Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Jag kanske tillhör minoriteten här men jag trodde hela tiden att Jimmy skulle välja Emelie.
Hon kändes som den starkaste kandidaten redan från början och den han hela tiden talade väl om och kallade vacker.
Jonna dök upp mer på slutet men jag fick aldrig känslan av att han klickade på samma sätt med henne.
Bra jobbat av redigeringen att så många blev lurade får man väl säga

Jag blev "lurad" men det kan jag ta, det verkar iaf på resan som det var bra. Sedan hur det blir efteråt kan man inte alls gå på trailern inför nästa vecka för. Dessa trailers har ju klippts så man ska luras något enormt. "Är hon här på gården?" från Linda svaras med ett "Nej, hon är inte här, det är rätt tråkigt men hon har varit borta i..." från boden och sedan hör man när avsnittet sänds att det handlar om att tjejen ifråga är och handlar och har varit borta i 30minuter och kommer hem om 10minuter...
Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Mattias, Mattias, Mattias - herregud... Vad ska man säga
Det är ju inget ont i honom men Louise, vad ser hon hos honom?
Linda frågade "vad finns det här" och det är en fråga som definitivt behöver ett svar.
Louise måste ha stött på snyggare, smartare och mer vältaliga män i sitt liv som hade varit en bättre matchning för henne. Detta är ju helt absurt. Man sitter som ett frågetecken.
Sen fattar jag inte hur en bonde, som lever på landet och som dessutom jobbar som brandman, kan vara rädd för humlor och spindlar!

Manligt värre.
Även Louise såg lite tveksam ut. Återigen, jag fattar ingenting.
Run Louise run.
Båda tjejerna är för bra för Mattias.
Han borde satsa på lite kurser i retorik samt gå på lite kbt för sin humle- och spindelskräck.
Slita sig från gymmet och odla lite andra intressen som stimulerar intellektet.
Först därefter borde han försöka sig på dejting igen.
Ja, herregud, Mattias är det närmaste "fjortis" man kommit i BSF/KÅA. Det brukar alltid finnas några brevskrivare som är sådana men denna gång slår han alla rekord.
Han måste steppa upp om Louise skall klara av honom i längden, det är en bra tjej med skinn på näsan som inte lär acceptera att springa runt och curla honom dagarna igenom...
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Vad ÄTER Karin och Pelle för läskigt?

Ruttna djur med massa flugor på.
Fattar ingenting.
Det där var ju isländska traditionella rätter så inget konstigt i sig, sedan att jag inte direkt heller hade valt det som en romantisk middag är en annan sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
PaulPaljett
Tror det kan ta slut mellan Uffe och Anna då han verkar mer "kramig" än vad hon är. Tror hon kan bli förbannad på hans framfusighet där han vill ha mer "närhet" än vad hon är redo att ge såpass tidigt och det slutar i att hon drar.
Är lite samma med Alexander, men han har å andra sidan ett fantastiskt tålamod och en respektfullhet som verkar vara från en annan värld, så det kan gå vägen.
Jag tror det kommer fungera där, Anna känns som en som bara vill slippa kameror, andra damer och allt det ståhejet för att släppa loss lite.
Alexander kan mycket väl få det att fungera det finns ju känslor från båda håll där, det ska bara finnas tid till mer kommunikation/umgänge.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Shit jag missa visst det han sa att han likaväl kunde valt Sonnelie. Det verka som han blivit dumpad av Louise som jag misstänkte hon skulle göra. Han såg väldigt frusterad ut när han sa det, så hon var nog inte schysst där.
Frågan är om hon dumpa han för hans osäkerhet eller om hon bara såg det hela som en tävling, tjejer har ju väldigt mycket bekräftelse behov.
Jag tror nog allt hon var schysst men att hans stil inte gick hem, hon var ju redigt frustrerad över att han inte kunde ge beskedet snabbare etc. Visst det är inte lätt att dumpa någon men den han väljer ska det ju vara betydligt lättare att säga sitt beslut till...
Louise kan dock få betydligt bättre än Mattias så för hennes skull vore det fint om hon slapp Mattias.