2019-12-11, 19:51
Medlem
Krexuss avatar
Hade varit roligt och veta hur j*vla höga/stoned personerna var vid tillfället det begicks.. jävla småstadspundare.
Citera
2019-12-11, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krexus
Hade varit roligt och veta hur j*vla höga/stoned personerna var vid tillfället det begicks.. jävla småstadspundare.

Går sånt att mäta? Tänker att vanlig (alkohol) berusning anger man ju i promille.

Det kanske bara är blodprov med mängd av olika preparat isf som kan ge en fingervisning av vilket tillstånd de kan ha varit i?
Citera
2019-12-11, 20:29
Medlem
TuvaLies avatar
Bara hopps de åker in för mord alla tre... tre idioter och drägg mindre på gatan i Kiruna.
Citera
2019-12-11, 20:31
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceflake
J.L har varit på "avstampen" och brorsan som skulle bli fri på måndag avtjänade sista tiden av sitt fängelsestraff på behandlingshem, så sa mamma L.S i ett förhör.

Vilken tråkig sits för mamman, ena sonen blir fri å den andra åker fast..

Aa, verkligen.
Citera
2019-12-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iceflake
Låter troligt med 2 simkort.

Då kanske det var J.Ds telefon som smulades sönder på glaciären nånstans.

Kom på en annan grej, var det samma person som tog tillbaka storyn om 100%aren som kastade sin mobil i containern på GL. ??? Där nån arbetsledare intygade att mobilen gått sönder och kasserats.

OM det är det, vad är oddsen att mobilen pajjar mitt i en utredning. Där man åkt in för pissprov, lämnat en redogörelse som man sedan tar tillbaka. ???

Droger och GL.. Verkar vara ett återkommande inslag. Jobbar snubben kvar där nu? Dom hade väl nån fin policy?

Tankar?

Citat:
Ursprungligen postat av Ravabacken
Försöker fatta tidslinjen men får inte till det riktigt. Verkar som om MI haft sin egen röda mobil men också tagit BOs och kastat efter vägen men säger också i förhör ”Först var vi till Jimmy för att kolla hur han mår. Sen hade min telefon blivit kvar där i köket
då såg jag en till telefon där som måste ha varit Jockes. Den tog vi med oss när jag skulle
hem och den slängde jag i backen inte så långt ifrån Glaciären, 150-200 meter bort kanske.” Hade BO två telefoner? Har någon hittat den sönderslagna mobilen?

Ang policy så pratar cheferna om en alkohol och drogpolicy i förhör. Men vad de anställda gör på fritiden och deras tidigare brottsregister bryr de sig inte om... Vilket iof är bra. Alla förtjänar väl en tredje chans eller nåt.

Han ”100%aren” verkar ju lurig men han kanske bara är bränd i skallen?!

Ang. 100%aren så jobbade han inte på GL och har inte kastat någon telefon i containern på GL.
Läs FUPen noggrant innan ni slänger ur er massa dynga!
Citera
2019-12-11, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Whygodwhy-
Ang. 100%aren så jobbade han inte på GL och har inte kastat någon telefon i containern på GL.
Läs FUPen noggrant innan ni slänger ur er massa dynga!

Jag har faktiskt läst den flera gånger. Dock har jag inte tillgång till den nu. Det är en hel del att memorera..
Men jag var förbi en polare å surrade lite. Han kunde tala om att F.S aka "100%" har blivit förhörd 2 gånger precis som P.H. Ja jag blandade visst ihop P.H och F.S.
P.H hade ju varit på pdol.
Förhören var dessutom precis efter varandra.

Dynga och dynga kan ju diskuteras. Inga stjärnor direkt som jobbar på GL. F.S platsar säkert där, han verkar ju ha meriter med droger iaf. Kanske ta chansen nu om en går på långledighet.
Citera
2019-12-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
Bara hopps de åker in för mord alla tre... tre idioter och drägg mindre på gatan i Kiruna.

Nånå, prata inte över huvudet. Visa går och tala ont om men inte alla 3 och glöm inte det finns en hotbild oxå vilket påverkat.
Citera
2019-12-12, 06:42
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrdull
Nånå, prata inte över huvudet. Visa går och tala ont om men inte alla 3 och glöm inte det finns en hotbild oxå vilket påverkat.
Nä förlåt.. dumt av mig att tycka så.. helt ok att mörda någon på det sättet de gjort. Speciellt om det finns en hotbild.
Citera
2019-12-12, 08:39
Medlem
Overhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
Nä förlåt.. dumt av mig att tycka så.. helt ok att mörda någon på det sättet de gjort. Speciellt om det finns en hotbild.

Nämen exakt!!! Word.
Citera
2019-12-12, 08:44
Medlem
Overhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrdull

Hotbild eller inte. Bränna och begrava efter mordet. Och checka läget efteråt och trycka dit lite fina stenar. Hade dom kniven mot strupen? Don't get it.

Hoppaas dom döms för mord alla 3. Punkt.
Citera
2019-12-12, 09:27
Medlem
Overhills avatar
Halkar in på ett bananskal hära. Har läst och läst och läst. Grabbarna måste få ett hårt straff för det dom gjort. Fy fan.
M.S version verkar innehålla mest info. M.I verkar inte ens fatta själv vad han dillar om.
Alla är lika skyldiga. Alla var med. Alla kunde avbryta. Ingen gjorde det.
Kallblodigt.
Ja helvete vikka lirare. Livstid vore på sin plats. Jag känner ingen av mgm men det är väl rätt känt att dom inte har alla bananer på plats. M.I har väl alltid härjat och hållit på me olagligheter? Eller är jag helt ute? Nä!
J.L är ju ökänd för missbruk.
M.S har jag hört har haft ett jäffla dubbelliv. Frugan har nog inte fattat någe.
Har allti undrat vad hon sett i honom. Hon är ju värsta milfen o han verkar jäffla instabil och ofräsh

Sen undrar jag vaffö det blitt sånt påhopp på alla anhöriga? Fruar, exfruar, mammor och syskon?
Att M.S familj är vrickade det vet ju alla. Finns it ett rätt där. Men det hör väl inte hit?
Alla närstående mår säkert skit.
M.I s pappa måst ju må illa när han vet nu att dom hängt där efteråt?

Ville bara hoppa in o dela lite åsickter !
Citera
2019-12-12, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overhill
Hotbild eller inte. Bränna och begrava efter mordet. Och checka läget efteråt och trycka dit lite fina stenar. Hade dom kniven mot strupen? Don't get it.

Hoppaas dom döms för mord alla 3. Punkt.
Förhoppningsvis döms alla tre för mord. JD blev ditlurad med förevändning att han skulle få tabletter av något slag, då borde det väl ses som att de planerat. Själva vill de tre GM framhävda att dom skulle lära honom en läxa men dom kan ha planerat mord, vilket dom naturligtvis inte erkänner i förhör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in