2019-12-08, 18:37
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluviale
Tjena, jag har varit på testo-e 250mg i 12 veckor (första kur), väntade 2 veckor och tagit nolvodex 20mg i tre dagar. Det känns helt okej, jag äter bra och tränat bra, har väldigt bra inställning men känner mig inte så pilsk just nu. Jag fattar att det tar tid och så att komma ur den här fasen jag är väldigt väl förberedd mentalt men finns det några tillskott och annat som underlättar?

Inte utöver sådana du redan använder. Det är främst den mentala biten som tar stryk, och är du förberedd så är du. Man märker rätt snabbt vilken karaktär man har efter att testosteronet dalat.
Citera
2019-12-08, 18:48
Medlem
Citat:
Tjena, jag har varit på testo-e 250mg i 12 veckor (första kur), väntade 2 veckor och tagit nolvodex 20mg i tre dagar. Det känns helt okej, jag äter bra och tränat bra, har väldigt bra inställning men känner mig inte så pilsk just nu. Jag fattar att det tar tid och så att komma ur den här fasen jag är väldigt väl förberedd mentalt men finns det några tillskott och annat som underlättar?

Skit i att känna efter bara fastna inte vid tanken att du klivit av, du är inte ens clean än...

Träna som ett jävla djur kör på hårdare än någonsin, lägg dig gärna på ett 6 reps schema ett tag så slipper du märka av styrke skillnad om det blir någon...

MVH
Citera
2019-12-09, 14:20
Medlem
Hej!

Ska göra en lång historia kort!
Har tränat ett bra tag och haft upp and downs, men kört på nu i 2 år utan uppehåll och känner att jag uppnått en platå.

Har läst på en heldel om alla FAQ här och har beslutat för att köra injektioner av testosterone.
Tänkte köra en 20veckors kur med Testosterone E eller C 400mg totalt varje vecka.

Har inhandlat nolvadex,arimidex och hcg.

Så ska bara införskaffa testo och nu till min fråga, 3ml pumpar men vilka kanyler ska jag välja? Älskar inte nålar direkt och är inte tjock så vilken typ ska man ta? Både uppsugningsnål eller räcker det med en blå eller orange?

Feedback skulle vara väldigt uppskattat.
Citera
2019-12-09, 16:27
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanished
Hej!

Har tränat ett bra tag och haft upp and downs, men kört på nu i 2 år utan uppehåll och känner att jag uppnått en platå.

Har läst på en heldel om alla FAQ här och har beslutat för att köra injektioner av testosterone.
Tänkte köra en 20veckors kur med Testosterone E eller C 400mg totalt varje vecka.

Så ska bara införskaffa testo och nu till min fråga, 3ml pumpar men vilka kanyler ska jag välja? Älskar inte nålar direkt och är inte tjock så vilken typ ska man ta? Både uppsugningsnål eller räcker det med en blå eller orange?

Har testat ganska många olika men mina favoriter har blivit 2.5ml trekomponents luerlock sprutor från Terumo och 23G 0.6x16 Terumo Agani nålar. Har inte så mycket fett att ta mig igenom därför kör jag 16mm och inte 25. Du ska köpa gröna nålar för att suga upp. Om du klämmer ut 2 droppar olja som du låter rinna runt nålen innan du sticker dig så glider den in mycket lättare, känns knappt. Mvh
Citera
2019-12-09, 18:44
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanished
Hej!

Hej
Varför köra i 20 veckor? Framgick inte om du kurat innan men oavsett tycker jag 20 veckor är på tok för långt. Vad vill du uppnå?
Tycker du minskar kuren till 12-14 veckor. Det är inte värt att köra länge om du frågar mig. (gains vs nedstängning).

Som ovan skriver:
* Blå för att sticka.
* Gröna för att suga upp.

Bra att du köpt på dig allt du behöver för att hålla östrogenet på bra nivå samt PCT-grejer!

Mvh Exodus
Citera
2019-12-10, 00:17
Medlem
Det sägs att man får en tonad look på anavar. Försvinner det efter kuren?
Citera
2019-12-10, 00:22
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptsmash
Det sägs att man får en tonad look på anavar. Försvinner det efter kuren?

Ja, trycket försvinner. Men den 'looken' är ändå något man kan åstadkomma med kreatin, plus ett års fokuserad och programmerad träning.

Anavar är dyrt och onödigt för en förstagångare. Det ger inte den stora effekt man först tror att det ger.
Citera
2019-12-10, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Ja, trycket försvinner. Men den 'looken' är ändå något man kan åstadkomma med kreatin, plus ett års fokuserad och programmerad träning.

Anavar är dyrt och onödigt för en förstagångare. Det ger inte den stora effekt man först tror att det ger.

Då låter OT som ett bättre val om fokus är muskelmassa. Även i deff...
Citera
2019-12-10, 09:12
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptsmash
Då låter OT som ett bättre val om fokus är muskelmassa. Även i deff...

Samma där. Oral only är en tillfällig liten skjuts som sannolikt kommer sluta plus-minus-noll när du kliver av.

Injekt är bättre.

Du behöver inte förklara varför du skippar injekt. Jag bryr mig inte.
Citera
2019-12-10, 12:02
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Samma där. Oral only är en tillfällig liten skjuts som sannolikt kommer sluta plus-minus-noll när du kliver av.

Injekt är bättre.

Du behöver inte förklara varför du skippar injekt. Jag bryr mig inte.

Hahaha!
Gillar att du är så trött på att höra folks förklaringar...

Gjorde min morgon detta.
Citera
2019-12-11, 01:23
Medlem
Citat:

Tänkte köra en precis samma kur, körde du någon östrogen blocker?

Samt hur mycket muskelmassa la du på dig efter kuren va klar?
Citera
2019-12-11, 01:32
Medlem
Slänger in en fråga i tråden.

Tänkte kör min första kur och har bestämt för att skippa oral och skaffa lite bollar och kö injekt.

Tänkte klä testo e fast inte bestämt ifall jag ska kö 250mg eller 400mg vad tycker ni man borde köra?

Räcker det med att ta 0,5mg arimidex varannan dag eller 0,25 varje dag? Behöver man även ta arimidex under pct?

Vill även tillägga att jag har naturlig gyno och håller på att få hjälp av landstiget med det.

Tycker ni att man borde slänga in dbol dom första veckorna eller räcker det bara med test e?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in