Lite recensioner från hösten. Har utöver dessa besökt ett antal thaimassagesalonger i Stockholm med omnejd, men det finns det redan tråd om så behöver inte nämnas här.
Är nyfiken på HayleyStorm och Julia94 (från RS) så om någon träffat dem nyligen och kan berätta mer vore det guld.
NinaLove (RS, RE)
Träffats flera gånger. Snygg, trevlig, väldigt välkomnande och känns lite som en porrig flickvän när man ses. Lite åt det dyrare hållet men klart värt det. Tar gott om egna initiativ och säger till hur man kan göra det skönt för henne också (eller rättar om man gör fel haha), rakt igenom bra och ställer upp på det mesta. Enorm rumpa men är i övrigt smal, inget fel med det men tycker inte det framgår riktigt av hennes bilder.
Julia Sexy (RE, ST)
Nätt, petit, små naturliga bröst och en fin rumpa, precis som hennes bilder. Lätt att prata med, både innan och efter, även om vi båda pratar lite knackig engelska. Lite stelt och mekaniskt sex i de vanliga positionerna där hon var ganska passiv, däremot en riktigt bra avsugning där hon tog i för kung och fosterland. Lite oklart vad man kan förvänta sig med tanke på det relativt låga timpriset. Ångrar inte besöket, och skulle säga att det är värt att träffa henne, men osäker om jag kan tänka mig återbesök.
Sabrina (RE, ST)
Träffat två gånger. En del av bilderna är lite äldre, men hon är i lika bra form nu som då. Riktigt fin, vältränad kropp, med massvis av tatueringar lite överallt vilket såklart inte är i allas smak. Enligt henne själv träffar hon max 1 person per dag och lägger all energi på denne, oavsett om det stämmer eller inte så är det i alla fall pang på från början till slut. Båda gångerna vi setts har jag varit tvungen att be om en paus för att hämta andan. Hon pratar konstant ("aren't you happy you came here?", "you are the king here", etc) vilket en del kanske stör sig på men överlag är hon att rekommendera.