Citat:
Ursprungligen postat av
SacroCuor
Namnet El*ssa nämns redan på andra sidan av tråden, men kan inte hitta inlägget där hotet först kom upp. Inte ofta jag skriver här så är inte så haj på sökfuntionen får jag erkänna. Kanske nån annan minns det..
Nej det har inte diskuterats flitigt, kanske av naturliga orsaker då A.A är anhållen och det bara var någon användare som i förbifarten sa att D/O hävdade att 'Gråkappan' skulle vara El*ssa.
Men det är ju ett intressant samband om det skulle vara så att hon uttalat hot gentemot E någon vecka innan mordet, och att A.A umgåtts med henne flitigt (det vet inte jag, bara sett en tre år gammal bild).
I övrigt är det lika förvirrande med dessa vittnesmål om mercorna, E22 och de diffande tidpunkterna.
En annan sak jag tänkt på är ju att det inte känns främmande med A.A's oberörda min på SAMTLIGA foton, om han knaprat benso sen sexårsåldern.
Brukar benso skrivas ut för ADHD? Han uppgav ju att föräldrarna bekostar hans "självmedicinering" och om de propsat på att han ska äta benso sen han var en liten skitunge är det ju inte förvånande att han inte visar någon emotionell intelligens över huvud taget.