2019-12-11, 16:15
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det GÅR inte att varna en 17-åring. Glömt hur det var när du själv var i den åldern?
Helst ska man inte visa alls vad man tycker som förälder, för det fnyser en tonåring åt.
Tipsa om att komma dit i god tid så lär ju hon slippa eventuellt stök vid insläppet.
Citera
2019-12-11, 16:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
Tipsa om att komma dit i god tid så lär ju hon slippa eventuellt stök vid insläppet.

Jag försökte förvarna henne lite om omständigheterna nu per mess, men fick veta att jag lever så tror inte hon är så mottaglig för fler kommentarer. Men tack ändå.
Citera
2019-12-11, 16:21
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Kommer väl sändas på skärmarna utanför eller på intilliggande hovet om det blir för fullt? Eller så är det inte i närheten av slutsålt. Sverige är litet.

Om det inte blir kaos nu, bekräftar det då att ni har fel i era teorier om vad ni kallar ”kaozblattar”?

Varför skulle det göra det? En gång är ingen gång.
Citera
2019-12-11, 16:21
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Kommer väl sändas på skärmarna utanför eller på intilliggande hovet om det blir för fullt? Eller så är det inte i närheten av slutsålt. Sverige är litet.

Om det inte blir kaos nu, bekräftar det då att ni har fel i era teorier om vad ni kallar ”kaozblattar”?

Den teorin bevisas väl dagligen så skulle säga att teorin övergått till vetenskap för många år sedan
Citera
2019-12-11, 16:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Om det vore omvänt så skulle inte en svensk artist som blivit dömd till fängelse i USA kommit in i landet igen.

Nu var det tydligen även någon skola runt Stockholm som släppt in honom. Bra värdegrund av skolan att släppa in en kriminell förbrytare och vara förebild för barnen!
Nu är det här Sverige som ger medborgarskap och bidrag till hundratusen nya kriminella medborgare varje år och inte som i det här fallet en som bidrar till sin egen försörjning och straffats för ett ickebrott.
Citera
2019-12-11, 16:30
Medlem
Ska bli intressant att se effekterna av ASAPs gratiskoncert.
Kaos eller succé?

Skulle inte vilja att mina barn går till den tillställningen. Sannolikheten att något händer är för stor. Det behöver inte ske något, men kaosmänniskor i stora grupperingar tenderar till att just kaosa.
Citera
2019-12-11, 16:30
Medlem
Bra Asap! Du beskriver Sverige som det är och inte så som de i de priviligierade områdena vill beskriva vårt land!
Citera
2019-12-11, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag försökte förvarna henne lite om omständigheterna nu per mess, men fick veta att jag lever så tror inte hon är så mottaglig för fler kommentarer. Men tack ändå.
Tror på allvar inte att du behöver oroa dig! Hon kommer ha superkul och förstår dig, ingen mening argumentera om sådant med en 17 åring
Citera
2019-12-11, 16:37
Medlem
Är det någon som vet status för afghanerna? Är det dem kvar eller lyckligt repatrierade till Afghanistan?
Citera
2019-12-11, 16:38
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Varför skulle det göra det? En gång är ingen gång.

Och 10,000 gånger är 10,000 gånger för mycket.
Citera
2019-12-11, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Om det vore omvänt så skulle inte en svensk artist som blivit dömd till fängelse i USA kommit in i landet igen.

Nu var det tydligen även någon skola runt Stockholm som släppt in honom. Bra värdegrund av skolan att släppa in en kriminell förbrytare och vara förebild för barnen!
Grejen är att Rocky blev attackerad/ trakasserad av Afghanska ensamkommande. Han gjorde det som behövdes, gav dem på käften. Du kanske vurmar som Annie Lööf om de stackars "barnen"
Citera
2019-12-11, 16:47
Medlem
Silltunnas avatar
Jag undrar hur de skall lösa insläppet, och kontrollera vilka som får gå in gratis eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in