta allt utöver det vanliga.
Om man kan få exakta placeringarna på fynden så skulle det underlätta mycket.
Efter några dagar efter nergrävningen så ser man inte om det varit grävt i sand.
Det blåser mycket i Uddevalla samt att det har varit blött och kanske regnat också innan man söker av området. Vilket gör att man ser inte om någon grävt i sand där speciellt. Däremot borde likhundarna känna lukten i alla fall, det stör mig. Vad gör att hundarna inte markerar? Är det varg som varit i farten eller vad? Hundarna kan låta saker vara om dom känner varg lukt.
JAG VILL VERKLIGEN HITTA WILMA!!!
Intressant, men mycket på en gång, kan vi sortera?
- "Nergrävd i sanden, troligtvis", var, vilken strand, var är "där"?
- "Bågskyttebanan och omkring där,...", varför där, finns det sand/strand i närheten?
- "Om man kan få exakta placeringar på....", vilka "man", vilka "fynd"?
Nu orkar jag inte längre, försök förklara bättre, annars tillför det inte mycket. Du nämner "sand", bågskyttebana, det borde ju vara ett relativt avgränsat område. Vet polisen om detta, vilka "fynd" pratar du om, frågorna efter ditt inlägg tar aldrig slut, kan du precisera?