Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-12-12, 14:31
Medlem
För ett par år sedan kollade jag på TV, jag lyssnade på en intervju med en längdskidåkare som lät otroligt intelligent samtidigt som han var en av världens mest fysiskt välpresterande människor (bör tillägga att han var behaglig att se på också).

Jag frågade mig själv: Hur gjorde egentligen hans föräldrar för att skapa en så sjukt maxad unge?

Så jag har börjat planera inför framtiden, jag vill också skapa en maxad unge. Tänker ändå att jag har ganska bra looks och att jag är ganska intelligent fysiken är även ganska bra men vet att jag har gener för att bli jävligt vältränad. Så mitt tillvägagångssätt är just nu att hitta en jävligt snygg partner men inte nått jävla bambi på en krog utan hon skall vara intelligent och i bra fysisk form. Jävligt svårt att hitta faktiskt!

Vet tyvärr dock inte riktigt hur jag skall hitta denna maxade partnern och vet heller inte riktigt hur mitt tillvägagångssätt skall vara efter att partnern e funnen. Hur skall jag göra?
Citera
2019-12-12, 14:33
Medlem
1: Hitta en kvinna med norskt släktskap.
2: Charma henne med ett förföriskt leende.
3: Skapa ungar.
4: Se till så att de åker längdskidor till skolan.
5: ?
6: Profit
Citera
2019-12-12, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nopplisglob
1: Hitta en kvinna med norskt släktskap.
2: Charma henne med ett förföriskt leende.
3: Skapa ungar.
4: Se till så att de åker längdskidor till skolan.
5: ?
6: Profit

Men vart och hur skall jag uppfostra dom? Hur får jag dom att gå hem bland brudarna? Vill att de ska vara ganska gött fertila hehe
Citera
2019-12-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HakiBoi
Men vart och hur skall jag uppfostra dom? Hur får jag dom att gå hem bland brudarna? Vill att de ska vara ganska gött fertila hehe

Se till så att de tjänar mycket pengar på norska oljeaffärer, det går hem hos b-rudarna.
Citera
2019-12-12, 14:37
Medlem
Citat:
Se till så att de tjänar mycket pengar på norska oljeaffärer, det går hem hos b-rudarna.

Varför skall partnern vara norsk förresten?
Citera
2019-12-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du är helt fel ute. Att du ens frågar.

Aha okej... Hur skall jag göra då?
Citera
2019-12-12, 14:38
Medlem
Citat:
Varför skall partnern vara norsk förresten?

Jadu, tids nog kommer du att inse att norrmännen är den nordiska rasens krona.
Citera
2019-12-12, 14:39
Medlem
Citat:
Jadu, tids nog kommer du att inse att norrmännen är den nordiska rasens krona.

Ojj... Är du en såndär nazist?
Citera
2019-12-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ojj... Är du en såndär nazist?

Du kallar inte mig nazist, min pappa dog i vinterkriget, hade det inte varit för honom skulle inte du kunna sitta här och hylla din genetik.
Citera
2019-12-12, 14:41
Medlem
Blev mest nyfiken på vem denna person du såg på tv var? En av världens mest fysiskt välpresterande människa håller på med längskidåkning? 😂 låter som att du har koll på vad du pratar om, ungefär som hästhoppare som försöker påstå att deras sport är den mest fysiskt krävande sporten i världen.
Citera
2019-12-12, 14:43
Bannlyst
Citat:
Du kallar inte mig nazist, min pappa dog i vinterkriget, hade det inte varit för honom skulle inte du kunna sitta här och hylla din genetik.

Nazist!

@TS Låt barnet endast umgås med andra elitbarn, man blir som man umgås.
Citera
2019-12-12, 14:44
Medlem
Citat:
För ett par år sedan kollade jag på TV, jag lyssnade på en intervju med en längdskidåkare som lät otroligt intelligent samtidigt som han var en av världens mest fysiskt välpresterande människor (bör tillägga att han var behaglig att se på också).

Jag frågade mig själv: Hur gjorde egentligen hans föräldrar för att skapa en så sjukt maxad unge?

Så jag har börjat planera inför framtiden, jag vill också skapa en maxad unge. Tänker ändå att jag har ganska bra looks och att jag är ganska intelligent fysiken är även ganska bra men vet att jag har gener för att bli jävligt vältränad. Så mitt tillvägagångssätt är just nu att hitta en jävligt snygg partner men inte nått jävla bambi på en krog utan hon skall vara intelligent och i bra fysisk form. Jävligt svårt att hitta faktiskt!

Vet tyvärr dock inte riktigt hur jag skall hitta denna maxade partnern och vet heller inte riktigt hur mitt tillvägagångssätt skall vara efter att partnern e funnen. Hur skall jag göra?
Se till att mamman är intelligent, din egen IQ är inte lika viktig.
https://www.svd.se/-forskning-intelligens-arvs-fran-mamman
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in