2019-12-12, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Jag skrev tidigare i tråden om en viss Seb*stian mårdst*am från Sundsvall som överdosade för någon dag sedan.. Ruskig typ. Men iallafall..

Om Phillip sysslade med att sälja knark.. Så är det väl inte omöljligt att detta mord är en hämndaktion mot Seb*stians langare??

SM satt på behandlingshem och har haft problem med drogmissbruk tidigare.. Det känns ganska logiskt om någon skulle vara arg på den som sålde drogerna som tog livet av honom.

Hahaha, den teorin kan du stryka direkt. Fanns ingen som brydde sig om den killen tillräckligt mycket för att hämnas, möjligen nån annan pundare men dom har sällan skjutvapen här i stan
Citera
2019-12-12, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton123
Jag fick höra att dom sökte en Tim på södrajärnvägsgatan 81. Och det bor en med det namnet där. Och det blev en gripen där.
K*m på samma adress är en lågoddsare.
Citera
2019-12-12, 12:33
Medlem
Basns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Ja han var snäll, trevlig social kille. Men det fanns en annan sida med.

Det kan man verkligen säga.
Citera
2019-12-12, 12:34
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vet inte om han sålde men att han tog själv vet jag med 110% säkerhet.
Kan ju också ha o göra med att han nästan slagit ihjäl folk han bråkat med "det har jag bara hört ryktesvägar" och inget jag vet.

Ja, ang misshandeln jag snackade om så minns jag inte exakt vad han sa hade hänt, men jag har för mig att personen fick någon allvarlig hjärnskada eller något sånt. Har för mig att han sa att han "slog in pannbenet på honom"
Citera
2019-12-12, 12:35
Medlem
Vilka är gripna?
Citera
2019-12-12, 12:36
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Ja, ang misshandeln jag snackade om så minns jag inte exakt vad han sa hade hänt, men jag har för mig att personen fick någon allvarlig hjärnskada eller något sånt. Har för mig att han sa att han "slog in pannbenet på honom"

Han stampa in det mer eller mindre när han hoppa jämfota på huvudet.
Citera
2019-12-12, 12:43
Medlem
Danneliuss avatar
Vad heter Stefan Carlssons lillebror?
Citera
2019-12-12, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Vad heter Stefan Carlssons lillebror?

Emil Carlson
Citera
2019-12-12, 12:44
Medlem
Bor i Nacksta, bara några hus bort från där det hände och jobbar nattskift så jag hade ganska precis kommit hem och satt och drack kaffe när jag hörde ett ljud och tänkte: "Jävlar, är det skottlossning?". Kollade ut genom fönstret men såg ingenting. Gissar att det där var vad jag hörde.. Vaknade i morse till smattrandet av en polishelikopter. Kan se avspärrningarna härifrån. Folk verkar ha identifierat BO, har vi någon GM?

EDIT: Kan för övrigt tillägga att Nacksta är väldigt lugnt numera. Bott här sen 2016 och aldrig varit med om något sånt här innan.
Citera
2019-12-12, 12:45
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Han stampa in det mer eller mindre när han hoppa jämfota på huvudet.

Av någon anledningen så verkar folk tro att om någon är snäll privat och när de är nyktra att det är samma som att de är snälla och omtänksamma även i fyllan eller när de är drogpåverkade mot allt och alla.
Citera
2019-12-12, 12:47
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegi
Emil Carlson
Har hört rykkten att han blivit lika skadad som sStefan, GM??
Citera
2019-12-12, 12:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Av någon anledningen så verkar folk tro att om någon är snäll privat och när de är nyktra att det är samma som att de är snälla och omtänksamma även i fyllan eller när de är drogpåverkade mot allt och alla.

Mot mig var Phi*lipp alltid schysst och trevlig... blir fel för mig att säga något annat... och varför det blev som det blev den gången vet jag inte mer än just det som skrevs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in