2019-12-12, 12:52
Medlem
Riktig jävla sopa det där. Spöade frugan sin bl a.
Ni som fimpade honom förtjänar dagens ros! Bra jobbat!
Citera
2019-12-12, 12:53
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Knivhuggningen i november, ja. K*nny.
Så P.E blev gripen misstänkt för den misshandeln i november?
Citera
2019-12-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
Nej
Citera
2019-12-12, 12:56
Bannlyst
någon som vet vilka dom 3 är som sitter häktade?
Citera
2019-12-12, 12:56
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
det är inte relevant alls. Jag bara gav ett exempel på en annan sundsvallsbo som bar vapen för att visa på att det är vanligare med vapen än vi tror i Sundsvall
Citera
2019-12-12, 12:58
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
det är inte relevant alls. Jag bara gav ett exempel på en annan sundsvallsbo som bar vapen för att visa på att det är vanligare med vapen än vi tror i Sundsvall

Ah ok. Sant. Vet om flera som bär skyddsväst (dock mot kniv) där jag bor (ej svall)
Citera
2019-12-12, 12:59
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Av någon anledningen så verkar folk tro att om någon är snäll privat och när de är nyktra att det är samma som att de är snälla och omtänksamma även i fyllan eller när de är drogpåverkade mot allt och alla.

Han var en sån där person som alltid hade glimten i ögat, log och var glad och trevlig och hade en massa positiv energi runtomkring sig. Jag såg upp till honom när jag var yngre. Han var nästan som en storebror för mig, och sedan såg jag inte honom på en längre tid. Såg honom en sista gång några år senare, och då fick jag veta att han hade suttit inne och det chockerade mig.

Ingen har väl sagt att folk inte betér sig annorlunda när de är onyktra? Vad får du det ifrån? Jag vet dock att denna person inte är ett drägg rakt igenom.
Citera
2019-12-12, 13:02
Medlem
Citat:

Men att sevgin bär skyddsväst är inte så konstigt, så många fiender han måste ha dragit på sig.
Citera
2019-12-12, 13:03
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
någon som vet vilka dom 3 är som sitter häktade?

Är väl ingen som är häktad 'än' dom har ju nyss gripits
Citera
Avslutad
Citat:
Han var en sån där person som alltid hade glimten i ögat, log och var glad och trevlig och hade en massa positiv energi runtomkring sig. Jag såg upp till honom när jag var yngre. Han var nästan som en storebror för mig, och sedan såg jag inte honom på en längre tid. Såg honom en sista gång några år senare, och då fick jag veta att han hade suttit inne och det chockerade mig.

Ingen har väl sagt att folk inte betér sig annorlunda när de är onyktra? Vad får du det ifrån? Jag vet dock att denna person inte är ett drägg rakt igenom.

Hur kan du säga att det inte är ett praktdrägg rakt igenom?
Det han har gjort mot folk förtjänar precis detta öde! OTUR
Citera
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Men att sevgin bär skyddsväst är inte så konstigt, så många fiender han måste ha dragit på sig.

Nej.. Det har jag aldrig sagt heller.. Men att han hade PISTOL på sig är det som förvånade mig. Att han har kniv och e.v skyddsväst är inte förvånande alls, men det är OT.
Citera
2019-12-12, 13:06
Medlem
Detta var en riktig pajas, slog på dom svaga och alltid gick i grupp flera mot en. Inte nog med de så slog han alla tjejer han var med, en riktig kvinnoboxare. Avskummet förtjänade detta verkligen, jag tror att flera människor firar detta. Så sluta tänk att detta var en underbar person, en feg jävla knarkare som förtjänade avslutas på detta sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in