2019-12-11, 14:58
Medlem
AreYouBacks avatar
Frågan är hur många som kommer. Vad händer om de inte har ID eller Globen blir full? Live Nation har nog problem på kontoret nu. De svarar inte ens när Aftonbladet ringer.
Citera
2019-12-11, 14:59
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jo det verkar så om man går in på live nation.

"10 biljetter kvar" etc men det kan ju också vara sales tactics från live nations sida.

Om han fyller globen med gratis kaozblattar från husby kommer det sluta i katastrof. Folk som får saker gratis uppskattar det inte, speciellt de elementen. De kommer se det som nån sorts free for all. Räkna med bilbränder! Vi får se hur det hela slutar.
Nu gissar, men osålda biljetter ges nog bort så det blir fullt på Globen så det ser bra ut i media. Konserten spelas säkert in dessutom.
Citera
2019-12-11, 15:02
Medlem
MaxVobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
ASAP säger på sin instastory att alla från förorten ”no go zons” kommer in gratis på hans konsert i kväll.
Hur kan han lova det, dom flesta biljetterna är väl redan sålda?
Risk för kaos!
Det får man hoppas. Det lär bli mörkt på bänkarna ikväll.

Frågan är vad Livenation tycker om detta tilltaget? Det är knappast sanktionerat av dem iallafall.
Citera
2019-12-11, 15:03
Medlem
submarinen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Min dotter ska dit ikväll. Hennes biljett kostade 500.

Btw. Jag trodde hon hade musiksmak.

Du borde varna henne, be henne ta med pepparspray så att hon iallafall kan försvara sig själv. Synd om något tragiskt hade hänt henne en kväll som denna. November har inte direkt varit den bästa månaden för tjejer, alltså försvinnande mässigt..

Håller med förövrigt, hennes musiksmak verkar kass.
Citera
2019-12-11, 15:25
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submarinen1
Du borde varna henne, be henne ta med pepparspray så att hon iallafall kan försvara sig själv. Synd om något tragiskt hade hänt henne en kväll som denna. November har inte direkt varit den bästa månaden för tjejer, alltså försvinnande mässigt..

Det GÅR inte att varna en 17-åring. Glömt hur det var när du själv var i den åldern?
Helst ska man inte visa alls vad man tycker som förälder, för det fnyser en tonåring åt.

Jag brukar dölja vad jag tycker, för om jag visar vad jag tycker så vet jag att det ska tyckas EXAKT rakt emot.
Citera
2019-12-11, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Domen har väl vunnit laga kraft?

Jag undrar snarare hur Sverige kan släppa in någon som dömdes för misshandel för så kort tid sedan.
Om det vore omvänt så skulle inte en svensk artist som blivit dömd till fängelse i USA kommit in i landet igen.

Nu var det tydligen även någon skola runt Stockholm som släppt in honom. Bra värdegrund av skolan att släppa in en kriminell förbrytare och vara förebild för barnen!
Senast redigerad av KamratBlue 2019-12-11 kl. 15:45.
Citera
2019-12-11, 15:42
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVobiscum
Det får man hoppas. Det lär bli mörkt på bänkarna ikväll.

Frågan är vad Livenation tycker om detta tilltaget? Det är knappast sanktionerat av dem iallafall.

Kommer väl sändas på skärmarna utanför eller på intilliggande hovet om det blir för fullt? Eller så är det inte i närheten av slutsålt. Sverige är litet.

Om det inte blir kaos nu, bekräftar det då att ni har fel i era teorier om vad ni kallar ”kaozblattar”?
Citera
2019-12-11, 15:43
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:

Och om ingenting händer här ikväll så är dina teorier bara i din skalle.
Citera
2019-12-11, 15:56
Medlem
submarinen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Och om ingenting händer här ikväll så är dina teorier bara i din skalle.

Bättre att spekulera än att idiotiskt skicka iväg sin 17 åriga dotter till en konsert fullt av gäng medlemmar. Förstår däremot att det kan vara svårt att säga emot ens dotter när hon vill gå.
Citera
2019-12-11, 16:01
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Alla sitter inte häktade med fulla restriktioner. Bara de som sitter med fulla restriktioner som inte får träffa andra.
Jag trodde restriktioner har att göra med om man får ha tv och tidningar eller inte och så. Fan vad soft att han slapp vara isolerad!
Citera
2019-12-11, 16:11
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVobiscum
Inte enligt media.
Citera
2019-12-11, 16:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Bättre att spekulera än att idiotiskt skicka iväg sin 17 åriga dotter till en konsert fullt av gäng medlemmar. Förstår däremot att det kan vara svårt att säga emot ens dotter när hon vill gå.

Vadå skicka iväg? De gör som de vill i den åldern. Själv flyttade jag hemifrån vid 17. Dotra är snart 18.

Det är ju inte så att de lyssnar på föräldrarna när de är flyttmogna ( nu är det i o f s senare unga flyttar hemifrån, pga bostadsbristen).

Skulle du själv lyssna på vad dina föräldrar hade för "åsikter" om saker och ting?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in