Citat:
Ursprungligen postat av
Iceflake
Låter troligt med 2 simkort.
Då kanske det var J.Ds telefon som smulades sönder på glaciären nånstans.
Kom på en annan grej, var det samma person som tog tillbaka storyn om 100%aren som kastade sin mobil i containern på GL. ??? Där nån arbetsledare intygade att mobilen gått sönder och kasserats.
OM det är det, vad är oddsen att mobilen pajjar mitt i en utredning. Där man åkt in för pissprov, lämnat en redogörelse som man sedan tar tillbaka. ???
Droger och GL.. Verkar vara ett återkommande inslag. Jobbar snubben kvar där nu? Dom hade väl nån fin policy?
Tankar?
Försöker fatta tidslinjen men får inte till det riktigt. Verkar som om MI haft sin egen röda mobil men också tagit BOs och kastat efter vägen men säger också i förhör ”Först var vi till Jimmy för att kolla hur han mår. Sen hade min telefon blivit kvar där i köket
då såg jag en till telefon där som måste ha varit Jockes. Den tog vi med oss när jag skulle
hem och den slängde jag i backen inte så långt ifrån Glaciären, 150-200 meter bort kanske.” Hade BO två telefoner? Har någon hittat den sönderslagna mobilen?
Ang policy så pratar cheferna om en alkohol och drogpolicy i förhör. Men vad de anställda gör på fritiden och deras tidigare brottsregister bryr de sig inte om... Vilket iof är bra. Alla förtjänar väl en tredje chans eller nåt.
Han ”100%aren” verkar ju lurig men han kanske bara är bränd i skallen?!